[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 135
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 135


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A szerelmes és a tolvaj

- Képes lettél volna szembeszállni a varázslóval? Tényleg ennyire szereted?
- Bármit megtennék érte - Tiryen csillogó szemekkel felnézett az égre. Látta a csillagokat, ahogyan az apró kis fénycseppek megvilágították a végtelen sötétséget. Szomorkásan elmosolyodott. - Voltál már szerelmes Deck?
- Nem, még sosem - válaszolt a sötét képű férfi lehajtott fejjel. Képtelen volt Tiryen szemébe nézni.
- Tudod - sóhajtott - amikor a karjaiban vagyok - egy pillanatra elcsuklott a hangja - amikor mellettem van tudom ki vagyok, nincs szükségem se hitre, se szavakra - apró könnycsepp gördült végig fiatal férfi arcán. - Minden annyira egyszerűnek tűnik akkor. Minden egyes mozdulatát szeretem. Képes vagyok órákon keresztül csendben nézni őt, mert oly sok felfedeznivaló van benne - felnevetett. - Hogy annyira szeretem e? Bárkivel és bármivel szembeszállnék érte - rápillantott a csuklyásra. - Hiszel abban, hogy a sorsunk előre meg van írva? Hogy az istenek irányítanak, ők határozzák meg minden tettünket, és mi nem tehetünk ellene semmit?
- Nem - válaszolt Deck a homlokán húzódó csúnya sebhelyet simogatva. - De ha mégis igaz, akkor az istenek most nagyon kegyetlenek - a sebhelyes képű nem tudott többet mondani. Sohasem sírt, de most rátört az eddig számára oly ismeretlen, fojtogató érzés. Csendben küzdött ellene.
- Azt hittem, hogy minket egymásnak rendelt a sors - kínjában elemi erővel szorította meg Deck csuklóját - de már sosem lehet az enyém - lehelte. - Előtte jó harcos voltam. Az egyik legjobb, de jött ő, és utána már képtelen voltam szolgálni a király seregében. Féltem. Minden egyes nap rettegéssel telt el, hogy történik valami, és soha többé nem láthatom őt. Volt értelme az életemnek.
- Ne mondd el ezt nekem! - fejtette le magáról Tiryen kezét a férfi. - Nem akarlak megismerni! Nem akarom tudni...
- Késő, Deck! Túl késő! Bocsáss meg!
- Én? - nevetett fel a sebhelyes. Hangjában az öröm legapróbb szikrája sem volt jelen. - Nekem kellene bocsánatot kérnem, de még sosem tettem ilyet.
- Fáj - újabb könnycseppek gördültek végig Tiryen arcán, apró csíkocskákban lemosva róla a port.
- Tudom. Gyomorszúrás. Fájdalmas, és sokáig szenved vele az ember, csak ügyesen kell csinálni.
- És te elég jó vagy ebben, ugye? - mosolyodott el fájdalmasan a haldokló.
- Nincs kedvem viccelni ezzel - rázta meg a fejét a gyilkos. - A pénzed - emelt fel egy bőrzacskót a földről.
- Tartsd meg! Végülis ezért jöttél, és nekem már úgysem kell. Mindegy, már mindegy - lassan lecsukódtak szemhéjai és nem szólt többet.
Deck felegyenesedett, lassan letörölte tőréről a vért, és elindult a város felé. Eddig sosem hibázott még. Gyors kézzel és hideg fejjel intézte el áldozatait. Ebből élt. Embereket ölt, rabolt ki. és jól végezte a munkáját. Itt volt ez a fiú, díszes tiszta öltözékben, míves szablyával, s pont azt a gondtalan életet képviselte, amiben Decknek utcagyerekként sosem volt része. Azt akarta, hogy szenvedjen. Kínok között haljon meg. Elvégezte a munkát, de amikor végigkutatta a fiú ruháját, az nem törődve a fájdalommal, mesélni kezdett. Deck meghallgatta. Maga sem tudta miért, de meghallgatta.
Tiryen több volt, mint gondolta volna. Olyan tiszta és erős érzelmekre volt képes, amilyenekről Deck csak a mesékben hallott. A tolvajban a sajnálat apró szikrája a bűntudat veszélyes lángjait lobbantotta fel, és a férfi megbánta tettét. Végig kellett néznie, ahogy ez a jobb sorsra érdemes fiú borzalmas kínok között kiszenved. Nem tudta hogyan volt képes elrabolt szerelméért a fél világot bejárni. Sosem lesz képes megérteni ezeket az érzelmeket, de tiszteletet ébresztett benne. Elmegy, és megöli a varázslót, hogy a lány szabad legyen, aztán elhozza őt ide, ahol Tyrien meghalt.




Cím: A szerelmes és a tolvaj
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Soós Adrián
Beküldve: August 4th 2004
Elolvasva: 2408 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


sziszi1 2004-11-10 23:06:50
Top of All
Tetszik. Szép a történet + nagyon jó szerkesztés. Gratula. :)


adriandraco 2004-08-15 15:45:04
Top of All
Köszönöm csingi! Ha valaki elolvassa a novellát, nyugodtan írja le ide a véleményét! Sokat segítene!


csingi 2004-08-04 07:26:42
Top of All
Itt is megjegyzem, hogy nagyon jó olvasni az írásaidat.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds