[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 218
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 218


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Színjátszani jó!
mango

Gratulálunk, Ottó!


Még ha kicsit közvetve is, de hírünk szaladt már Veszprém megyében is.
Tagtársunkat, Somogyi Ottót - mindannyiunk soman-jét - egy riporter faggatta színházról, irodalomról, művészetekről.
Ottó - természetesen! - mondandójában megemlítette portálunkat is. Szerénységére jellemző módon nem tette ezt közhírré, csak nekem küldte el a cikket. Beleegyezését megkapva én most ezt közreadom, azt hiszem szívesen olvassuk mindannyian az ő felvezető mondatait a Napló munkatársának, Szíjártó Jánosnak írása előtt.
Gratulálunk, Ottó!


***

Veszprém megyei NAPLÓ 2006. április 28.-i szám. Szokás szerint gyanútlanul lapozom a napilapot, amikor a 8.oldalon ismerős arcon akad meg a szemem. Hoppá! Ez mintha én lennék. Jééé! Már majdnem elfelejtettem azt a riportot!
Az alábbiakban idézem az újságban megjelent cikket:



„Fellendülő kulturális élet
A szentbékkállai amatőr színjátszó társulat hamar belopta magát a helyi közösség szívébe.

Szentbékkálla (szj) – Kistelepüléseken is lehet pezsgő kulturális élet. Jó példa erre Szentbékkálla, ahol egyre nagyobb érdeklődés övezi a helyi színjátszó társulatot.

Ez persze természetes, hiszen a társulat tagjai egytől egyig helybeli lakosok, ráadásul olyan produkcióval lepik meg a közönséget, ami valódi élményt jelent nézőnek és szereplőnek egyaránt. Április elsején mutatták be az Én édes Katinkám című, két felvonásos darabot, amelyet a településen élő – korábban tapolcai – Somogyi Ottó írt és rendezett, sőt ő játszotta a darabban a főszolgabíró szerepét. A mű teltház előtt elsöprő sikert aratott, s ahogy Somogyi Ottó minapi beszélgetésünkkor fogalmazott, a folytatást szinte kötelezővé tette a társulat számára. – Úgy gondolom, nagy az igény a könnyedebb, humorral átszőtt műfajra, így mi is ebbe az irányba orientálódunk. Jó érzés látni és tudni, hogy a szereplők, a színjátszó társulat tagjai örömmel, nagy kedvvel vesznek részt a próbákon, amelyek bizony a szabadidő rovására mennek. De a lemondást ellensúlyozza a közönség elismerése, a hosszú percekig zúgó vastaps és a műsor utáni szóbeli gratulációk özöne – hangsúlyozta Somogyi Ottó, aki egyébként évek óta élénken érdeklődik az irodalom, a színjátszás iránt.
- Már gyermekként nagyon szerettem a verseket, de aztán másként alakult az életem, és csak később, felnőttként tudtam ismét mélyebben foglalkozni a kultúra különböző irányzataival, regényt, novellákat, verseket írtam. Amikor Szentbékkállára költöztünk családommal, eleinte nőnapra, nyugdíjasok ünnepére írtam köszöntőket, aztán a szüreti felvonulásra is, ahol a harsonaként, hírmondóként működő kisbíró szerepét is elvállaltam. Több táncos műsor rendezése után jött az ötlet tavaly ősszel, hogy összehozhatnánk egy helybeliekből álló színjátszó kört. Az elképzelést tettek követték, és néhányan megalakítottuk a Marx Viktor Színjátszó Társulatot. Ma tizenöten vagyunk, és már készülünk egy településen kívüli bemutatkozásra is, bár ebben azért még akad szervezni való bőven. Itt ugyanis az önkormányzat biztosítja a helyet, ráadásul nekünk is könnyebb helyben megoldani a díszletek szállítását, mint ha esetleg a falu határain kívül lépnénk fel valahol. De mindenesetre ez is a tervek között van – tette hozzá.
Somogyi Ottó „mellesleg” megjegyezte, hogy egy internetes irodalmi portálon moderátorkodik és persze alkot, folyamatosan bővíti ismeretségét, és növeli ismertségét a mai hazai irodalmi életben.” (Szöveg: Szíjártó János)


Megjegyzés: A fotó, amire Ottó utalást tesz, - itt sajnos, kimaradt a cikkből.
Ideje: Május 01, hétfő, 19:27:46 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Színjátszani jó!" | Belépés/Regisztráció | 34 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Május 01, hétfő, 20:30:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Csak gartulálni tudok,és elismerésemet kifejezni Ottónak ezért a sziszsifuszi népnevelői munkáért amit véghezvitt. Sok sikert a továbbiakban is. Bogi.



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Május 01, hétfő, 21:15:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez nagy dolog, csak gratulálni tudunk Ottónak, és kicsit irígykedem, hogy nálunk sikerül-e valaha.



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 01, hétfő, 22:26:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ismét gratulálok, és nagyon örülök, hogy egy újság is felfigyelt a kis csapatra. Nagy közösségteremtő egy ilyen színjátszókör..Minden idő amit a kultúra tölt ki, igazi nyeremény minden embernek...:)))))



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Május 01, hétfő, 23:16:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jól esik tudni, hogy "ekkora" emberek is vannak a portálon. Sokatokra felnézek, és mindenkinek a lelkét próbálom ápolni, különösen, ha rászorúl. De a büszkeségemben mellemet döngetem, ha látom, hogy valaki el is ér valamit. Mint ha az én érdemem is lenne. Mutogatom fűnek-fának, hogy micsoda alkotók vannak itt, és örülök mindenki sikerének. Ottónak tiszta szívből gratulálok, és neked meg köszönöm, hogy megosztottad a jó hírt!



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Május 02, kedd, 02:24:33
(Adatok | Üzenet küldése)
Gratula és gratula, örülök érte!!! :))



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Május 02, kedd, 07:30:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anikó (mango)!
Ezúton szeretném megköszönni neked is, hogy figyelemre méltattál azzal, hogy közreadtad ezt az újságcikket.
Megmondom őszintén, a "zavarba jövés" mesgyéjén leledzem, talán nem kellett volna ennek ekkora hírverést csapni.
Mindig attól tartok, túl sok lesz belőlem, pedig ha tudnád, hogy valójában milyen szerény vagyok! :)))))))))))))))))))))) Szeretettel; Ottó



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Május 02, kedd, 08:19:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy legalább virtuálisan ismerhetlek :) Gratulálok a csapatodhoz és a sikereitekhez is :)



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Május 02, kedd, 20:21:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok Ottónak, nagy dolog ez, s az is, hogy van hite és energiája ezt csinálni! Le a kalappal.
Puszi: Andi



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Maurice (maurice@maurice.net.hu) Ideje: Május 03, szerda, 01:54:52
(Adatok | Üzenet küldése)
Mivel magam is részt veszek színjátszó körök munkájában, csak főhajtással tudok szólni arról a missziós tevékenységről, amit Te oly sikeresen művelsz.



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Május 03, szerda, 07:13:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem "mellesleg" gratuálok :)



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Május 03, szerda, 13:51:06
(Adatok | Üzenet küldése)
Olyan jól esett olvasni, csak úgy dagadozom a büszkeségtől hogy ismerhetlek! :) Szívből gratulálok! :)



Re: Színjátszani jó! (Pontok: 1)
- Alcar Ideje: Május 03, szerda, 15:09:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves földim, gratula:) Hogy mik ki nem derülnek!!!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds