[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 58
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 58


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Tényleg...... csak azért
Szerző: agnes - Szemendei Ágnes
(07-07-2005 @ 09:03 pm)

:

Az Élet ugy hozta,...hogy ismét van saját lakásom. Ez egy nagy öröm, gondolom mindenki életében. Aki engem ismer tudja,..soha nem adom fel....bár vannak gyönge pillanataim...- kinek nem - de legyőzőm őket.

Igy gondoltam a lakással is. Mindenki megrőkőnyödéssel figyelte, mit csinálok. Csak a húgom, és a barátnők nem csodálkoztak. Szép egy csapat vagyunk az biztos.
Hugi a könyvelés tudományában rendelkezik, komoly megbizható tudással. Marcsi barátnőm,....aki egy álltalános iskola ig.helyettese,...mellesleg biológia, kémia szakos tanárnő.
Piroska barátnőm , a zene elkötelezettje. Zongoratanárnő, és ő is e bűbájos csapat tagja.
Magamról..... mit is mondhatnék,....középfoku közgazdász,...majd külker. bonyolitó.... Aztán a cég csődje,...nyugi nem miattam.....és én munkanélküli lettem.
Igy beálltam segédápolónőnek. "Vén " fejjel beültem 3 évre az iskolapadba és tanultam.......a munka mellett. Lett, egy az EU-ban is kompatibilis végzettségem.
Mondhatnám elhiresültem az évfolyamban. Nagymama ritkán tanul tovább. Azóta sem bánom,....mert szeretek ápolónő lenni.
Szóval,...hol is tartottam....ja ....igen. A lakás.
Amig azt mondtam, hogy majd én ,ill. mi rendbe hozzuk, csak furcsán néztek rám az emberek. Amikor "kicsomagoltam" azt mondták én megőrültem,..ez nem női munka.
A "csajok", mivel igen elfoglaltak,..és látták élvezem amit csinálok,... hát, csak be-be segitettek ha kértem. Az egyik létrát adott..... a másik elhozta kocsival,...ha kellett elvittek vásárolni.... Csupa érdekes dolgot vettem,...spakli.....meszelő....ecset,.....festékek....glett...
és glettelő....Talán sokan el sem hiszik,..de a spakli nyelének szine nem  számitott,...nem a szemem, ...vagy a 'játszóruha" szinéhez vásároltam. Nem. Én rendeltetésszerü használatra szántam....
Hugi...alias Valcsi  párja, türelmetlenül várta,..a család férfi tagjaival együtt,...mikor kérek segitséget!

Naaa, ...arra várhattak! Még sem én fogom befejezni!

Két nappal ezelőtt csöngött a telefonom. Na, ..mit gondoltok,...ki lehetett......? A sógorom.
- Elég már Ági! Én kérlek,..engedd hogy megcsináljam!
Mikor hallotta,...hogy mély levegőt veszek,...gyorsan hozzá tette.
- Tudom, hogy megtudnád csinálni,...de nekem több gyakorlatom van, és hamarabb lenne rendbe a lakás.

Ez hatott! Igy nagylelkűen megengedtem,..hogy kaparja,..csiszolja,..alapozza,..glettelje,...és fesse a falakat!

De csak azért, hogy hamarabb rend legyen a lakásban!!





(294 szó a szövegben)    (686 olvasás)   Nyomtatható változat


LEKA: (07-07-2005 @ 10:03 pm)
Kedves Ági! De jó is, hogy ilyen lelkes csapat áll melletted. Ez manapság nagy érték. Az összefogás.Másban is jó lenne. Nos neked mielőbbi színesre festett, dekorált , kellemesen berendezett lakást ... Szeretettel: Éva

veva: (07-07-2005 @ 10:53 pm)
Biztosan nagy öröm lesz majd benne lakni! A legelső lakásomra visszaemlékezve - hazaértem munkából, lerogytam a fotelba, a szobába még besütött a nap, én szétnéztem, és teljes hálával a szívemben mondtam: EZ AZ ENYÉM! Legyen benne örömöd! :)

_zizike_: (07-08-2005 @ 01:43 pm)
Ágika! őszinte szívvel gratulálok a lakáshoz, a kitartásodhoz, az újrakezdésedhez (így utólag), a baráti körödhöz, a sógorodhoz, akinek tényleg ... csak azért!:))), és úgy általában mindenhez! Tényleg egy nagyon klassz csaj vagy! szerintem!:) ja! és Szkallashoz is!:))))) zizike

szkallas: (07-08-2005 @ 04:49 am)
? ? ? csak ennyi!

Julianna: (07-08-2005 @ 07:44 am)
Jó, hogy komoly segítséged van és az utolsó mondatod nagyon biztató. Biztosan jó lesz a lakásodban.

agnes: (07-08-2005 @ 08:08 am)
Most kezdtem,...még nem olvastad a folytatást....de irni fogom Kincsem....

szkallas: (07-08-2005 @ 08:32 am)
" Tenyleg... csak azert..." irom, ezt agnes, mert nem ertem a logikadat, irod: "Most kezdtem irni! ..meg nem olvastad a folytatasst " ha nem kesz es nincs itt!.. hogy olvashatom?...Kincsem?

Anna1955: (07-08-2005 @ 12:54 pm)
Ez igen Ágika ! Nem semmi. Nálunk az egész család építész, vagy építőipari szakember, kivéve persze a kivételt, engem. De azért van rálátásom a dologra. Nem semmi fába vágtad a fejszéd. De az eredmény mindent megér majd. Gratulálok neked a munkához, a bátorsághoz, na és a jó pofi íráshoz.... :))))

  

[ Vissza: agnes - Szemendei Ágnes | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds