[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 119

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Volt egyszer egy koncert
LunaPiena

...de megfogadtam, ha még egyszer fellép Magyarországon az egyik kedvenc olasz énekesem, akkor ott leszek – bármi áron.



Volt egyszer egy koncert 2003-ban Budapesten. Teltházasra sikerült. Az előadót Eros Ramazzottinak hívták.
Akkor nem sikerült eljutnom, de megfogadtam, ha még egyszer fellép Magyarországon az egyik kedvenc olasz énekesem, akkor ott leszek – bármi áron.

Három évet váratott magára az álom megvalósulása. Eros időközben kiadta legújabb, tizedik lemezét is 2005 évvégén, a Calma Apparentét.
Amikor bejelentették az új albumot népszerűsítő koncertturné állomásait, köztük a magyar főváros nevével, már tudtam, hogy ezt a lehetőséget most nem szalaszthatom el.

Az április 22-i koncertre biztos, ami biztos alapon már januárban megrendeltem a jegyet. A nagy nap előtti héten szinte csak Ramazzotti dalait hallgattam, hogy még inkább ráhangolódjak a nagy eseményre.

Szombat este 7 óra körül értem az Arénához, egy órával a jelzett kezdés előtt.
Már a metró kijáratnál jegyüzérek hada állt, a tömeg pedig lassan hömpölygött a helyszín felé.
A biztonságiakon átjutva a küzdőtér felé vettem az irányt, igyekezve a színpadhoz minél közelebb kerülni.
A közönség természetesen főleg nőkből állt, de meglepetésemre akadtak igazi fanatikus férfi rajongók is, EROS feliratú pólóban, FORZA ITALIA sállal.

A rutinos koncertre járók biztosak voltak benne, hogy legalább fél- egyórás késéssel kezdődik a show. Tévedtek.
8 után 10 perccel felcsendültek a L’Equilibrista első taktusai. Eros a zongoránál ülve énekelt – fekete pólóban, szakadt farmerben, ezüstszínű zakóban és az elmaradhatatlan baseball sapkájában. Már a kezdő dal fergeteges sikert aratott. A hangulat azonban rögtön tovább fokozódott, amikor a szám végén Eros megmutatta, milyen felső is van rajta: elől, a póló baloldalán, a szíve felett piros-fehér-zöld zászló, a hátán nagybetűs BUDAPEST felirat üdvözölte a magyar közönséget. Ő pedig olasz akcentussal kiabálta: „SZÍJÁSZTOK”, „HODJ VÁDJTOK?” és persze azt is, hogy KOSZONOM”.



A repertoárban szerepeltek a népszerű énekes legrégebbi (Una storia importante, Terra promessa, Se bastasse una canzone), régebbi (Cose della vita, Favola, Piu’ bella cosa), újabb (Fuoco nel fuoco, Un’emozione per sempre, Un’attimo di pace) és legújabb (Nomadi d’amore, La nostra vita, Solarita’) slágerei. Valódi ízelítőt adva Ramazzotti több mint húsz éves pályafutásából.

Láthatóan nemcsak a rajongók, de maga Eros is élvezte a koncertet. Improvizációkat mutatott be, gitárszólókat, az Un’altra te-t például teljesen más ritmusban adta elő, viccelődött, játszott a kamerával, a zenésztársakkal, a közönséggel. Énekeltünk kettesben is – csak ő és mi, unplugged. Sőt, a színpadról is lejött, és bár a kordon mögül, de az első sorokban állók a kezéhez érhettek. Azonban az este vitathatatlanul legboldogabb embere mindenképpen az a szerencsés volt, akinek sikerült elkapnia a tömegbe dobott baseball sapkát.

A közel kétórás műsor nem volt elég a rajongóknak, kétszer követeltük ki a ráadást. Eros pedig nem volt rest, megadta, amit kértünk.
A záródal, a L’ombra del gigante volt talán az egyik legnagyobb intenzitással előadott közös szám – hatalmas szeretetenergiákat szabadítva fel.
Még órákkal később is a hatása alatt álltam dalrészleteket, refréneket dúdoltam, és örültem, hogy részese lehettem egy csodának.

Volt egyszer egy koncert 2006. április 22-én Budapesten. Én ott álltam a színpad előtt, középen, a negyedik sorban. Az előadót pedig Eros Ramazzottinak hívták.






(2006-04-23)
Ideje: április 25, kedd, 17:18:39 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"Volt egyszer egy koncert" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: április 26, szerda, 07:01:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Átjött, éreztem, átéreztem!
fTJ



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- prayer Ideje: április 26, szerda, 07:30:51
(Adatok | Üzenet küldése)
Még a BÉV.-nél dolgoztam, úgy a nyolcvanas évek végén, amikor először hallottam. Rögtön tudtam, hogy ebből az emberből még lesz valaki. Tömegeket fog megmozgatni. Igaz, engem nem sikerült, de ha a rádióban megy, többnyire meghallgatom.



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: április 26, szerda, 08:02:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy olvastatok - bár nehéz egy oldalon, betűkkel visszaadni a hangulatot, de remélem, kedved csináltam Ramazzotti és más olasz előadók zenéjéhez :)



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- Fata_Morgana (eveerdei@gmail.com) Ideje: április 26, szerda, 09:15:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Szívesen lettem volna a helyedben! :))



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- Myra Ideje: április 26, szerda, 16:18:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Luna!

Remek összefoglalót írtál a koncertről :-) Bár most volt 4 napja, de még mindig a zene hatása alatt vagyok kicsit.... Eddig azt hittem, inkább a romantika s lágy dallamok felé orientálódik Eros Ramazzotti, de a koncerten bebizonyította, milyen sokoldalú.

Úgy gondolom, ő is jól érezte magát, mert sokat mosolygott, és táncolt is, pedig nem az erőssége (ezt ő nyilatkozta egy interjúban).

Remekül játszik a hangszereken is, élmény volt a zongorajátékát hallgatni s azok a rockos gitárszólói...nem tudom, azok közül, akiknek állójegyük volt, tudott-e valaki egy helyben állni. Mert ott elől, ahol mi is voltunk, mindenki énekelt, táncolt, tapsolt :-))

Mindemellett nagyon kellemes a hangja is.
Emlékszel, mikor a lányának írt dalt énekelte? Szinte hallom: " Sarà sarà l'aurora per me sarà così..." Hol hangosabban, hol szinte suttogva... s a közönség is ugyanúgy énekelt, ahogyan ő. Nagyszerű érzés lehetett számára, hogy a magyar közönség is tudja a dalszövegeit. Hálás közönség voltunk, látszott rajta, hogy értékeli a szeretetet, amit kapott. Kifejezte a mosolyával, a közönségnek dobott puszikkal, a kamerába énekléssel... azt hiszem, felejthetetlen élménnyel lett gazdagabb, aki ott lehetett. Én nagyon örülök, hogy a színpadtól alig néhány méterről hallgathattam a dalokat és láthattam Eros arcán az átélést, ahogyan csukott szemmel énekel s fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy mindenki jól érezze magát.
S biztos vagyok abban, hogy ha nem kellett volna annyira sietniük a következő koncert helyszínére, még lett volna újabb ráadás dal :-)

Az élmény annyira magával ragadó volt, hogy néhány netes ismerőssel elterveztük, elmegyünk a hazájába, hogy ott is megnézzük s meghallgassuk őt. 2006.06.02. Padova. Az újabb Eros koncert számunkra. Addig is maradnak a megunhatatlan dalai cd-n. A kinti koncert beszámolóját majd én írom, rendben? :-)))




Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: április 27, csütörtök, 18:59:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Luna!

Most igazán irigyellek, de írásoddal odavarázsoltál egy kicsit minket is... Nagyon jó volt olvasni is, képzelem milyen volt ott lenni....:)))))

Puszi Anna..:)))



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- csizi Ideje: április 28, péntek, 08:06:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Volt egyszer egy koncert, volt egyszer egy lány,
Lesz még ezer koncert, lesz még lány talán.



Re: Volt egyszer egy koncert (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: április 28, péntek, 17:03:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek, szuggesztív élménybeszámoló!
S milyen öröm neked, hogy teljesülhetett egy álmod! Semmi sem tudja visszaadni egy élő koncert frenetikus hangulatát.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds