[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 92
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 92


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hét nyárfa
Szerző: Captnemo - Káli László
(09-15-2006 @ 05:16 pm)

:

Az a hét sudár nyárfa… az állomással szemben.
Mint kik sosem érkező vonatra várnak csendben.
Istenem! Hogy megöregedtek. Koronájuk mára
megfogyatkozott, itt-ott már bizony száraz ágak
merednek a semmibe. De én még emlékszem… régre!
Amikor ifjún, karcsún törtek fel, szinte fel az égre!
Valamikor, rég… Ahogy a vonathoz siettünk egyszer
apámmal, ő a karján vitt, fáradhatatlan lendülettel.
Pedig már elég nehéz lehettem, úgy négy évesen.
Másra nem is emlékszem. Csak ez a nyárfás kép
maradt meg bennem. Meg Apám erős karja még.
És hogy egyszer, egy télen, csúszkáltunk a jégen!
Mi ketten. És a hét nyárfa, óriásként, fehéren
a zúzmarától, nézte, ahogy versenyben egymással
csíkot húztunk a bakancsunkra vert patkóvassal…
Évek szaladtak el a fák felett s alatt. Látták a nyárfák,
amikor lányaim, s fiamat vittem karomon, az állomás
felé. Nincs már tó, jég, apám is elment már rég.
Vigyázzuk emlékeinket. A nyárfák, az a hét…meg én.



(134 szó a szövegben)    (767 olvasás)   Nyomtatható változat


mango: (09-15-2006 @ 05:57 pm)
Lacikám, azokat a nyárfákat most már sokan megjegyeztük - veled együtt, és szép verseddel együtt...

Anna1955: (09-15-2006 @ 06:02 pm)
Gyönyörűen állítottál emléket a szeretett szülőnek, egy pillanatot megragadva, megőrizve.... Csak csodálni tudlak...:)))))

andika: (09-15-2006 @ 06:20 pm)
különös hatással volt rám a versed Laci hét nyárfa...köszönöm h olvashattam :-) tetszett az írásod

Captnemo: (09-15-2006 @ 06:25 pm)
mango:Köszönöm Anikó!!! (Akkor másodállásban most jegyző is vagy??:)))) Bocsá!Nem tudtam kihagyni!!:)

Captnemo: (09-15-2006 @ 06:26 pm)
Anna1955: Igazán zavarba hozol Drága Anna! Bár...jól esik:) Köszönöm:)

Captnemo: (09-15-2006 @ 06:29 pm)
andika: Én köszönöm Neked, hogy olvasol, és ha áááááá(6 á)ssal is van, annak csak örülök:)

szemilla: (09-15-2006 @ 09:09 pm)
én is a nyárfákra emlékszem leginkább, csak engem nagyapám vitt... szinte érzem, ahogy kisimult a lelked mostanában!

Captnemo: (09-16-2006 @ 03:23 pm)
szemilla: Azt hiszem, mindannyiunknak megvannak a magunk nyár, akár, vagy vármilyen fáink... És apáink s nagyapáink...Bennünk tovább élnek. Köszönöm szemi!

Captnemo: (09-16-2006 @ 03:28 pm)
zsuka49: Köszönöm elismerő soraidat. Most ennyi jött ki. Pedig Bizony mondom, mennyi egyebet is mesélnének még azok a fák! Jórészt végigkísérték életemet:)

Captnemo: (09-16-2006 @ 03:36 pm)
persecuted: Valóban olyan:) És az is, hogy mennyi mindent láttak! Köszönöm kedves szavaid. Még mindig meg tud lepni éleslátásod:))

gabiga: (09-16-2006 @ 05:20 pm)
Igen Jts! Ez a fontos, vigyázzuk emlékeinket! Egy kép, egy hely, egy tárgy...hét nyárfa és ami hozzájuk kötődik...Szép a versed! Megálltam egy pillanatra...emlékezni.

zsuka49: (09-16-2006 @ 05:54 am)
Nagyon szép a versed Laci! Szép, melankólikus sorok! Remek: Zsuzsi

Captnemo: (09-16-2006 @ 08:01 pm)
gabiga: Úgy hiszem, csak az NINCS, akit elfelejtenek. És míg bennünk, az emlékeinkben él, addig itt van. Köszönöm, hogy jöttél, s velem emlékeztél. Jtsad:)

Alcar: (09-16-2006 @ 08:04 pm)
én is mennyire szeretem a fákat... sokat írtam róluk és még fogok is. Valahogy sokszor annyira az emberhez tartoznak, hogy fizikai fájdalamat okoz a kivágásuk, vagy ha látjuk, hogy lehullanak a levelek és megöregszenek. Nagyon klasszul megírtad.

persecuted: (09-16-2006 @ 08:18 am)
Olyanok lehetnek most, mint itt ez a vastag törzsű, súlyos lombú...gyerekkoromban is csak ketten tudtuk körbeérni...és mennyi-mennyi mindent látott:) Szép a versed, megint, kedves Kapitány:))

Captnemo: (09-16-2006 @ 08:52 pm)
Alcar:Köszönöm, hogy megtiszteltél jelenléteddel. Hasonlóképpen gondolkozunk a fákról, igen. Hozzánk tartoznak.Vagy mi hozzájuk. Éltetnek bennünket, óvnak, kisérnek...És akárhogy is nézzük, a végén befogadnak...

persecuted: (09-17-2006 @ 02:29 pm)
Bocsá-bocsá: én többször és egyfolytában hársfának olvastam...eszerint is írtam a hsz-emet, sorry, akkor a hársfák nevettek, vagy a nyárfák nevettek? A hársfák emlegettek? Már magam sem tudom:)))

Captnemo: (09-17-2006 @ 07:14 pm)
Az a lényeg, hogy semmiképpen nem nyársfák voltak!:))))

emericus: (09-17-2006 @ 08:55 am)
Mélyen megérintett a nyárfás emlékkép. Az én gyermekkorom színhelyén is büszke nyárfák magasodtak. Sajnos már kivágták őket, de ha bárhol látok egy hasonló nyárfasort, mindig elfog az emlékezés. Örülök, hogy olvashattalak.

Captnemo: (09-17-2006 @ 09:44 am)
emericus:Köszönöm, hogy olvastál, és örülök, ha versem adni tudott. De azért látod? Ha már nincsenek is meg azok a nyárfák, mégis bennünk élnek...hogy :itt álltak.És ez fontos!

  

[ Vissza: Captnemo - Káli László | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.67 Seconds