[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 87
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 87


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Emlék és kép
mango

A változatosság kedvéért: apró életkép...
Kis örömök - amik megfűszerezik a mindennapjainkat. Becsüljük meg őket!


Minap döntő, végső elhatározásra jutottam: nem halaszthatom tovább, rendet kell raknom íróasztalom egyik, „mindenes” fiókjában!
Nincs mese, meg kell csinálni!!
Évek óta felhalmozott papírok, levelek, csekkek, fecnik és mindenféle, ma már nem használatos tárgyak összevisszaságában kell rendet vágnom: kell a hely.
Na nem mindenhol van ám ilyen őskáosz! De van egy, ahová mindent, de mindent bezsúfolok évek óta, ami „jó lehet még egyszer” alapon nem került a szemétkosárba.
Nekikészültem testben-lélekben, eléültem, és kihúztam az ominózus fekete fiókot.
Volt ott minden: régi, mini riportermagnó; kiürült parfümös-üvegcse; telefonzsinór; rostiron-készlet; 5 évvel ezelőtti vásárlási blokk, minek ideje már réges-rég lejárt; beszáradt pillanatragasztó; elszakadt karkötő (egykor igen becses!); kiírt filctollak; régi naptár, sűrű, egykor igen fontos bejegyzésekkel; régi papírpénzek; a kutya betelt oltási lapja, telepítő CD-k; névjegykártyák; és sorolhatnám hosszan.
Egyszerre csak egy közepes nagyságú doboz akadt a kezembe a sok kacat közt.
Felemeltem a fedelét, - és a doboz olyan régesrégi fényképeket rejtett, melyekről egészen megfeledkeztem már.
A kisfiam, amint 1 naposan izmos önérzettel néz a fényképezőgépbe, csupa pólya az egész gyerek. Elérzékenyülök. Ezt a képet nem is láttam, legjobb emlékezetem szerint. Millió kép készült mind a két csemetémről annak idején, és azok katonás sorrendben vannak a családi fényképalbumban. De ez?! Soha nem láttam. Gyönyörű.
Turkálok, kutatok tovább, egyre lázasabban. Hogy kerülhettek ezek ide?!
Legalább 25-30 kép, mind kedves, és felidézi egy-egy szép percét az elmúlt éveknek.
Legalul, a doboz mélyén lapul elfekve egy hófehér keretbe foglalt színes fénykép: életem talán legnagyobb szerelme, - csak nézem a képet és érzem, meglódul a pulzusom.Nézem merőn, simogatva a szememmel a szemüveges, telefonáló férfit ábrázoló képet, - és sírni volna kedvem. Mennyit kerestem, mennyit kutattam ez után a fotó után egy időben! Azt hittem, elveszett, a költözködések áldozatául esett, és bánatos, karcolt szívvel már régen lemondtam róla.
Most itt van.
Eszembe jut minden apró mozdulat, szó, hang, érintés, - érzés.
Apránként, gondosan, minden részletét szemügyre veszem: fekete farmer, nagy csatos derékszíjjal, patyolatfehér Nike póló...Telefonál; a jól ismert mozdulattól, ahogy kicsit előrebiccenti a fejét, elönt valamiféle furcsa melegség. Erős, férfias karja lazán csüng a teste mellett, még a karórája, s annak szíja is minden apró részletében előttem van: de sokat pihent az éjjeliszekrényemen éjjelente!
Még most is pont úgy szeretem, mint akkor, amikor ezt a fényképet ebbe a fehér, olcsó, de szép keretbe tettem.
Két költözés van azóta mögöttem. A fotó elkallódott. Sokat kerestem, sokat sírtam utána, - ahogy a férfi után is…
Most ismét megtaláltam, itt van hát ez a kép...
És a férfi is, aki ebben a pillanatban hangosan bekiált a dolgozószobámba:
- Megjöttem, merre vagy, kicsim?
Felállok, megtörlöm a szememet, szipogok egy picikét és kimegyek elé, átölelem a nyakát melegen, hozzábújok egy szó nélkül.
Boldog vagyok.
Ideje: Július 08, péntek, 07:43:22 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextramango

"Emlék és kép" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Emlék és kép (Pontok: 1)
- hori (horiQKACprimpostaPONThu) Ideje: Július 08, péntek, 08:05:31
(Adatok | Üzenet küldése)
Elgondolkodtam. Meg kell becsülnünk azt ami van, s akkor, amikor még lehet.
Jó, hogy megírtad. És valóban kellenek ilyen apró örömök is.
Üdv. hori



Re: Emlék és kép (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Július 08, péntek, 14:55:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Fűszer " nélkül mit sem ér ez az egész, amit életnek neveznek! Maradjál, maradjon Nektek így!
Ezt a kis "morzsát" én is köszönöm!

üdv.
fényesi



Re: Emlék és kép (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus@msn.com) Ideje: Július 08, péntek, 20:13:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
hello kicsi Mango !

örömmel olvastam megható történeted, igen az élet a legjobb dolgokat tudja produkálni mindig ,mert igaz és valódi,csak meg kell becsülnünk addig amig nem késö,légy nagyon boldog a "Kinccsel "amit megtaláltál ujra pedig ö eddig is a tied volt
mvh:shf



Re: Emlék és kép (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Július 10, vasárnap, 16:55:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Gyönyörű vallomás. Most légyszíves kezdd el újra "kacatokkal" megtölteni a fiókot, és pár év múlva szerezz ismét néhány megható percet nekünk - vagy másoknak! Az érzés pedig tartson örökké!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds