[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 77
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 77


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Óévbúcsúztató - 2005.
mango

Már csak órák vannak hátra a 2005-ös esztendőből.




Engedtessék meg nekem, hogy egy közhellyel kezdjem ez évi utolsó írásomat, melyben a ma fejemben megszülető gondolataimat osztom meg az olvasóval.
2005. december 31.
Már csak órák vannak hátra a 2005-ös esztendőből.
Az ember ilyentájt hajlamos valamiféle összegzést tenni, és van, aki magában elmormolt halk fogadalmakkal kezdi az új esztendő első perceit.
Én nem tartozom ezek közé: meggyőződésem, hogy ezek a fogadkozások nem betarthatóak…Amit nagyon szeretnék, - azt bármelyik nap „megígérhetem magamnak”, nem szükségeltetik hozzá, hogy december harmincegyet mutasson a naptár.
Mindezzel együtt a szilveszter a kedvenc ünnepem.
…valahogy úgy érzem, itt a tabula rasa ideje.
Nem változom meg, nem cserélődöm ki, nem teszek utópisztikus fogadalmakat: csupán áttekintem milyen év maradt mögöttem – és legfőképpen: milyen év vár(hat) rám…?
2006.
Minden évben azt érezzük: „…de furcsa… - megint eltelt egy kerek év…”.
Ekkor gondoljunk azokra is, akik már nem lehetnek velünk; azokra is, akik egy kórházi szoba fehérre meszelt falai közt kénytelenek a kintről beszűrődő vidám hangokat hallgatni; azokra is, akik épp most találták meg akit, amit eddig hiába kerestek; azokra is, akik ebben a percben kéredzkednek erre a világra és azokra is, akiket a fenti felsorolásból – gyarlóságom okán – kifelejtettem.
És köszönetet kell mondanom, - mint a Magazin főszerkesztőjének - a hűséges FullExtra-olvasóknak, író embereknek, és annak aki ezt nekünk lehetővé tette, a portál gazdájának.
Hamarosan itt lesz a „hulló karácsonyfák” ideje is, - de ma még csillárok gyulladnak ki ékes fénnyel, kék, zöld, sárga fények, néhol giccses opálszálas hangulatlámpák csorgatják lassú világukat, mindenféle színes ernyők, tejszerű üvegburák, talán csak csupasz villanykörték, rejtett fényforrások világolnak…A fenyőfa ma még áll, teljes pompájában hirdeti az elmúlt napok fenségét, - de ezen a mai éjszakán mintha káprázat történne. Mintha házak sisteregve gyulladnának ki, akár egy tűzesőben álló erődítmény, egy tüzes szökőkúttá változott Bábel tornya. Éjfél után néhány másodperccel ablakok nyílnak ki, a szilveszterezők a karácsonyfa halk fényeit átadják a zsivajnak. Papírtrombitákat fújnak, énekelnek, lármáznak, boldog új évet kívánnak egymásnak, színes csillagszórókat gyújtanak meg, karácsonyi szerpentinek repülnek a havas éjszakában, - hogy holnapra az egészet már csak „tavalyi nyomoknak” lássuk…
Biztos vagyok benne, hogy mindenkiben ilyen, vagy ehhez hasonló gondolatok szüremkednek át a jókedv csúcsán is, az év utolsó napján, az utolsó pillanatokban, a Himnuszt hallva, - álljon bár a legönfeledtebb és harsányabb társaság kellős közepén is, akik abban az ominózus percben fátyolos szemmel révednek és búcsúznak a halni készülő óévtől.
Picit mindenki magába néz, a napok hordalékai felszínre lökődnek és helyet követelnek maguknak; az emlékek előnye, hogy kéretlenül is jönnek, kedvére válogathat az ember köztük, mint egy párizsi fűszerüzletben a sajtok között.
Éjfélkor mindenki a szeretteivel van.
Akár fizikális valójában, - kezét szorítva, nyakát átölelve, ...vagy épp csak mellette állva, esetleg „csak” (?) gondolatban, - de vele.
Én is ezt teszem ma éjjel, hasonlóan sokunkhoz, akik pontban 12 órakor az új esztendőre koccintunk egy pohár pezsgővel.
És most hadd legyek kicsit szubjektív, egy fél mondat erejéig.
…ígérem, Rád fogok gondolni, akár pont mellettem állsz, akár éppen távolabb tőlem. Remélem, megsimíthatom a kezed…

Boldog, békés és áldott új évet kívánok minden olvasómnak, - tiszta szívből, igazán.



Budapest, 2005. december 31.
Ideje: December 31, szombat, 11:31:58 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Óévbúcsúztató - 2005." | Belépés/Regisztráció | 30 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 31, szombat, 11:36:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog hétköznapokat kívánok magam is
a jövő esztendőre!
fTJ



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: December 31, szombat, 13:59:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úgy legyen! A magam részéről köszönöm. Köszönöm, hogy rátok találhattam. Jól érzem itt szerény személyem.
BÚÉK!



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: December 31, szombat, 14:47:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Áldásos és boldog új esztendőt kívánok Neked, kedves Anikó!





Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Tupir Ideje: December 31, szombat, 16:02:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog új évet kívánok neked Anikó!




Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: December 31, szombat, 16:03:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Sok-sok kézszoritást és nagyon kellemes,bolgog Új Esztendőt kivánok Neked:Bogi.



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- hontalan Ideje: December 31, szombat, 16:25:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szeretetteljes Boldog Új Évet Kívánok neked én is kedves Anikó! Ilyenkor aki teheti, tényleg a szeretteivel van, ott leszek én is - remélem kézenfogva...!



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: December 31, szombat, 18:08:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog új évet! :)



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- edami Ideje: December 31, szombat, 18:31:59
(Adatok | Üzenet küldése)
Boldog es bekesebb, nyugodtabb uj evet kivanok. Tied a legnagyobb kincs a "csillagok talalkozasa", ez erot ad....

szeretettel
edami



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: December 31, szombat, 19:55:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog új évet, mango :)



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 01, vasárnap, 00:38:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm! Örülök, hogy én is itt lehetek! Boldog Új Esztendőt!



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Január 01, vasárnap, 11:30:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anikó!
Én is boldog újévet kívánok neked. Az elmult év vegyes érzelmei között az egyik legjobb ami történhetett, hogy megismertem a FULL-t és a barátnőm lettél. Nagyon sokat jelent ez nekem, Te is tudod mennyire....

Szeretettel Anna :)))))))



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 01, vasárnap, 16:03:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Írásod olvasva, magam is szeretteimre gondoltam...Sokan nincsenek már...Akik vannak, azokra szeretettel gondolok.
Neked is Boldog Újévet Kívánok!
Szeretettel: Éva



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Január 02, hétfő, 19:34:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazán szégyenlem, hogy csak most keveredtem hozzád, és mentségem csak annyi, hogy gyerkőcöm bulizik a szobájában/ Ahol a gép van/.
Nekem is hasonló gondolatok járnak ilyenkor a fejemben, most már fűszerezve a januári depivel. De hamar túl van rajta az ember!:)))))))))))))
Én is kivánok nektek békés, boldog új esztendőt. Puszillak benneteket. Andi



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Január 03, kedd, 08:10:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Én is BUÉK!
Soha nem fogadok semmit, csak a szeretteimre gondolok és egészséget kívánok nekik.
G.



Re: Óévbúcsúztató - 2005. (Pontok: 1)
- Baba___ (Baba___@freemail.hu) Ideje: Január 03, kedd, 14:50:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megkésve, de nem elfelejtve, Boldog újévet kívánok én is szeretettel.:-)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds