[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 56
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 57

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Feljelentés
chokito

BKV Rt. Tisztelt Vezérigazgató Úr!


Alulírott, X. Y. feljelentéssel kívánok élni a 2006. február 28-án, az Önök kezelésében álló villamoshálózat egy szerelvényén tapasztalt hűtlen kezelés, az utasok egészségének súlyos veszélyeztetése, az utazó közönség félrevezetése, valamint a cég jóhírét károsan befolyásoló villamosvezetői magatartás miatt.

Én eddig abban a hitben éltem, hogy az Önök által üzemben tartott járműveket, még a remíz kapujának elhagyása, tehát forgalomba állásuk előtt a vezetőnek IS büntetőjogi felelősége átvizsgálni, és amennyiben a közlekedést, illetve az üzemszerű működést gátló, zavaró műszaki problémát észlel, a forgalombaállást megtagadni köteles. Fent említett szerelvény vezetője ennek az előírásnak a betartását vagy elmulasztotta, vagy tudatosan, a következményekkel mit sem törődve, azt szándékosan meghágta.

2006. február 28-án reggel a 19999-es lajstromszámú kocsit tartalmazó szerelvényen utaztam. Legnagyobb megdöbbenésemre időnként meleg fuvallat érintette fagytól cserzett orcámat, tömegközlekedési eszközökön teljességgel szokatlan, éktelen fájdalomérzetet kiváltva ezzel. Eleinte arra gyanakodtam, hogy a tudományos kutatások által immár bizonyított tényként emlegetett férfi klímax eredményeként hőhullámok gyötörnek. Ám az alaposabb helyzetelemzés után most már bizton állíthatom: a kocsiban MENT A FŰTÉS!!! Ezt az abszurd, hihetetlen feltételezésemet néhány, hozzám hasonlóan alacsony tűrésküszöbű utastársam értetlen tekintetű, többszöri zavart körülnézése is megerősítette bennem. A dolog annál is inkább feltűnő, mert az idei télben nem ez volt az első eset!

Valamikor, még novemberben, az első fagyhullám beálltakor tapasztaltam az első ilyen jellegű túlkapást. Akkor még lazán megvontam a vállam, mondván: új még a fagy, váratlanul is jött, nem csoda hát, ha megzavar még egy amúgy egészséges gondolkodású villamosvezetőt is. Na meg legyünk belátóak, hiszen mindenki tévedhet, nézzük hát el e kis malőrt ennek az embernek. Még január közepén is, amikor a második ilyen eset előfordult, csak a szemöldököm vontam fel, bár akkor már határozottan kérdőn! Már csak azért is, mert nem emlékeztem kristálytisztán, így könnyen lehet, hogy megint ugyanazon szerelvény ugyanazon vezetője volt az elkövető. De mi van, ha tévedek? Ám a mai eset után már kénytelen vagyok kijelenteni: tendenciát látok a cselekmény mögött, és ez teljesen független az elkövető személyétől! Igenis károsnak ítélem meg az események efajta, immár véletlennek semmi szín alatt sem nevezhető láncolatát. Súlyos bűnnek tartanám hát, ha nem élnék állampolgári jogommal, és szó nélkül hagynám a levonható konzekvenciákat! Ha ez a semmivel sem törődő hanyagság, hűtlen kezelés továbbra is megtorlatlan marad, annak beláthatatlan következményei lehetnek. Félve írom le, de még az is átsuhant az agyamon, hogy a januári, immár hagyományosan kötelező jegyáremelésből származó többletjövedelmet esetleg központilag elrendelve ilyen dolgokra pazarolják! Nagyon remélem, hogy itt valóban csak egy ember túlkapásáról van szó, s még idejében szólok, hogy elejét vehessék a további elharapózásnak. Ne feledjük, hátra vannak még a fagyosszentek is, nem ártana felkészülni, hogy a várható elburjánzást, a jelenség tömeges elterjedését időben elkerülhessék. Félő, ha az eset megtorlatlan marad, egyszer csak azt vesszük majd észre, hogy villamos-, autóbusz-, trolibuszvezetők a végállomásokon unalmukban, esetleg csupán csak magas fizetésük miatt érzett lelkiismeretfurdalásuk következményeként kitakarítják a kocsikat, becsukják a felelőtlen utasok által nyitva hagyott ablakokat, neadjisten az automata bemondóval fel nem szerelt szerelvényeken még a következő megállót is előre jelzik! Szemben azzal a minden bizonnyal központi előírással, amely szerint csak a végállomást kötelező előre jelezni. Amúgy is aggasztó jelenségnek tarom, hogy már nem egyszer kívánt kellemes utazást a végállomásról kiinduló szerelvény vezetője, volt, aki jó napot is kívánt, és akadt olyan is, aki megköszönte, hogy a BKV járatait vettük igénybe. Ha emellé most majd még a fűtéskapcsoló kezelése is betársul, a BKV eddigi, kitartó, gondos munkával, tudom, hogy nagyon nehezen elért hírneve fog veszélyben forogni.

Kérem Vezérigazgató Úr azonnali és hathatós intézkedését, a fent részletezett anomália mielőbbi megszüntetése érdekében.

Egyben közlöm, hogy jelen feljelentésemet mellékelten megküldtem:
- az Egészség- és Családügyi Minisztériumnak az utazó közönség egészségének súlyos veszélyeztetése miatt. A hideg-meleg-hideg váltogatása egy edzett, sportos testnek is nagy megterhelés, a díjmentes utazást hobbiként művelő nyugdíjasoknak azonban kifejezetten káros lehet.
- a Gazdasági Versenyhivatalnak, mert ez a fajta viselkedés kimeríti az erőfölénnyel való visszaélés megalapozott gyanúját az amúgy szociális érzékenységéről híres taxis társadalommal szemben.
- a Munkavédelmi Főfelügyelőségnek, mert ha neadjisten mégiscsak bejönne a villamosvezető számítása, és ezáltal fizikailag edzettebb utasok szállnak le a villamosról, az Isten sem menti meg a munkát az ellene elkövetett további inzultusok ellen.
- a Miniszterelnöki Hivatalnak, amely egész januárban arra bíztatott, hogy azonnal jelentsük, ha azt tapasztaljuk, hogy az 5%-os ÁFA csökkentés ellenére valahol mégis növekedtek az árak. Ennek ugyan semmi köze a tömegközlekedési járművek fűtéséhez, de nagyon jól hangzik. Nemes, régi magyar hagyományokat ápol azzal, hogy nem hagyja feledésbe merülni a feljelentősdit. Hát élvezzék.
- a Gázműveknek (nekik tanulságul), hogy mi a francért vacillálnak még mindig azon, hogy emeljék-e a lakossági gázárakat, vagy sem? Lám, a BKV-nál is csak egyedi túlkapások vágják mellbe az utasokat, mégse szégyenlősek, ha áremelésről van szó! Akkor miért gond ez a Gázműveknek még mindig folyamatosan változatlan szolgáltatási színvonaluk ellenére?
- a FullExtrának, tájékoztatásul.

Tisztelettel:
Egy Utas,
aki attól fél, hogy mostantól már nem csak az ellenőrök miatt izzad majd le a villamoson.

Ideje: Március 08, szerda, 15:28:55 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Feljelentés" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Feljelentés (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Március 08, szerda, 16:51:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Uhh! Nagyon jó! Pont ezek miatt a túlkapások miatt én már vagy öt éve nem ültem BKV-n. Hát kell az az embernek, hogy ilyen felháborító inzultusok érjék?
Szia. Andi :))))))))))



Re: Feljelentés (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Március 08, szerda, 16:53:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a tájékoztatást! Mennyi mindenre kell figyelnie az embernek! Lassan még az is előfordul, hogy be fognak fűteni a Kultúrotthonba is! Még belegondolni is rossz! Mit fognak mondani a LF-en, hiszen ebben a helyzetben nagyon elégedettek voltak mindenki munkájával! Kész skandallum lenne!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds