[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 142
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 143

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: full(sz)extra locsolás( kiküldött tudósítónktól)
Szerző: csitesz - Dávid József
(04-08-2007 @ 06:21 pm)

:

A full(sz)extra áprilisi talijára készülő közönsége úgy döntött, hogy közös Húsvéti locsolkodással készül a nagy eseményre.
Erre az alkalomra visszaérkeztek a nemrég startolt zűrhajósok is, akik a jármű irányítását de. Hites okleveles bárpult vizsgálóra bízták.
Kiküldött tudósítónk megleste a fiúk, lányok izgatott készülódését. A lányokét a kulcslyukon keresztül leste meg. Azóta Küklopsz néven jegyzi írásait.
A lányok felkészülését Anya irányítja. Szelíd szóval noszogatja lányait. Csak minden másodpercben suhogtatja meg korbácsát.
Angyalka izgatottan igazgatja szárnyait. Magában elhatározta, hogy megváltoztja nevét Péknére.
Káma-Szutra az általa írt könyvet tanulmányozza. Nem tudja eldönteni, hogy melyik pociziós ruhában fogadja kedvenc kereskedő-lacikonyhását.
Nemtelka nyugodtan hegyezi kötőtűit. Biztos abban, hogy  beleköt majd minden fü(zfa vers)be, (rímtré)fába.
 Dejó sajnálkozva nézi Káma-Szutra gondterhelt olvasását. Ő fejből felsorol 2007 olyan poziciót, amitől a locsolók garantáltan működésbe lépnek.
Mandula hatalmas elánnal válogat napszeműüvegei között. Majd kiválasztja a megfelelőt, és elhatározza, ha kedvese jön, más nem lesz rajta. Elvégre a (nap)szemüveg öltöztet.
Na-Síva a szárik között válogat. Majd homlokára tapasztja rágógumiját, ezzel is jelezve, hogy még érintetlen.
Csigabi elhatározza, hogy magára zárja házának ajtaját, és szarvait csak soförjének dugja ki.
Erotika tágra nyílt fülekkel hallgatja kedvenc szimfóniáját, és kéjesen dúdolgatja magában a zene taktusaira, hogy: Locsolkodók! Meg van pecsételve a Sorsotok!.
Sziám egy róla elnevezett, doromboló macskát símogat ölében, és már előrelőre bizsergető érzéssel gondol a locsolkodó fiúkra.
A fiúk öltözőjében nyitott ajtóval , valamint sörös, és boros üvegekkel fogadták riporterünket.
Kereskedelmi-lacikonyhás kedvenc szivarját morzsolgatja, és türelmetlenül várja, hogy mikor mikor mehet már locsolkodni.
Lac-óvárrékas tarisznyájában hamubasült pogácsával, és ízes szavakkal indul locsolni.
B-102-es robot megtalált memóriájában egy rejtett fájlt, amely szerint neki kell menni olajozni, nem pedig őt olajozzák.
Csibész teli kölnisüveggel a zsebében szomorúan veszi tudomásul, hogy az idén nem lesz locsolás. Majd jövőre. de akkor duplán!
Szemhély magabiztosan fényezi locsoló szerszámát. Közben faragja versét: Locsolok itt, locsolok ott, mindenhol egy.... mit is? Megvan! mosolyt kapok.
Leslie Li 170 tömi magába a rizst, mert tudja, locsoláskor tökéletes kondícióban kell lennie. Nem  akarja locsoláskor szűkre szabott idejét evésre pazarolnia.
Tamiska azt méregeti egy vödörben, hogy jut-e elég kölni mind a 365 locsolóvershez tartozó lány számára.
MZ/X muzeális értékű motorját tartja karban. Félóránként azért leteszi, mert elfárad a motor.
Kékszáj bajuszát törli, és előre ecseteli a locsolkodás rózsa-szineit, különös tekintettel a női alsóneműkre..
Winzser örült gyorsasággal dolgozik 999. eszperente versén. Holnapig 2007-tel kell elkészülnie. Közben dugóhúzót rágcsál, és hajtogatja: Meglesz, meglesz, egye fene.
Szakállas nyelvtudását csiszolja. Most a pigmeusok kanadai favágó szlengjét tanulmányozza. Közben időnként kicseréli az elkopott csiszoló korongot.
Pécsi Zoli illatosított haboltóval indul locsolni. Igaz, Ő már kiállta a tűzpróbát, de a lányok így is tűzbe hozzák.

Mint látható, mindenki alaposan készül a locsolkodásra. Tudósítónk a férfi öltözőben az írás készítése közben a többi résztvevővel együtt jól el is ázott. Kivéve Pécsi Zolit, mert Ő fog mindenkit fuvarozni saját készítésű zűrhajóján.


 

 





(431 szó a szövegben)    (696 olvasás)   Nyomtatható változat


naiva: (04-09-2007 @ 01:54 pm)
:))))) Szép kis társaság!:))) Kellemes ünnepet Jóózsi!:)

csitesz: (04-09-2007 @ 04:18 pm)
Capitain! Te vagy a főnök. A landolás ezért sikerült jól.

csitesz: (04-09-2007 @ 04:21 pm)
Legszebb indiai hercegnőm! Milyen szárit választottál? Muti, Légyszi. .Pussz. Józsi

prayer: (04-09-2007 @ 07:30 am)
Zűrös locsolóversedet annyival tudom színesíteni, hogy: "Egyszer volt Budán kutyavásár"

csitesz: (04-09-2007 @ 07:38 am)
Zoli! Lényeg, hogy a zűrhajó működjön. Szép napot, és jó egészséáget. üdv. Józsi

Anna1955: (04-09-2007 @ 09:54 pm)
No mi lesz ebből???? Várom azt a talit...:)))))

Captnemo: (04-09-2007 @ 12:12 pm)
Megnéztem Zűrhajód itteni landolását, és jót derültem rajta!:))

csitesz: (04-10-2007 @ 01:17 pm)
Anyácska! Te segítesz pironak körbekordozni. Leegalább akkor itt lesz. puszi éd pacsi Józsi

piroman: (04-10-2007 @ 08:06 am)
Hűha! Veszélyes küldetés lesz bárkinek a környéken tartózkodnia! Az lesz a legjobb, ha körbekordonozom a tali 500 km-es körzetét... Hm-hm. Komoly meló... :))

  

[ Vissza: csitesz - Dávid József | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds