[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 217
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 217


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Természetfeletti jelenségek - 2.
mango

A megmagyarázhatatlan jelenségek mindig is megmozgatták az emberek képzeletét. Sorozatom második darabja talán nem is egészen természetfeletti, - habár a cím azt mutatja...




A véletlen vagy valami más…?! A most következő történet mélyen elgondolkodtatott. Itt már nem lehet véletlenről beszélni szerintem, - de nem is egészen természetfölötti mindaz, ami ezekkel az emberekkel történt. Genetika…? Ki tudja a pontos választ…?
1939. augusztus 19-én fiúikrek születtek Ohio-ban, egy Piqua nevű városkában. A két csecsemőt örökbe adták.
Az egyik fiúcskát a Daytonban élő Springer család adoptálta, és James lett a baba neve. A „szülők” úgy tudták, a testvére meghalt.
A másik kisfiú az ohiói Lima város Lewis házaspárja fogadta örökbe, szintén abban a hitben, hogy csak ez az egy baba maradt életben. Az első furcsaság talán még elkönyvelhető véletlennek: ők is James-nek nevezték el „újszülött” gyermeküket…
Az évek teltek, már 6 évesek lettek a srácok, amikor a Lewis házaspár tudomására jutott valahogyan, hogy fogadott gyermekük ikertestvére életben van. Nem akarták megzavarni fiúk életét ezzel a hírrel, - és hallgattak róla.
Ám 1979-ben mégis elmesélték az akkor már 40 éves James-nek, aki keresni kezdte testvérét, és néhány hét múlva meg is találta.
A két Jim egypetéjű ikerpár volt, tehát egyazon megtermékenyített petéből származtak, amely kettéosztódott, de egyazon méhlepény táplálta őket az anyaméhben. Így természetes, hogy a külsőn túl, a genetikai összetétel is hasonlóságokat mutat.
A két férfinél azonban a véletlen (?) egybeesések egészen elképesztők voltak.
Mindkét ikertestvér feleségét Lindának hívták.
Mindkettő elvált, majd újranősült, - és mindkét új feleség neve Betty volt…
Jammes Lewis első fiának a neve: James Alan lett.
Jammes Springeré: Jammes Allan.
Mind a két férfinek volt kutyája, és mind a kettőnek a neve: Toy névre hallgatott.
Mindketten benzinkútnál, illetve később ugyanannál a hamburgercégnél dolgoztak.
Egyforma volt a kocsijuk, ugyanazt a cigarettát szívták, ugyanazt a sört szerették.
Rendszeresen ugyanazon a floridai üdülőhelyen töltötték minden nyáron a szabadságukat, mindketten utálták a baseballt (szokatlan egy amerikainál!), viszont rajongtak az autóversenyzésért és szerették fafaragással tölteni idejüket.
Mindketten 4 kilót híztak és fogytak ugyanabban az életkorban, rágták a körmüket, és mindkettő átesett egy kisebb szívrohamon, valamint mindketten aranyérbántalmakkal és migrénnel küzdöttek…
Elképesztő.
De nem ez az egyetlen eset van feljegyezve Thomas Bouchard, a Minnesota Egyetem pszichológia-professzora esettanulmányai közé. Bouchard professzor a születéskor elválasztott ikerpárok életét tanulmányozza.
Egy angol testvérpár, Bridget Harrison és Dorothy Lowe 1943-ban született, és 1979-ben találkoztak életükben először, mindaddig egymás létezéséről sem tudtak. Meglepő hasonlóságokat mutatott a két nő élete.
Bridget fiának neve Andrew Richard volt.
Dorothy pedig Richard Andrew-nak nevezte el gyermekét.
Mindketten naplót vezettek, csupán egy évig, 1962-ben, - mindketten csakis akkor.
Nos, ennek a naplónak a gyártmánya, és színe is megegyezett, sőt, ugyanazokon a napokon írtak bele, s pontosan ugyanazokon a napokon hagyták üresen az oldalakat…

A professzor megfigyelései szerint az egymástól messze élő ikerpárok egyidejű fájdalomérzete és (igaz, ritkábban, de) sokszor egyidejű haláluk is arra enged következtetni, hogy az egypetéjű ikrek között láthatatlan, de annál erősebb pszichikai kapcsolat is működik.
Szinte hihetetlen, - de igaz.
Ideje: Október 08, szombat, 18:41:18 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Természetfeletti jelenségek - 2." | Belépés/Regisztráció | 26 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Természetfeletti jelenségek - 2. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Október 08, szombat, 18:56:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Érdekes dolog amit hoztál.Ilyenekről sokszor hall az ember,vagy olvas is valahol.Itt köszön vissza C.G.Jung Szinkronicitás elmélete. Ő a véletlen egybeeséseket tudományos tétellel magyarázta.Mióta Jung bebizonyitotta ezt a dolgot,ami előidézi a jelenséget ,az óta sok tudományos vizsgálat folyt-e téren.Mindez az Egyetes Közös Tudat-ot bozonyítja.Most nem akarok fejtegetésekbe bocsájtkozni,ezt az Információs gyógyászat c. könyvemben bővebben tárgyaltam.



Re: Természetfeletti jelenségek - 2. (Pontok: 1)
- Administrator (webmaster@fullextra.com) Ideje: Október 08, szombat, 23:27:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Régebben kedvenc témáim egyike volt, ahol pld a bizonyításnál fel is hoztam az ikereket is példának.
Én jelenleg úgy gondolom, hogy a világunk egy determilált világ, ahol is az álő matéria azt "éli" meg, amit a szervezete komplexitása megenged.
Az emberalaku matéria (most cca 6milliárd egyed) azt, amit mi magunk is tapasztalunk, de mindenki az egyéni vonatkozásaival a saját korlátait
Namármost. Ha az emberi faj 100%-ig ugyanolyan egyedekből állna, (genetikai azonosság) akkor a helyi tényezők külömbözőségeit leszámítva minden egyed ugyanazt élné meg. Abszolut értelemben ugyanazt.
Gondolataik, reakcióik, mindenben egyeznének. Most azért nem így van, mert külömbözőek vagyunk, de ha nézzük az ikreket, vagy bizonyos aspektusaiban az pld az anya-gyerek vonatkozást, akkor látszik, hogy valami van ebben a dologban.
Sőt szerintem minden, amit csak valaha is megtudhatsz a világról. S hogy miért él az emberiség "tudatában" pld a lélekvándorlás? Hogy mitől lehet egy embernek több személyisége. (tudatilag is)
A következtetések messzire vezetik azt az embert, aki e dolgok kultúrális visszhangjának feltétlen efogadásával, nem zárja le elméjét az új befogadása, az újabb tanulás, érdeklődés elől.
Aztán nem tudom hogy észrevettétek e már, de vannak un. hasonmások. Ez alatt azt értem, hogy pontosan úgy néz ki valaki, mint neketek egy jó ismerősötök. És itt is hatalmas hasonlóságokat lehet észrevenni. pld a hangja nagyon hasonló, vagy a mozgása, a gesztikulálása, és még számtalan dolog. Éz ezek szintén odamutatnak vissza. Hasonló dolgok hasonló jegyekkel rendelkeznek. Ha egyformák lennének, nem külömböznének. Semiben sem.



Re: Természetfeletti jelenségek - 2. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Október 09, vasárnap, 01:52:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Nahát! Ez nagyon jó volt. Korábban olvastam ilyen dolgokról, már akkor is foglalkoztatott a dolog. Jót hoztál, nagyon!



Re: Természetfeletti jelenségek - 2. (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 09, vasárnap, 12:33:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez tényleg fantasztikus! Sőt döbbenetes. Kösz, mango, hogy megosztottad velünk :)



Re: Természetfeletti jelenségek - 2. (Pontok: 1)
- kepe Ideje: Október 09, vasárnap, 13:33:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
tulajdonképpen nagyon egyszerű is lehet a válasz.
valószínüleg teljesen egyforma adottságuk,képességük,tehetségük volt,esetleg szorosan összekapcsolódó karmikus múlt,és ezért válaztották ugyan azon helyet,szülőket a "leszületésre".ilyen esetekben ugyan azt tanulják,ugyan azt a foglalkozást,hivatást művelik,és ugyan azon szinten.ha valamilyen oknál fogva kikerülnek a születésre kiválasztott környezetből,amit ideálisnak találtak,a tehetség nem nyílánulhat meg olyan tisztán,hiszen megszűntek annak kibontakozását segítő ideális körülmények.a tudattalanjuk mindent megtesz később,hogy a megfelelő irányokba terelje őket,vagy éppen fékezze,ha azzal ellentétesen haladnak.a segítség lehet lelkesedés bizonyos dolgok iránt,de betegségek is,ha valamin változtatni kell.a tehetség azonos,így a módszereknek sem kell másnak lenni,hiszen azok speciálisan kapcsolhatók az eredendő adottságaikhoz.valószínüleg más lenne a helyzet,ha nem egyforma kultúrában nőnek fel,mert akkor a tudattalan módszereinek ahhoz kellene specializálódnia.ekkor is lehetnének hasonlóságok,de már sokkal több eltérés lenne felfedezhető.
még annyit,hogy a neveknek van egyfajta hangulatuk,a hangulatnak pedig üzenete,a tehetség pedig érzelmekben,vonzódásokban is jelentkezik,így itt is könnyen ráléphetnek ugyan azon útra.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds