[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 53
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 54

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Azok a csodálatos férfiak
chokito

... 9 hónap idegtépő várakozása után a szülőszobában, vagy egyéb helyeken szemrevételezéssel derült ki, hogy a trónörökös fiú-e vagy lány.


Ma már hála a technikának, háromdimenziós képek készülnek a magzatról akár már a fogantatás előtt is. Az emlegetett idegtépő várakozás lecsökkent 2-3 hónapra. Hacsak ... Nos, unokaöcsémék úgy jártak, hogy a születendő magzat két lába közé kapta a köldökzsinórt, és az orvosok egészen egyszerűen nem merték vállalni a jóslást a gyermek nemével kapcsolatban. Az igazat megvallva, azért ebből már sejteni lehetett, hogy fiú lesz. Azoknak vannak ilyen szégyenlős periódusaik. Bááár ... Ha a nők láb közé szorított párnamániáját nézem, talán érthető a kezdeti bizonytalanság. Aztán elbambult a gyerek egy csöppet, s ettől kezdve az orvosok is határozottan állították, hogy ez a gyermek fiú a javából. Reszkess jövő lánynemzedéke! Az orvosok ugyan váltig állítják, hogy ők igenis komolyan és figyelmesen tanulmányozták a képeket, ám tudjuk, sohasem fogják bevállalni, hogy amit ők a hossza miatt köldökzsinórnak néztek, az bizony bizonyíték volt kezdettől fogva.

Ma már aránylag időben be lehet tehát szerezni a villanyvonatot, vijjogó rendőrautót, vagy a beszélő-pisilő Barbi babát babaházastúl. Aránylag időben be lehet szerezni azt a 60-70 darab kék, vagy rózsaszín réklit, amiből eddig a biztonság kedvéért mindkét színből csak 30-35 darabot szereztek be, és annak is csak a felét lehetett használni kinövésből kifolyólag. Aránylag időben be lehet gyakorolni, hogy a pelenka erősebben nedvfogó részét előre, vagy hátra kell majd helyezni. Fel lehet készülni arra, hogy fiú esetében a pólyázóasztalon egy pelenka mindig takarja a test alsó részét, mert a legváratlanabb pillanatban gejzírként feltörő vízsugár útja kiszámíthatatlan. Előre fel lehet készülni arra, hogy ez a kiszámíthatatlan irányú vízsugár a gyermek első másfél-két évében jópofa, a WC-re szokástól kezdve viszont az egyik legidegesítőbb tulajdonsága lesz.

Mondom: az EGYIK. Mert lesz több is. Kezdve azzal, hogy a kék-zöld foltok, kisebb-nagyobb, ám annál véresebb sérülések úgy hozzánőnek, hogy az első napot, amelyen véletlenül egyik sem látszik, ő maga is az öregedés kezdeteként fogja elkönyvelni. Szép lassan megtanulja a zoknijait szanaszét dobálni, a fogkrémes tubust marokra fogni. A WC ülőkét csak gumikesztyűben lesz hajlandó megfogni (de ki az a marha, aki gumikesztyűben megy WC-re???), megtanulja, hogy a virágban és az ékszerekben a legszebb az áruk, hogy nincs az a pénzösszeg, amely ne váltana ki egy csodálkozó "csaaaaak???"-ot a párjában, és egy "waze!!!" felkiáltást a haverokban. Megtanul távirányítóban gondolkodni. Legalábbis akkor, amikor éppen nem a huszadik mellékállására mondják, hogy "persze, csak ne kelljen itthon lenned!". Aránylag könnyen, különösebb erőfeszítés nélkül megtanulja, hogy melyik focicsapat kutyaütő, és melyikért kell tűzbe menni. A kártyajátékokhoz való affinítása eleve veleszületett, s mert tudja, hogy a Föld gömbölyű, ezért sosem más szoknyák UTÁN fut, hanem ELŐL. És sosem fogja megérteni, hogy miért olyan nagy bűn, ha olyan gyorsan menekül, hogy majdnem beéri az őt üldözőket.

Aztán egyszer eljön minden férfi életében az az idő, amitől rettegnek a nők. Főleg, ha az ő párjuk az illető. Ilyenkor van az, hogy a pasinak mindenről AZ jut az eszébe. Na meg a bizonyíthatnék, hogy ő még nem öreg, nincs az a fizikai igénybevétel, amit röhögve ne teljesítene. Amikor az egész életét egy szakadt pólóban letöltő férfiember hírtelen ing mániás lesz. Véget nem érő meetingeket tart arról a feelingről, amit a bungee jumping, a windsurfing, a wakeboarding, az autótuning, a bowling, a raffting és a fucking idéz elő. Neve elé ha kell, ha nem, ha jogos, ha nem, odabiggyeszti, hogy Dipl. Ing. Egy valamitől írtózik továbbra is, de attól nagyon, az a shopping. Amikor elkezd arról beszélni, hogy milyen szívesen részt venne egy vadvizi evezésen, egy Föld körüli vitorlásversenyen, egy kéttestű hajók részére kiírt hosszútávú viadalon. Egy KataMarán-MaraTónin. Még akkor is, ha Jenőnek hívják. Elvégre abban is van legalább egy nő ... (jut eszembe: a magyar nyelvben, amelyben a jövevényszavak főleg germán eredetűek, mekkora ellentmondást hordoz az a név, hogy "Er nő"!!!). Aztán egyszercsak lecseng ez is. Idővel belátja, hogy nemhogy a harmadik, de már az első menetre is csak a dodzsemben maradt némi esélye. Majd szép lassan elérkezik az az idő is, amikor néha-néha előveszi a születési anyakönyvi kivonatot, s nosztalgiától párás szemmel, szeretettel szívében meg-megsimogatja a rubrikát: "Neme: férfi". S egyre nagyobb kétkedéssel fogadja a hírt, hogy Chaplinnek nyolcvan évesen sem kellett a postás segítségére szorulnia.

Elérkezik a különböző nyavalyák, betegségek kora, az önzés erősödése és az alkalmazkodóképesség teljes elvesztése. Nemrég kaptam email-ben egy viccet, ami arról szól (elnézést attól, aki már ismeri), hogy bácsika megnősül, és a nászéjszakán felmutatja öt ujját az ifiasszonynak. "Ötször, a Te korodban?" kérdi a nő. "Nem. De mert nászéjszaka, választhatsz." mondja a hapsi. Mi ebből a tanulság? Kiderül, hogy míg a nők megmaradnak örök optimistának, addig férfiak esetében a köszvény, a göthös ujjak kezeltetése, gyógyíttatása a kompromisszumkészség teljes hiányát, pusztán önös érdekek szem előtt tartását jelenti!

És akkor még mi minden kimaradt ebből a felsorolásból!

Csak azon kacarászok, hogy én még férfiszemmel látom a világot. Milyen lehet mindez női szemmel?:-)))

Ideje: Január 09, hétfő, 15:12:51 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Azok a csodálatos férfiak" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Azok a csodálatos férfiak (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Január 09, hétfő, 15:22:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mindenesetre én kifejezetten élvezem sziporkázó, egyéni humorodat. Nagy zsonglőre vagy a szavaknak, és ezt nem azért mondom, mert hozzád hasonlóan én is férfiszemmel látom a világot. (KataMarán-MaraTónin :))))



Re: Azok a csodálatos férfiak (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 09, hétfő, 16:33:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem tetszik! Sok dologra aztán a mi férfiszemünk csak hunyorít, és későn eszmél... Anya... Szülő... Hú, de sok van még...



Re: Azok a csodálatos férfiak (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 09, hétfő, 20:02:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Jóóóóóó! :))



Re: Azok a csodálatos férfiak (Pontok: 1)
- Fanta Ideje: Január 10, kedd, 20:36:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Női szemmel nézegetve, illetve olvasgatva is úgy látom: Chokito megint zseniálisat alkotott! :-)))



Re: Azok a csodálatos férfiak (Pontok: 1)
- Chokito Ideje: Január 15, vasárnap, 06:36:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!:-))))))

Bár kicsit csalódott vagyok. Szívesen láttam volna néhány "női szemes" hozzászólást ...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds