[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 272
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 272


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Elgurult a tablettám!

Majdnem minden ember úgy van vele, amint én, hogy a reggeli ébredés nehezen megy.



Álmosan, szemimet dörzsölgetve megyek (megyek? ... kerengve tántorgok, mint a tyúk, amelynek itatójába a vásott kölyök pálinkát öntött és az attól az kótyagosan körbe-körbe biceget )  minden reggeli mulaszthatatlan tablettámat bevenni. Behunyt szemmel lecsavarom a pixis tetejét - ez egy igen megeröltetö feladat, mivel a kis konténer "gyermekbiztos" kinyitni felnötteknek, igen komplikált feladat. ( a gyereknek - gyerekjáték! ) Nyomom a tetejét, közben csavarom. A harmadszori próbálkozásra - sikerül!... mégsem vagy te egy ügyetlen kétbalkezes, bukkan fel bennem a ködös önelégültség!... a következö tortúra, kirázni két kis kerek tablettácskát! Te jó isten, ehhez ki kell nyitni a szemet!... óvatosan rázogatom a pixist, a tableták igyekeznek kifelé bújni. Aztán vészes zuhatagban az alájuk tartott tenyerembe ömölnek de egy közülük eltünik! Vissza az összeset, majd kezdem elölröl de elöbb meg kell keresnem a dezertört! A pixist, nyitva hagyva, ovatosan leteszem. Lehajolok, vaksi szemeim szélesre nyitom, hol vagy te kis nyavalyás - kérdem magamat.... itt csinccemmi, ott csinccsemmi, ismételgetem, mint kisgyerek...aztán a seholsincs semmit kell belátnom.



Nágykézláb ereszkedem, lassan-lassan kúszom körbe a területet, szisztematikus alapossággal, sólyomszemem elött nem maradhat egy négyzetcentiméter sem vizsgálatlan!.. de hiába, az a kis rohadt, valahol továbbra is inkognitóban marad.... hogy ezek a hülye gyógyszergyárak, miért préselik kerekre az ilyen bolhanagyságú pilulát? .. miért?... hát persze, hogy azért, hogy elguruljon és a beteg többet is vegyen, pótolni az elgurultakat!.. világos, ezeket nem a humánitás, csak az üzlet érdekli!... te, akár fel is fordúlhatsz tölük!.. csak vegyed a tablettáikat.



Óvatosan a szönyeg széléhez lavírozok, hirtelen mozdulattal felcsapom a sarkát - közben fogamat összeszorítva mondom : itt lesz, itt lesz!... nincs ott!... hogy az az apácaszakállas, rötvörös ménkü csapna bele az összes gaárgyúltagyu idiótába, aki más geometriai alakzatot elképzelni se tud, mint a kereket!... szónyegfeltekerés!... elötte, persze lerámolni a kis asztalról a millió mütyürkét, a másik szobába toloncolni az asztalt magát. Kiizadva tovabbi alapos kutatás a felszbadított területen... hiába, a tabletta, rejtözködik.



Még egy variácío lehet : rohanás a szerszámos dobozhoz, csavarhúzókat, fogókat elö!... a fütötest, amely az ablak alatt hüzódik és lemezekkel borított, ott lesz a kis rohadék!,, hogy is nem gondoltam én erre, már korábban is? ... mennyi felesleges idöt spórolhattam volna!.. le az összes lemezt.



Persze a tartócsavarok rozsdásak, elöször petróleumot kell spriccelni rájuk, mert anélkül ki nem csavarod, a rozsda odarögzitette azokat...Diadal!..lehúll minden lemez. ... igaz, hogy a lak';asban ordenáré ptróleum büz terjeng de majd szellöztetek, sokat.



Kezemmel, nagyon óvatosan, a lamellás fütötestek alatti területet végig tapogatom, Tenyerem petróleum tócsákban nedvesedik, pilula -sehol egy szál sem!



Ekkor kopog valaki.A szomszédot látom. ahogy az ajtot kinyitom.



  - Mi történt - kérdezi, fúrcsa zajokat hallottam,gondoltam benézek, közben rámnéz, - valami bajod lehet, mondja, miért vagy ilyen dúlt?



 - A pilula.. a pilula - ismételgetem.... ö rámnéz ismét, hátrál, a telefonhoz rohan, röviden tárcsáz és mondja : "jöjjenek kérem, sürgös az eset, a szomszédom, valami nagy baj van vele!... csak jöjjenek, gyorsan jöjjenek, kérem!



Rövid idö múlva a mentök jelennek meg, Aszomszéd, csak rám mutogat, az orvos hozzám lép, ad egy injekciót, tartja karomat, aztán a szomszédhoz fordúl : egy rövod idaig ne hagyja magára. Komoly baj nincs, nem viszük el, de itthagyok egy pár pilulát, késöbb adja be neki!



Micsoda úti meg fülemet a szó!... pilula? nem, nem , nem! soha többé pilula!



Hát így történt, hogy most, mégis itt ülök - mentökocsiban    




Cím: Elgurult a tablettám!
Kategória: Humor
Alkategória:
Szerző: Kardos Andràs
Beküldve: July 18th 2004
Elolvasva: 1766 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Humor főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds