[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Temészetfeletti jelenségek - 4.
mango

Most egy olyan jelenségre bukkantam keresgéléseim közben, amire én még inkább tamáskodva ingatom a fejemet, mint eddig...


Ma újból egy számomra nagyon is tisztázatlan jelenséget írok, amiben, - megvallom, - én nem hiszek. Ez már valóban „sok” nekem… Ti mit szóltok mindehhez…?

„A Keel család 1934-ben költözött a Sussex grófságbeli Ash Manor nevű házba. Nem fizettek érte sokat, ám azt senki sem közölte velük, hogy a házban kísértet is lakik. A család életét rövidesen zajok és egyéb furcsa jelenségek zavarták meg.
Egy éjszaka Keel úr arra ébredt, hogy egy csavargó áll a hálószoba ajtajában. Kérdőre vonta, de a férfi nem válaszolt. Erre dühében megpróbálta elkapni a betolakodót, ám a keze egyszerűen keresztülszaladt az alakon. Keel úr berohant a felesége hálószobájába, s ott összeesett. Az asszony valami erős italért sietett, hogy felélessze a férjét, ám ekkor ő is meglátta a férfialakot a lépcső tetején. Kérdésére neki sem válaszolt, s amikor abban a tudatban, hogy emberi lényről van szó, rávágott, a keze átsiklott rajta, s az ajtót ütötte meg helyette. Az alak meg csak állt ott mozdulatlanul.
Ezután még a kísértet legalább húszszor felbukkant. Először nem mozdult, később azonban ide-oda járkált a házban. Keel asszony megfigyelte, hogy a kutyájuk reszketett félelmében, amikor az alak közeledett feléje. Aztán az asszony ráébredt, hogy el tudja űzni a szellemet, ha megérinti, s így a látomás már korántsem volt olyan rémisztő. Keelék Eileen Garrett-től, az akkor már Amerikában élő elismert médiumtól kértek segítséget.
Néhány szeánsz után Garrett arra az eredményre jutott, hogy a kísértet egy bizonyos Charles Edward, Lord Henley fia, aki valamiféle tragikus, bár nem dokumentálható ügybe keveredett, amelyben szenvedés, csalás és árulás szerepelt.
Keel asszony gyanította, hogy férjével együtt ők is valamiképp felelősek a kísértetjárásért. Ezt Eileen Garrett is megerősítette, azt állítván, hogy a probléma magával a Keel házaspárral van. Keel úrnak homoszexuális hajlamai voltak és rákapott az italra, ennek hatására viszont a felesége morfinista lett.
Ám az asszony akkor találkozott először a betolakodóval, amikor Keel úr eszméletlenül feküdt, tehát még nem hallhatott róla a férjétől. Ezen kívül mindegyikük ugyanazt a kísértetet látta, külön-külön, ami azt bizonyíthatná, hogy az alak valamiféle fizikai valósággal rendelkezett.
A legvalószínűbbnek azonban az tűnik, hogy Keel úr olyan hatásosan vetítette ki a képzeletében élő alakot, hogy fantaziálásában a felesége is osztozni tudott.”
Az eset még sok más emberrel is megesett már a világ legkülönbözőbb tájain, a hasonlóság szinte megdöbbentő.
Tudomás van fantom stoposokról, akik az országutakon lelték halálukat, és évekkel később ugyanott kísértenek…Autósok szavahihetően számolnak be felvett utasról, akik például valamelyik éles hajtűkanyarban előre figyelmeztették a vezetőt a veszélyre, - és abban a pillanatban el is tűntek az autóból…Ez megesett Angliában épp úgy, mint Franciaországban, Montpellier-ben is, 1981-ben.
„1934 egyik éjszakáján a chicagói O Henry táncteremben az egyik ifjú táncosnő összeveszett a barátjával, és egyedül, autóstoppal ment haza. Egy autó azonban elütötte, s a lány meghalt. A nevét senki sem tudta, de mivel a feltámadásról elnevezett temetőbe temették Chicago egyik külvárosában, „Feltámadás Mary” néven vált ismertté.
Öt évvel később felbukkant Mary szelleme. Jó néhány autós jelentette, hogy felvett egy fehér ruhás fiatal hölgyet, aki azt kérte, vigyék a táncterembe, vagy pedig egyenest a temetőbe. Ott aztán rejtélyes módon eltűnt.”
Értetlenül olvasom ezeket a híradásokat a „Misztikus történetek gyűjteményében” – és valahogy nem tudok ezeknek a történeteknek hitelt adni…
Sem a szellemek, sem a fantomstoposok nem esnek az én értelmezési tartományába… Túl naiv vagy túl szkeptikus vagyok…?!
Legközelebb – azt tervezem, - valamivel „tudományosabb” cikkel jelentkezem…
Ideje: Október 21, péntek, 19:11:14 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Temészetfeletti jelenségek - 4." | Belépés/Regisztráció | 43 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Temészetfeletti jelenségek - 4. (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Október 21, péntek, 20:16:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pedig, hidd el, ez is egyféle tudomány. Én hiszem, hogy vannak ilyen dolgok, túl sok történik ahhoz, hogy hazugság legyen. Apró, pici megmagyarázhatatlan események mindenkivel történnek, csak lehet, hogy nincs elég finom " antennánk" az észleléshez. Véletlennek hisszük.



Re: Temészetfeletti jelenségek - 4. (Pontok: 1)
- kepe Ideje: Október 21, péntek, 22:09:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
azok az emberek,akik szellemeket látnak,bizonyos szempontból,és bizonyos elvárások szerint megbuktak.
arról van ugyanis szó,hogy korábban nehéz,akár életveszélyes helyzetekből ki tudtak jönni.önmaguk erejéből erre képtelenek lettek volna,és ezt érzik is,lélekben a bennemaradást élik meg.ez egyben szerződéskötés egy magasabb szinten álló kollektív tudattalannal,akik akkor segítettek,hogy bizonyos tevékenységeikkel mindezt viszonozzák.ez viszont nem olyan könnyű,mert sok tekintetben a viszonzó tettek nagyon rossz fényt vetnének rájuk.a helyzetükre pedig vigyázni akarnak,így felrúgják a szerződést.az értőbb énjük azonban érzi,tudja,hogy óriási lehetőséget szalasztanak el,hiszen egyre komolyabb pozícióba kerülhetnének,de mivel ez a jövő "zenéje",az ego nem fogadja el,"a jelen a biztos"!így viszont elzárul a kapcsolat,nem tartanak már tovább igényt a szolgálatukra.azonban,mivel továbbra is érzik a sokkal jobb jövőt,és tulajdonképpen lehet is javítani,de ugyan akkor nem is hajlandók erre,így igyekeznek meggyőzni magukat,(ekkor a dolgaik nem mennek jól)hogy igenis vannak olyan emberek,lények,akik nem láthatók,de azért vannak,hiszen a saját szemükkel látták.a titokzatos,sejtelmes körülmények mindezen kivetítést még hitelesebbé,igazán meggyőzővé tehetik,hiszen felerősítik. hogy miért látták mindezeket külön kölön is úgy,hogy nem is tudtak egymás látomásáról?jelen esetben működhetett a családi kollektív tudat,hiszen minden tagnak érdeke lenne az,amit elérhetnének.
ha nem családról van szó,akkor maga a korábbi esemény adja meg a történetet,a látomást,hisz a tudattalan eleve igyekszik bővebb információkat keresni azon helyekről,ahová az ember éppen készül.
ugyan akkor az emberi tudat képes olyan erővel megjeleníteni valakit (lásd.a tulpa)hogy az valóban formát is ölthet.úgy tudom,ezt tudatosan egyetlen európai embernek sikerült,egy francia opereénekes nőnek.



Re: Temészetfeletti jelenségek - 4. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Október 21, péntek, 23:52:58
(Adatok | Üzenet küldése)
kedves mango. Az egész badarság. Nem kell bedőlni az ilyen híreknek. Szellemek pedig nincsennek,mondaná Könyves Kálmán kirákyunk,ha ma élne.



Re: Temészetfeletti jelenségek - 4. (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Október 22, szombat, 00:03:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát Anikó, most megfogtál, mert én a szellem dologban csak azt nem értem, ha vannak, akkor miért nem az összes jelenik, meg, illetve miért csak az a pár? A másik kérdés bennem az, miért is félünk egy halott szellemétől. Ha rokon a lelkem akkor, ismerjük is, mi acsodától válnának rosszakaróvá,csak mert szellemek lettek? Nos ezek a kérdések persze nem komolyak, csak az én hitetlenségemet mutatják. De érdekes volt. Bár azt hiszem ebben az esetben a kábítószeres halucináció a helyes diagnózis.

Szeretettel Anna



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds