[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 54
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 54


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Re: klám
Szerző: zanzaa - Ötvös Anikó
(03-16-2006 @ 07:12 pm)

:

     Végre vasárnap van! Egész héten vártam ezt az egyetlen napot, amikor nincs munka, nincs iskola. A lakást hétköznap esténként rendbe tettem, valamennyit a gyerekek is segítettek. Tegnap előre megfőztem mindent három napra. Egész héten vártam ezt a napot, amikor hajnalban végre nem csörög a vekker. Eldöntöttem, hogy felhagyok az aktív pihenéssel és egész nap ágyban maradok. Majd nézem a tévét. Párom ágyba hozta a kávét. És a távirányítót is…
    
     Nyolc óra körül ébredtem, bekapcsoltam a közszolgálatit. Na ne, ehhez most nincs hangulatom: a világ másik végén lévő kis falu története, ahogy a falu egyetlen még élő kovácsa elmeséli. Átkapcsolok egy másik csatornára: vegyek mosóport. Persze, és öblítőt is, rögtön! Irány egy másik adó. Mese. Na nézzük: valami kék robotok támadnak piros robotokat. Húúú, el innen! Visszakapcsolok a Z1-re, talán már vége a reklámoknak. Persze, hogy nincs vége. Kapcsolgatni kezdek, hatvankettedszer is belenézek az oroszlánok táplálékszerzésről szóló életébe, megnézem Madonna legújabb klipjét ötvenkettedszer – hoppá, itt egy Orbit reklám -, egyszer csak azon veszem észre magam, hogy megint a kovácsnál kötök ki. Kifogok én rajtuk! Más taktikát kell választani: célirányosan kell használni a távirányítót. Elő a TV-műsorral. Ja, hogy azt a héten nem vettem. Sebaj, megnézem a texten. X. oldal és… de lassú… Mobil csengőhangok, háttérképek… Géza! A reklámok már a texten vannak! Szóval a K2-n most kezdődik egy jó kis vígjáték. Lássuk. Fél tízkor, egy kutyaeledel és egy MC Donald’s reklám után elkezdődik a film. 19 percig tart. Utána mosópor joghurttal, mobil a vezetékessel. Rettentő. Nem is nézem végig a reklámblokkot. Amíg a PR-csata zajlik, gyorsan lezuhanyozom. Nem maradok le a filmről, még a jövő heti műsorajánló második része megy. Fél 12-ig, mire vége a filmnek, még elmosogatok, beteszek egy adag ruhát a mosógépbe, a gép kimos, én kiteregetek. Majdnem el is gondolkoztam azon, hogy lecserélem a mosóport. De melyikre is? Van a Szupermosi, a Misimosi, a hagyományos és a folyékony… Na jó, marad a mostani. Még ha drágább is. És az autót sem cseréljük le Suzukira. Nem, Peugeotra sem. Család, ebédeljünk…

     Ebéd után pláne jól esik kicsit ellustulni a TV előtt. A gyerekek negyedóra után felsorolják a DVD filmek listáját, ők sem bírják már a reklámokat. Szerintük túl tömény. Van benne valami! Megnézünk egy DVD-t – 98 perc reklám nélkül -, este pedig sétálunk egyet a városban: nézzük a plakátokat…





(383 szó a szövegben)    (909 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: zanzaa - Ötvös Anikó | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds