[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 263

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Matyibá levelei VI.
Szerző: Samway - Maszong József
(05-03-2007 @ 06:32 pm)

:

Kedves Terus húgomnak !

Duruzsháza, I. Lipót utca 3/a.


Drága lelköm hugicám!
Remélöm, hogy levelem még otthon talál, mert én má az utolsó portékát rakom a szekérre.
- Beusom ragaszkodik a varrómasinájához, hogy hozza, de szerintem még ott nem a függönyvarrásra van szükség. Lögyön kedve szerint, mert nyakas egy teremtés a biza. Nálatok mi újság az oskolában?- már ilyenkor a deákokkal nem löhet bírni ugye?- készülnek a vakációra oszt rosszalkodnak.
    Hej miko deák votam én is, - na jó van nem sokáig, de azt a kis időt röndösen kihasználtam, - ennek a tanítók meg a pedellus tudná a bizonyítékát adni.
 Az egyik jobban szeretött , mint a másik, persze a kapun kívül látni, de hogy mié vót nékik ez jó ? , - a mai napig nem fér a fejembe. He- he,- pedig csak Lajost, mert így híttuk a csontvázat vittem be a történelem órára, oszt miko béjött Mucurka a tanítónő – szalutált néki, mer víkony dróton mozgattam, oszt szögény nem ismervén Lajos eme tulajdonságát, elöszö a szömit nekitámasztotta a szömüveginek, mer hogy odáig dülledt, osztán egy nagy visítással elvágódott szögíny.
  Miko a pedellus fellocsulta, utána fogta a fülem és azza muszáj voltam együtt mönni az igazgatóhoz. Valamié pikkelt ez az ürge is mer mán az se kisérölte mög, hogy ír a könyvecskémbe,- nem is bírt vóna,  mer hát a múltkori padtűzné baleset érte azt, - kerek oszt perec azt mondta ki vagyok rúgva onnan és maradok olyan hülyén ahogy ide beléptem.
  Ilyen kérésnek nem tudtam ellenállni és elmöntem az asztalos mellé, de innén mán ismerős a karrierem.
Kissé elkanyarodtam lelköm hugicám. Már Zsuzsimnak is mögírtam, hogy Beusom nagyon szeretne veletök találkozni, mer ahogy ő szok mondani, - Matyim-Matyim, hogyan lött két ilyen művelt nőnek ilyen lökött báttya,-  de ezt kedvességbű mondja. Mer amúgy issza a szavaim, csak szó szerint né, mer bérugik, és azt is mondja, hogy édös Matyim benned valami elveszött,- de nagyon, csak néhogy mögtalálják,- mer az a világvégét jelönti nekünk. Valami tálentumra gondol a kedvesem,- vagy mégse?
   Sokszó olyan talányosan fejezi ki magát, hogy nem tudom komolyan vegyem vagy viccnek amit mond.

Drága hugicám édös Terum !
  Amit a multko írtá a Marcinkru, hogy szögíny belenézött az árokba, hogy ott van-é ! Hát édös lelköm utána jártam finoman Zsuzsimná, nehogy személyiségi jogait sértögessem, mer berugott és punk-tum ez az igazság,- hát aszongya a hugi, hogy a turbán lékerült már rula, de ami maradt, hát eddig sé vót egy Bélami, de most,- hajaj, - ahogy a fűnyírógép elkapta és ami fölü vót lényírta,- ahogy az kinéz ! A Bori elapadt ahogy meglátta,  Vakarcs a kutyájuk meg olyan ugatásba kezdött, hogy félő ezek után logopédushoz köl vinni, hogy visszanyerje az ugatóját, de még ez hagyja ám, szét akarta a láncát rágni és a protkoja belé tört és most ugatás helyött füttyög.
   No képzelhetőd, hogy röhögnek a szomszédok. Most Jani a borbély lévágja a háznál a haját, hogy uccára sé köljön mönni neki. Úgy vélöm valami pancsot kaphatott a Koccintóban, mer akármi Marcinak nem árt mög.
Kedves lelköm hugicám ! Lényalom a kupertát mer itt billög má Vili és elviszi a hivatalba én mög sebességbe rakom az ostorral a Bandit mög a Kesét oszt irány Dorongvár Nefelejcs ucca.
Csókollak hugicám, oszt add át üdvözletem annak a pálinkaszagú uradnak is.

Dugványpuszta, kelt ma, mint a kalács.





(554 szó a szövegben)    (671 olvasás)   Nyomtatható változat


Eroica: (05-03-2007 @ 08:51 pm)
Szép ez a tájszólás Matyi! Biza! Meg a Vakarcs is tetszik, aki berekedt, mög logopédushoz jár, itt is van ilyen kutya a panelben, és megmondod a pontos címét, és ha a körzetünkhöz tartozik, elküldöm házi- állatorvoshoz.Ott mennyi vizitdíj?

szemilla: (05-03-2007 @ 10:38 pm)
ilyenkor mindig megnyugszom, hogy a hozzászólások számának semmi köze az írás minőségéhez:) ez egy remek sorozat Sam! nagyot nőttél a szememben.

Samway: (05-04-2007 @ 04:07 pm)
Köszönöm barátaim a hozzászólást ...annak igazán örülök, hogy tetszik is..Szemikém elkényeztetsz..Piro igen egy kis gazember a Matyibá:))))

piroman: (05-04-2007 @ 08:58 am)
Ismét szuper levelet kaptunk! Matyibá egy remekbeszabott gazember! Grat: piro.

  

[ Vissza: Samway - Maszong József | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds