[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 264


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Vörös rózsa
Szerző: naiva - S. Farkas Zsuzsanna
(10-21-2008 @ 06:07 pm)

:

 

A vonat nagyot zökkenve megállt.
A nő, az ablakból unatkozva bámulta kisvárosi állomás peronján siető embereket. Lassan mindenki megtalálta a rá várakozókat. Egy fiúra lett figyelmes, aki egy szál vörös rózsával a kezében állt a tömeg mögött, türelmesen, nem tolakodva, szerényen meghúzódva a háttérben. Lehetett vagy 18 éves. Arcán nyugodt kifejezéssel kutatta az érkezők hadát. Fiatal lány haladt ruganyos léptekkel feléje, arcán boldog, szégyenlős mosoly. Összeölelkeztek és a lány pirulva vette át a rózsát. A virág színével, élénkségével szinte kirítt az őszi reggelben álmosan tolongó emberáradat szürkeségéből. A lány megszagolta, majd ragyogó szemekkel borult újra a fiú nyakába… Hosszan csókolóztak, egymást szorosan ölelve.  A nőben fájó irigység ébredt. Emlékezett egy régi fiúra és egy régi lányra… Egy régi szerelemre.  Valamikor őt is vörös rózsával várta egy fiú az állomáson. Ő lett később a férje.
A vonat tovább robogott…

……..A férfi  az állomás kijáratánál áll, kezében egy szál vörös rózsa. Izgatott, boldog mosollyal nézi őt, amíg a tömegben kerülgeti az embereket, szinte szaladva, hogy minél előbb ölelhessék egymást. A féfi egy kisfiú félénkségével nyújtja a virágot… Ő pedig egy kislány rajongásával veszi át.  A férfi karjaiba vonja, úgy öleli, mintha soha nem akarná elengedni… Keze titokban, a blézer alatt gyengéden hozzáér a melléhez, és ő kábultan feszül a férfi ágyékának. Csókolóznak, hosszan, olyan hosszan, hogy az emberek megbámulják őket. Ki megrökönyödve, ki irigykedve, ki jóindulatú mosollyal… És mint a filmeken : forog a világ körülöttük, majd megszűnnek  a rohanó emberek, a tárgyak, csak ők ketten léteznek, nem is ketten, hisz eggyé váltak a forró, szerelemittas ölelésben……….

- Hölgyem! Hölgyem! Nem akar leszállni?? – hallott távolról egy kissé gúnyos férfihangot. Ijedten kapta fel a fejét, hirtelen azt sem tudta hol van.
Elszundikált. De kellemetlen! Talán még a szája is kinyílt és horkantgatott is…
- Miért? Hol vagyunk? – kérdezte zavarodottan.
- A Déliben…. – válaszolt a férfi és már el is tűnt a kabinból. A nő riadtan kapkodta össze elől lévő cuccait, felkapta vékony blézerét és két nehéz útitáskájával lebotorkált a vonatról. Hideg, őszi szél csapott arcába, szemerkélt az eső. Az alvás utáni kábulatban, fáradtan a korán keléstől, vacogva a hidegben utolsónak hagyta el a peront. A férjét leste, de ő nem állt a megszokott helyen, ahol várni szokta. Szeme riadtan fürkészte az állomás területét, de sehol nem látta. Dideregve, tanácstalanul megállt, nehéz táskáit a földre tette.
Hol lehet? Soha nem szokott késni….Biztos dugóba került. Vagy nem indult el időben… Álldogált egy kicsit a lassan kiürülő peronon, majd, hogy magához térjen, az egyik pavilonnál ivott egy kávét. Nem volt erős, de legalább forró, kicsit átmelegítette, bár még mindig reszketett. Tízpercnyi várakozás után végre meglátta a férjét, morcosan, borostásan közeledni.
- Szia! Régóta vársz? – csak ennyit kérdezett, még puszit sem adott az asszonynak
- Vagy 10 perce…- volt a válasz,
- Mehetünk! – jelentette ki férje és már indult is a kijárat felé.
A nő ott maradt állva, kezében a két nagy útitáska. Nem volt vörös rózsa, nem volt forró csók, szerelmes vágyakozás… Mély sóhajjal, poggyászát nehézkesen cipelve megindult a férfi után, aki már majdnem el is tűnt a látóteréből.
Egy fiú jött szembe vele, kezében vörös rózsa, szemében izgatott várakozás… Nemsokára beér a következő vonat…A nő szomorú, kicsit gunyoros mosollyal nézte.
Na majd 25 év múlva! Még a táskáját sem segíted vinni! Nemhogy rózsát nem kap, még egy puszit sem! – gondolta keserűen.
- No, ez azért nem törvényszerű…- szólalt meg egy hang a belsejében, de megpróbált nem figyelni rá… Elmorzsolt egy nemkívánatos könnycseppet a szeme sarkában.
- Ez van! – mondta ki hangosan, és lehajtott fejjel, görnyedten a táskák súlyától követte férjét a családi autó felé.

2008. október





(586 szó a szövegben)    (718 olvasás)   Nyomtatható változat


Eprecske: (10-21-2008 @ 07:22 pm)
Tetszett az írásod. Igen mindenki vágyik egy kis boldogságra, álmodozhat. :)) Az lenne a jó ha mindig megmaradna a szeretett. :)) Nem laposodna el a kapcsolat. pusszi mártus

Samway: (10-21-2008 @ 07:57 pm)
Én küldök neked egy szál szép vörös rózsát ezért a jó írásért...

naiva: (10-21-2008 @ 08:20 pm)
Hát igen Mártus... Minden házasságban vannak jó és kevésbé jó időszakok, Ellaposodhat. Jó esetben ki lehet lábalni a mélypontról!:) Köszönöm, hogy olvastál, és értő soraidat!:) Puszi

naiva: (10-21-2008 @ 08:21 pm)
Samy, te drága, köszönöm ez igazán jólesett!:) A rózsa, és a dícséret is!:) Puszi

Anna1955: (10-21-2008 @ 08:58 pm)
Történeted szerintem sok asszonynak ismerős...Ilyen az élet...Vagy nem? Ölellek Anna...:))))

naiva: (10-21-2008 @ 09:40 pm)
Szerintem is Anna!:)) A történetet sarkítva írtam le, de az érzés, biztos vagyok benne sok nőnek ismerős!:) Nem akarom bántani a férfiakat, hisz az esetek nagy részében mindkét félen múlik, hogy alakul a kapcsolat, 20-30 év után egy házasságban.... Lehet senki hibája, egyszerűen csak, ahogy Te is írtad: ilyen az élet! Köszönöm, hogy olvastál!:) Puszi!:)

LEKA: (10-21-2008 @ 10:11 pm)
Az évek szép lassan elkoptatják ezeket a szép gesztusokat - sajnos... Na, de jobb is, hogy nem vitt rózsát - különben a két keze is tele volt - hova tette volna:)))))) nem? Félre a tréfával - ha az érzés csitul is, a az egymásra való odafigyelés azért megmaradhat. Puszillak: Éva

naiva: (10-21-2008 @ 10:35 pm)
:))))))) Évi, most aztán jól megnevetettél: Elképzeltem szegény hősnömet, mit össze kínlódna két nehéz táskával a kezében, hogy hova tegye a rózsáját:DDD Köszi:)

lena1: (10-21-2008 @ 11:55 pm)
Ez az élet rendje. Először rózsa, csók, mosoly. Azután már mindez csak emlék marad. Örökös körforgás. Nagyon tetszett írásod, drága Zsuzsi. Szeretettel ölellek.Lena

Julianna: (10-22-2008 @ 01:51 pm)
Nekem tetszik a tartalom úgy, ahogy van. A nö érzelmei eljutotottak hozzám, átéreztem a lelki gyötrődését. Szerencsére legtöbb férj nem ilyen.

naiva: (10-22-2008 @ 04:49 pm)
Nem tudom Erika, miért törvényszerű... de múlik...:)) Persze az nem törvényszerű, hogy úgy alakuljon, mint a történetemben. Köszönöm soraidat.!:)

naiva: (10-22-2008 @ 04:55 pm)
Köszönöm a szívem-melengető elemzésedet kedves Félix!:)

naiva: (10-22-2008 @ 05:00 pm)
Skry, ezt az írást már hetekkel ezelőtt elkezdtem, aztán a felénél elakadtam, elő sem vettem sokáig. Aztán volt egy kis isdőm és befejeztem, magam sem tudván mi lesz a vége... Jött magától Lehet ezért érezni benne, hogy a hangulat zökkent. Amikor a férjére vár, ott lehet túlírtam, nem tudom Te hol érzed. Köszönöm a véleményedet, elfilóztam rajta!

naiva: (10-22-2008 @ 05:04 pm)
Köszönöm julianna, örülök, hogy értettél. Szerintem a legtöbb nő átérzi, átéli, ha nem is ennyire dasztikus formában!:) És igen, szerencsére nem ilyen minden férfi!:)) Puszi és köszönöm!:)

Netelka: (10-22-2008 @ 06:01 am)
Nagyon szíven ütött ez most - talán mert én is annyit tűnődöm az utóbbi időben: vajon miért is annyira törvényszerű, hogy "a szerelemnek múlnia kell"... Szép, hétköznapiságában megindító történet.

felix: (10-22-2008 @ 09:11 am)
Időjáték, térjáték, álom és valóság, tapasztalat, bölcsesség. Minden benne van. És szép, lekerekített formába öntve. Tetszett. Szeretettel: félix

Skrym: (10-22-2008 @ 11:40 am)
néhol túlírtad, néhol zökken a hangulat, de a tartalomért kapsz egy nagy ölelést:)

naiva: (10-22-2008 @ 12:35 am)
Bölcset szóltál megint Lénám!:) Köszönöm!:)

janos51: (10-23-2008 @ 08:31 am)
Jól írtad le a történetet, megható-kesernyés-édes. Bár a konzekvencialeszűrés művelete után inkább szomorú-lelombozó. Grat.János

AngyaliAndi: (10-23-2008 @ 09:24 am)
Hm. Ez van. Mert hagyjuk. Puszillak!

winner: (10-23-2008 @ 10:12 pm)
Végre ide jutottam. Eddig a pályaudvaron vártam. Zsuzsi ez nagyon életszagú, és nagyon jó. Mit jó, remek...

naiva: (10-23-2008 @ 10:31 pm)
Virágot hoztál??:))) köszönöm Laci a dícséretet!:) Puszi:)

naiva: (10-23-2008 @ 12:47 pm)
Köszönöm János rövid elemzésedet!:) Így van, ahogy írod!:)

naiva: (10-23-2008 @ 12:51 pm)
Szerintem is Andi.... Mondjuk én adott szituban leszedtem volna a férjem fejét, hol a fenébe késett ennyit!:)))) Puszi!:)))

  

[ Vissza: naiva - S. Farkas Zsuzsanna | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds