[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 276
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 276


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: A nő keze
Szerző: naiva - S. Farkas Zsuzsanna
(04-14-2008 @ 09:53 pm)

:

A nő keze

 

A férfi hosszan bámulta a nő gondosan manikűrözött, festett körmeit. Elképzelte mennyi munkára, időre volt szüksége a hölgynek, amíg ennyire tökéletesre sikeredett a műve. Ezt a kezet gondosan ápolták, ez szemmel látható. S bár a nő már nem volt fiatal, jó ötvenes lehetett. a keze mégis, mint egy harminc évesé…

„ Talán még valami flancos kézrémmel is kenegette” gondolta a férfi, míg szemei alaposan végigpázták a mozdulatlanul heverő kézfejet. Sima volt, nem csúfították korral járó májfoltok, sem szeplők, ráncokat esetleg nagyítóval lehetett volna felfedezni rajta. Elképzelte, ahogy a nő szorgalmasan szépítgeti: kislámpa fényénél, olvasószemüveggel az orrán ( tudja, mert a felesége is így csinálja, közelre már nem jól lát. )

Először formára vágja, majd reszelgeti, polírozza. Ezután következik csak a festés művelete. Végül a száradás. Lelki szemei előtt látta, ahogy a nő fújogatja, majd rázogatja a gyorsabb száradás reményében két szép, fiatalos kezecskéjét..Vajon mit csinált, míg várta, hogy megszáradjon a lakk? Nézte a tévét? Zenét hallgatott? Netán lehunyt szemmel relaxált? Vagy türelmetlenül járkált a szobában fel-alá?

Az is lehet manikűrössel csináltatta. Időpontot kért, egyeztetett, majd időt, pénzt nem sajnálva eltipegett a város legmenőbb „szakemberéhez”.

- Biztos vagyok benne, hogy pedikűröztetett is  – vélte a férfi.

Tekintetét fogva tartotta ez a gondosan megmunkált kézfej. A körmök tökéletes alakja, gyöngyházszínű körömlakk, melyből sehol, egy pici darab sem volt lepattanva.

- Kerti munkát biztosan nem végzett vele! De még talán házit sem! - dörmögte bajusza alatt a férfi. - Ilyen úri kacsó csak simogatásra való! Vajon pofont is adott ez a selymes kis tenyér?

„Hiúság, asszony a neved” és: „Minden hiábavaló” – ilyenek jutottak eszébe, míg kedvtelve nézegette a hullazsákból véletlenül kicsúszott kezet. Gyengéden visszahelyezte  és mély sóhajjal behúzta a cipzárt…





(303 szó a szövegben)    (738 olvasás)   Nyomtatható változat


Eroica: (04-15-2008 @ 02:21 pm)
Juuuj, Zsuzsi! Olvasás közben éppen azon járt az eszem, hogy sokszor szoktam nézegetni idegenek kezét (pl. vonaton), és próbálom kitalálni a foglalkozásukat. Néha sikerrel. Azután a történet vége:pimasz és meglepő! Szóvak nagyon jóóóóóóóóó! Gratulálok a fantáziádhoz is.Valóban megtörténhetne így is.

tokio170: (04-15-2008 @ 02:26 am)
A KÉT HEXAMETER jutott eszembe: "Mért legyek én tisztességes? Kiterítenek úgyis! Mért ne legyek tisztességes? Kiterítenek úgyis." .......... Szóval, miért is legyen szép a körmöm????? Hát persze tudom én, hogyne tudnám... Kiterítenek úgyis! :DDD

erda: (04-15-2008 @ 03:48 pm)
Jól kiélezted a végére, csak gratulálni tudok! Nagyon megleptél, de tetszett... :) Éva

siklosi: (04-15-2008 @ 04:24 am)
...hát most úgy érzem magam, mint akit fejbe kólintottak...inkább vártam arra,hogy megkéri azt a gyönyörű kezét...húh, de jót tett velem,már majdnem elaludtam (dolgozom) de ez felrázott:))

anyatka: (04-15-2008 @ 06:30 pm)
Nagy meglepi volt meignt a vége, de számítottam valami csavarra bevallom. pusssszandi:))))))))))))))))

a_leb: (04-15-2008 @ 08:41 am)
Hú, naiva... nagyon tetszett, nagyon ütős... abszolút más környezetbe tettem az utolsó gondolatig... aLéb

Zsigaiklara: (04-15-2008 @ 08:51 pm)
A hullazsák vége kicsit felborzolt.....de gondoltam, hogy lesz valami meglepi:))) Szeretettel:Klára

pzoli: (04-15-2008 @ 09:07 pm)
Hoppá, nagy gratuláció!!:-)

piroman: (04-15-2008 @ 09:51 am)
Ütős lett a vége! Jó!

AngyaliAndi: (04-15-2008 @ 10:52 am)
Zsuzsi! nagyon!!! Ez igen!:))))))))) Puszillak!

winner: (04-15-2008 @ 11:29 am)
Nagyon morbid és nagyon jó!

kiralylany: (04-15-2008 @ 12:51 pm)
Juj naiva, nem szoktál te ilyen... khm..."morbid" lenni. De azért jól esett. (gonoszvigyorgós ikonka) Most éppen olyanom van, hogy szeretek a halálról olvasni. :-)

naiva: (04-16-2008 @ 05:47 pm)
Kedves MINDENKI!:) Nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat, örültem minden véleménynek, gondolatnak!:) Az az igazság, valamikor vagy olvastam, vagy láttam egy jelenetet, ahol egy női hulla szépen manikűrözött keze kilóg egy hullazsákból.... Megmaradt bennem ez a kép, ez indította el bennem a filozofálgató boncmester történetét. Ehhez márcsak egy "pihent" nap kellett, és megszületett!:) Köszönöm, hogy itt jártatok!:)

  

[ Vissza: naiva - S. Farkas Zsuzsanna | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds