[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 89
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 89


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A túlvilág hangjai
stelltesor

Nem, nem thrillerről van szó...


Ismeretes Rosemary Brown angol háziasszony esete, amelyből megtudjuk, hogy mindössze két évnyi zongoratanulással több mint 400 zeneművet írt a leghíresebb, már elhunyt zeneszerzők által sugalmazott állapotban. Az 1960-as években többek között az alábbi zeneszerzők közöltek zenét rajta keresztül: Bach, Beethoven, Berlioz, Chopin, Liszt, Rahmaninov. Richard Rodney, Schubert, Schumann. Benett angol zeneszerző szerint ilyen zenét képtelenség hamisítani évekig tartó képzés nélkül. Az angol zenetudós, Hanz Gal, Rosemary Chopin zenéjét tanulmányozva kijelentette, hogy bárki is írta, annak sokáig kellett tanulmányoznia Chopin műveit. Rosemary minden ellenkezés nélkül alávetette magát a pszichikai teszteknek és a zeneszakértők vizsgálatainak. Műveiről lemezfelvételek és film is készült.

Liszt Ferenccel való találkozásáról így emélékezik vissza: « Amikor először láttam Liszt Ferencet, már nem volt szokatlan számomra, hogy úgynevezett holt lelkekkel találkozom. A londoni nagy, régi ház emeletén voltam, ahol most is lakom. Emlékszem, azon a bizonyos reggelen korán ébredtem, s vártam, hogy anyám hangja szólítson. Anyám mindig jóval az iskolába menés előtt felébresztette a bátyáimat és engem, hogy legyen időnk mindenre és ne kelljen a reggelt kapkodással kezdeni. A ház egy része bérlőknek volt kiadva, hogy kicsit több jusson a család költségeire. Így ebben az időszakban a szüleim szobájában kellett aludnom. A szoba a tetőtérben volt, boltozatos mennyezettel, amely templomra emlékeztetett és biztonsággal töltött el. Ebben a szinte primitíven egyszerű szobában történt, hogy Liszt először megjelent nekem. Egyáltalán nem rémültem meg. Már kisgyerek korom óta hozzászoktam, hogy testetlen lényekkel találkozom. Azt hiszem, meg sem lepődtem. Amíg az ember gyerek, sok mindent természetesnek talál. Ekkor úgy jelent meg, mint nagyon öreg ember. Hosszú fehér haja volt, olyasmit viselt, amit én hosszú fekete ruhának láttam. Hétéves koromban még nem tudtam, mi az a reverenda, de emlékszem, mulatságosnak találtam, hogy egy férfi ilyesmit viseljen. Valamilyen okból azon a reggelen nem mondta meg, ki is ő voltaképpen. Csak annyit mondott, lassan, hiszen még gyermek voltam, hogy valamikor ezen a világon élt, nagy zeneszerző és zongoraművész volt. Azután azt mondta: "ha felnősz, újra visszajövök és adok neked zenét." Egyszerű állítás volt, bonyolult mondatok nélkül, hogy egy gyerek is megértse. Sohasem felejtettem ezt el, hogy eljött […]».

Érdemes megemlíteni, hogy egy alkalommal a BBC Rosmaryn keresztül kért Liszttől valamilyen bizonyítékot. Liszt erre közölte, hogy 1854-ben Lipcsében járt, ahol megbetegedett, és egy bizonyos dr. Richter kezelése alatt állt. A BBC szakértők részéről az első reakció az volt, hogy ez lehetetlenség, mert Liszt 1848 után már nem utazott. A kutatás során azonban mégis kiderült, hogy az utazás megtörtént.

Már a múlt századokban foglalkoztak a túlvilággal való kapcsolatteremtéssel, tehát ez nem újdonság manapság sem.

Az én olvasmányélményem más jellegű találkozásról szól: túlvilági lényekkel való társalgásokról, üzenetekről, a halottak hangjainak rögzítéséről. Hazai berkekben nem találtam egyetlen ilyen témával foglalkozó cikket, tanulmányt sem, egyetlenegy hasonló témára csak egy filmismertetőben bukkantam: a Fehér zaj című amerikai thriller kapcsán, amelyben egy férfinak halott felesége üzen elektromos berendezéseken keresztül. Hazánkban nincsenek is EVP-szakértők, míg más országokban ez a téma már komoly múltra tekint vissza. Az ún. EVP, azaz Elektronikus Hang Jelenség (Electronic Voice Phenomenon) az a folyamat, aminek révén a halottak hang és kép útján kommunikálnak az élőkkel, a modern elektronikus eszközök statikus és fehér zaján keresztül. Azaz, az elektromos készülékek (Tv, rádió, videó, magnó stb) segítségével emberi beszédet lehet kihallani.
Vannak emberek, akik különféle hangokat, ezen belül emberi hangokat rögzítenek magnószalagra, amelyeknek nem ismerik eredetét, de határozottan állítják, hogy azok a hangok elhunyt személyeké. E megállapítás szerint állítják, hogy a halottak kapcsolatba lépnének bármiféle technológiai eszköz segítségével, tehát a a fent említetteken kívül telefonokon, faxon keresztül, sőt még számítógépen keresztül is. Erről szól az írásom: ezzel kapcsolatos tapasztalatairól számol be az idő közben elhunyt Gabriella Alvisi. A teljes cikk olvasása során lehetőség van ilyen, olasz nyelvű, túlvilági üzeneteket is hallgatni... (Folytatás >>>)

Forrás: Testvérmúzsák/Osservatorio Letterario
Ideje: Július 14, péntek, 12:50:17 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"A túlvilág hangjai" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds