[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 146
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 146


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szélhám 2., avagy a reglapok 3.
chokito

A tapasztaltak alapján csináltam egy kis értelmező szótárt. Szerintem hasznos lehet.


- hosszú távra = (férfi) külvárosban lakom, ha minden jármű rögtön jön, akkor is egy örökkévalóság, mire ágyba kerülünk...

- családszerető = (férfi I.) öt megye rendőrsége kőröz fiatalkorúak megrontása koholt vádjával. (férfi II:) nejem és gyermekeim el nem hagynám az Istennek sem, de Te egészen más vagy!

- gyengéd = (férfi) esténként gyengéden betakarlak. Hogy kiköpöd a fogaid!

- a hosszantartó szeretkezést kedvelem = (férfi) melegfronti hatásra akár öt percbe is beletelik, mire elmegyek (hidegfront esetén értelemszerűen gyorsabban mozgok); (nő, a féléves nászút utolsó pillanataiban) - Maradj így még egy kicsííííííít ... - De szívem, indul az utolsó komp!!! Még csomagolni kell, leadni a kulcsot, elérni a buszt, megvenni a jegyeket, meg különben is: közeleg a tájfun, a szökőár, a Godzilla ... - Naaaa, csak egy kicsíííííít ....

- szeressen táncolni = (nő) majd én fütyülök ... Egyébként azt mondják, a tánc egy vízszintes vágy függőleges kifejeződése. Méghogy lepedőakrobatika...!!!

- ne legyen otthonülő = (férfi, nő) Szívem! Hova vigyem a kedvesem?! A panzió olyan drága, kocsiban meg zavarbaejtő a kézifék karjának hossza, vastagsága ... na meg olyan snassz is ... Nem akarod meglátogatni Anyádat?

- sportos = (férfi) csak azért nem szumózom, mert este 10-kor zár a kocsma, meg az edzőterem. Nem érek oda ...; (nő) testestárs, '... mely ápol és eltakar ...'

- átlagos testalkatú = (férfi, nő) kinőtt tükrömet nagyobbra cserélném! (Megfigyeltétek? Magyarországon a liftek etióp exportból maradtak vissza! Ilyen hülyeséget! Teherbírás: 4 személy = max. 320 kg!!!! Hiszen az CSAK 80 kg/személy!!!! Agyrém!!!)

- molett = bő lény

- fiatalos kinézetű = (férfi, nő) 10 évet nyugodtan letagadhatnék (a kilóimból ... Meg is tettem ... Remélem szereted a meglepetéseket! Paff leszel, hidd el!!!)

- bárminemű kapcsolatot csak fényképcsere után tudok elképzelni = amíg a saját képed van fenn, ne is álmodozz!!!!

- nem azt keresem, akivel együtt tudnék élni, hanem aki nélkül nem =
I. keresem a nagybetűs ÖNMAGAM
II. csak annak van esélye, aki pl. lélegeztetőgép-felelős???
III. mióta feltalálták a társadalmi munkamegosztást (gondoljunk csak az élelmiszeriparra, a gépiparra, a ruhaiparra, stb), ennél szélesebb kör talán a 'bárki' lehetne ...

- egyéjszakás kalandorok kíméljenek = JUHÉJJJ!!!! Én nős vagyok, éjszakáról tehát szó sem lehet! Akkor jöhetek? Csak össze ne vesszünk majd azokkal, akik állandó éjszakás műszakban dolgoznak ...

- legyen családszerető = nos, itt vagyok!:))) Csak aztán nehogy ez legyen a baj később a mostani családommal szemben ...


(folyt. köv.)

Ideje: Január 23, hétfő, 16:16:57 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Szélhám 2., avagy a reglapok 3." | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szélhám 2., avagy a reglapok 3. (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 24, kedd, 10:33:39
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó! Sok igazsággal, szellemesen. :))



Re: Szélhám 2., avagy a reglapok 3. (Pontok: 1)
- Fanta Ideje: Január 26, csütörtök, 08:48:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekesen facsarod ki az egyes definiciókat! :-) Nagyon jókat kacarásztam az írásodon! Bár... asszem egy társkeresőn nem szívesen akadnék össze Veled! :-)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds