[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 54
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 54


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Csak egy pillanat volt
Szerző: zanzaa - Ötvös Anikó
(06-22-2005 @ 01:27 pm)

:

Egy évvel ezelőtt történt. Június volt, a körúton sétáltam - dehogy sétáltam, rohantam. Apunak kerestem valami ajándékot a születésnapjára, persze az utolsó pillanatban, mint minden évben. Színes volt a város, színes ruhák, színes házak, színes kirakatok, színes autók. És hangos volt a város. Dudálás, zene, minden irányból beszélgetések foszlányai, dübörgő villamosok. A körút mindig zsúfolt: fiatalok, öregek, kutyák és akkor éppen kutya meleg. És rohant is a város és persze rohantam vele én is. Türelmetlenül vártam a zebra előtt, hogy a lámpa zöldre váltson, idegesen és mérgesen kerülgettem azokat, akik előttem toporogtak. Kicsi vagyok, bosszantott, hogy mindenkit nekem kell kikerülni. Olyan rendületlenül jöttek velem szemben, mintha ott sem lennék. Biztos voltam benne, ha én nem lépek félre, nekem jönnek és átsétálnak rajtam mint egy szellemen, még észre sem vennék.

Megvettem az ajándékot és elindultam hazafelé. Nem volt kedvem abban a tömegben villamosra szállni, gyalogoltam. Nem sétáltam, nem rohantam. A Mester utcánál utolértem egy tizenéves társaságot: két pár volt. Vége a sulinak, irigyeltem őket a nyári szabadságért. Idegen volt nekem az öltözékük, a stílusuk-modoruk, a társalgásuk. Mi tizenévesen egészen mások voltunk. Időnként megálltak csókolózni, ölelkezni, időnként kritizáltak valakit a cipője, ruhája, vagy a haja miatt. A Boráros téren egy velük egykorú fiú állt, aki galambokat etetett. Őt először csúnyán pattanásos arca miatt nevették ki, aztán cikinek tartották rajta az egyszerű farmert és egyszerű pólót. Néhány lépéssel mögöttük voltam, a színes és hangos város ellenére mindent hallottam, amit beszéltek - annyira természetesen, annyira szemtelenül nem törődve senkivel és semmivel... Két lépéssel a fiú mellett megálltak, mutogattak rá és hangosan nevettek rajta, mert galambokat etetett.

Olyan egyszerű volt az a fiú és olyan magányosnak tűnt. Nem nézett azokra, akik kinevették, nem nézett rám sem, mégis nekem még adott is valamit... Talán sajnálatból, talán azért, mert engem meghatott abban a kavargó, rohanó városban, ahogy állt egyedül és szórta a magokat, meg akartam állni csak egy percre. Csak ráköszönni, vagy elmondani neki, hogy abban a pillanatban, még ha csúnya is az arca, ő maga és csak ő szép a városban! Bár pillanatok alatt mégis szó nélkül mentem el mellette, én tudom, hogy soha nem felejtem el.





(349 szó a szövegben)    (911 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: zanzaa - Ötvös Anikó | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds