[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 171
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 171


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Kapcsolatfelvétel
Szerző: winner - Máté László
(09-23-2006 @ 12:35 pm)

:
Kapcsolatfelvétel

A központi számítógép pontosan a megadott időben bekapcsolta a fékezőrakétákat és kis idővel később, mikor az űrhajó sebessége lecsökkentette a kívánt határérték alá, kikapcsolta a védőpajzsot. Ezt követően a kapitányt, majd a legénységet is utasította, hogy menjenek a központi vezérlőbe. Az űrhajó lassan a bolygóközi pályára állt, majd amikor a célbolygó közelébe ért, megkezdte keringését a bolygó körül.
A parancsnok ismertette a legénységgel az elkövetkező időszak feladatait, mely lényegében a célbolygó alapos megfigyelése és feltérképezése, a közvetlen leszállás előtt. Ezt követően megírta jelentését és elküldte a világtanácsnak.

A kapitány nagyon büszke volt, hogy Ő lehetett ennek az expedíciónak a vezetője. Az expedíció költsége minden képzeletet felül múlt, ezért fontos volt, hogy sikeres legyen. Az, hogy életre, esetleg értelmes lényekre bukkanjanak ezen a távoli bolygón, igen valószínű volt. A tudósok régóta figyelték és elemezték a bolygóról jövő információkat. Hosszas huzavona után jött létre az expedíció, és a kapitány tudta, hogy milyen nagy felelősség hárul rá.

A megfigyelt bolygó huszonhétszer fordult meg a tengelye körül. Ez alatt folyamatosan figyelték az égitestet, és minden lehetséges információt kielemeztek és elküldték a világtanácsnak. A világtanács most megadta az engedélyt, hogy leszálljanak a bolygóra, melyen igen fejlett civilizáció nyomaira bukkantak. A bolygó atmoszférája, hőmérséklete számukra is alkalmas volt az életre.. A megfigyelés során nyilvánvalóvá vált, hogy a bennszülöttek biológiai felépítése nagyon hasonlít az övékéhez. . Egyetlen dolog agasztotta a kapitányt, de mivel a világtanács a felvetett kétségeit megalapozatlannak tartotta, így Ő is elhessegette kétségeit.

A leszállást másnap reggel kellett megkezdeni, úgy, hogy közben folyamatos kapcsolatot tartottak a világtanáccsal.
A számítógép által kiválasztott terület viszonylag sima lankás terület volt. A föld szép tiszta világos volt, csak a leszálló területtől viszonylag távol volt látható nem túl sűrű erdőféle. Semmi zavaró körülmény nem látszott. A fékező rakéták bekapcsolása után az űrhajó egyenletes lassú tempóban ereszkedett lefelé. A védőpajzs pedig megóvta a külső burkolatot, a túlhevüléstől.
Az űrhajó földet ért. A kapitány szabad szemmel is látta az elé táruló látványt. Gyönyörű világos táj tárult a szeme elé. Ellenőrizte a műszereket és az aktuális jelentést, elküldte a világtanácsnak. A kapitány a panoráma monitoron nézte a tájat. Hirtelen sötét árnyék borított be mindent és hatalmas ütés rázta meg az űrhajót, a falak, és a mennyezet erősen deformálódva behorpadt. A kapitány lába beszorult az irányítópult alá és moccanni sem tudott.
A következő pillanatban újabb ütés érte az űrhajót ezúttal oldalról. A kapitány azt érezte mintha az űrhajó hirtelen zuhanni kezdett lefelé. Nem értette, hogy lehetséges, mikor egyértelműen földet értek. Újabb hatalmas ütés érte az űrhajót, ezúttal alulról. Mintha becsapódott volna a bolygó felszínére.
A kapitány mindenhonnan a legénység jajveszékelését hallotta, és neki is erős fájdalmai voltak. Tudta, hogy a küldetés kudarcba fulladt, de semmi értelmes magyarázatot nem talált a történtekre.
Ebben a pillanatban valami hatalmas nyomás hatására az amúgy is erősen sérült űrhajó összepréselődött. A kapitány megpróbálta kiszabadítani a lábát de nem sikerült. A hatalmas nyomás egyetlen pillanat alatt végzett a legénység minden tagjával.

A tábornok feszengve állt a világtanács nagytermében. Kérdések záporoztak felé és Ő nem tudott megnyugtató választ adni egyikre sem. Be kellet ismerni, az expedíció kudarcot vallott, és semmi értelmes magyarázat nem volt a kudarca.

A férfi a kerthelyiségben ült és bal kezét az asztalon pihentette, mikor éles csípő fájdalmat érzett a kézfején. Hirtelen oda csapott és a következő mozdulattal lepöckölte a furcsa szürke lencse alakú bogarat. Az égésszerű csípés nyomát nézte a kézfején. A bogár testéből apró elektromos szikrák törnek elő és úgy tűnt, mintha a páncélja fémből lenne. A biztonság kedvéért még lábával is rálépett a földön heverő bogárra - Kisasszony. Hozna még egy korsó sört! -Szólt oda a mellette elhaladó felszolgálónak.

.

Budapest, 2005. június, 29.



(595 szó a szövegben)    (673 olvasás)   Nyomtatható változat


Lacoba: (09-23-2006 @ 09:47 pm)
Szorongtam egy kicsit. Nagyonis véletlenszerű, és mégsem, mint a jó kis fantázia. Nagyon jó kis írás. Gratulálok.

winner: (09-24-2006 @ 01:01 pm)
Kedves Lacoba! A kérdés csak az, hogy minket csapnak, vagy mi csapunk, mert ugye nagyon nem mindegy. Köszönöm, hogy olvastál.

  

[ Vissza: winner - Máté László | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds