[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 31
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 31


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gumiléggömb

Mikor kicsi voltam, mondjuk úgy kilenc éves, azzal szórakoztam, hogy felfedeztem anyu ruháit, meg mindenféle kenőcseit, marhaságait. Érdekes dolgok voltak. Különösen az, mikor megláttam egy dobozt, amiben léggömbre emlékeztető, vékony, átlátszó gumivalamik voltak, és azt hittem, hogy fel kell fújni, mert olyan hosszúkás, meg fehéres volt, meg állatian jó, nyúlós is. Kíváncsi voltam, hogy mit bír, mert csúzlihoz kerestem gumit, valami erőset, amivel vadgerlét is lehet lőni a templomtornyon, de verebet mindenképpen.







Felfújtam. Marha nagyra lehetett felfújni, már akkora volt, mint egy bödön, és még mindig nem szakadt el. Örömömben, hatalmasakat visítva rohantam ki a szobából a konyhába, ahol anyu ült Klárika nénivel, éppen liköröztek, és a férfiak hiábavalóságáról értekeztek. Tudni való, hogy Klárika néninek nem volt férje, mélyen megvetette azokat a nőket, akik férjhezmentek, és Nyíregyházára járt be a kádas fürdőbe, mert ott nagyon jól kiázott a mittudoménmije, meg klassz emberekkel, főleg nőkkel találkozott.







Odatartottam az orruk elé a felfújt valamit. Mondtam marha jó, mert nem szakad el, viszek ki a srácoknak, és csinálunk nem is csúzlit, hanem nyílpuskát. Anyu azonban valami miatt rettentő haragra gerjedt, emlékszem kiabált, Klárika néni állandóan fel-leugrált a széken, és a férfiak hiábavalóságáról sikoltozott, meg arról, ha engem idejekorán meg nem fékeznek, akkor mikor felnövök alsótagozatos kislányokat fogok halálraerőszakolni.







Megszakítás nélkül, percekig kaptam a pofonokat. Nem tudtam mi lehetett az oka, én csak felfújtam azt a fura, áttetszó gumiléggömböt, és rohangáltam vele le-fel.







Ma már értem, amit akkor nem értettem, ugyanis Klárika néni sietve kapta le az asztalról a cigicsikkekkel és cigarettahamuval teli hamuzót, egy törött csésze repedt alját. Az történt ugyanis, hogy a hatalmasra felfújt gumiléggömb, ami kisült nem léggömb volt, bármikor elpukkanhatott volna, és kifújhatta volna a hamuzó túlcsorduló tartalmát. Elképzelni is rossz, mi lehetett volna a dolog eredménye. Ezért anyu elvette tőlem a léggömbszerű gumicsodát, leengedte, aztán pedig betette az ágya melletti szekrénybe a többihez, mert mint mondta: ez nem gyereknek való. Addig úgysem érthetem meg, míg nem vagyok felnőtt.







De mi lehetett az?










Cím: Gumiléggömb
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Tirpak-Vasko Sandor
Beküldve: November 27th 2003
Elolvasva: 1386 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


Paulus 2003-11-30 21:17:49
Top of All
Prima, érzékletes írás, személyes élmény, tanulságokkal.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds