[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 201

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mert a zene az kell!
mango

Sokat vitatott darab. Ki ez a fantom? A felesleges harmadik, vagy csak az örök esélytelen, aki fellázad a sorsa ellen, és beleszeret egy gyönyörű lányba?


Tegnap este - inkább késő éjjel, - Az operaház fantomja című musicalt néztük sokan.

Az eredeti történet Gaston Leroux tollából lát napvilágot 1911-ben.
Az író 1868 május 6-án született, mikor is anyja Le Mansból Normandiába tartott. Évekkel később Gaston felkeresi születésének helyét, és egy temetkezési vállalkozóba botlik.
Élet és halál misztériuma egész életén keresztül foglalkoztatja.
A jogi egyetemet apja kérésére végzi el, ám mire diplomával a zsebében hazaérkezik, apja meghal. Egymillió frankot örököl, amit három év alatt sikerül felélnie.
Ekkor már egy francia újságnál rendszeresen jelennek meg cikkei. A párizsi Operaházban tett látogatása beindítja fantáziáját. Egy újsághír szerint az Operaház csillárja meglazult és a közönségre zuhant. Leroux, mintha csak erre a hírre várt volna. Sorozatban közölni kezdi Az operaház fantomját.

Úgy mondják, az Operaház alagsorában valóban rejtőzködött egy férfi, akinek az arcát csúf seb borította.



Korábban vándorcirkuszban mutogatták, ám a férfi megszökött, és az Operaházban talált magának menedéket.
Egy napon fiatal és tehetséges énekesnő érkezik a társulathoz. Christine Daaé. A fantom nemcsak szépségébe, de tehetségébe is beleszeret. Titokban órákat ad Christinnek, aki úgy hiszi a zene angyala vette pártfogásában, hiszen hajdan az apja ígérte meg neki, hogy majd elküldi hozzá a zene angyalát. A gondolat, hogy vigyáznak rá az égiek bátorrá és sikeressé teszi. A fantom pedig mindent elkövet, hogy a lány megkapja a hőn áhított lehetőséget, és megmutathassa magát. Sorozatban teremti a balesetveszélyes helyzeteket, míg végül eléri célját: az idősödő díva lemondja a fellépését, s helyébe Christine ugrik be.

"Gondolj rám, őrizz meg engem a szenvedély múltán…”

A beugró nemcsak a sikert hozza meg Christine számára, hanem a szerelmet is. Raoul de Chagny gróf hitetlenkedve nézi a fiatal énekesnőt, akiben gyermekkori barátját véli felfedezni.



A fantom természetesen őrjöng.

„Tőlem kaptál szárnyat. Emlékezz csak rá!
És most ez rá a válasz,
hogy elárulsz és megcsalsz!
Ő sem tudna rólad, ha nem fedezlek fel!
Christine…
Christine…





Sokat vitatott darab. Ki ez a fantom? A felesleges harmadik, vagy csak az örök esélytelen, aki fellázad a sorsa ellen, és beleszeret egy gyönyörű lányba?
Hős, vagy zsarnok? Önfeláldozó szerelmes, vagy önző torzszülött?
Ó, persze! Raoulnak lenni sokkal egyszerűbb! Egy Raoult könnyebb szeretni.
Nem is annyira mese ez! Megfelelő a megfelelőhöz.
A szörny nem nyeri el a szépség kezét. Félre áll a szerelmesek útjából, mert a világ így kívánja, és mert maga is tudja: a szerelmet nem lehet erőszakkal megszerezni.

A történetből 1986ban Andrew Lloyd Webber ír musicalt, a főszerepet feleségének szánva.
Tegnap este a 2004-ben készült filmet csodálhattuk végig, - s bár jól tudtam, mi lesz a vége, azért én mindig drukkolok: hátha Christine mégiscsak a fantomot választja.


Ideje: November 02, csütörtök, 14:14:22 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"Mert a zene az kell!" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Mert a zene az kell! (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: November 02, csütörtök, 15:03:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves szemilla !

Nem csodálom , hogy más befejezést vársz - gyakran Én is ! Töretlenül hiszek a Szerelem hatalmában - és kitudja , hátha még a filmekben is igaz lehet !
Nagyon szép ez a film - jó , hogy elkészült újra - a zenéje , az meg gyönyörű - meg is van nekem lemezen - gyakran hallgatom - beköltözik az ember fejébe - nem lehet elfelejteni !



Re: Mert a zene az kell! (Pontok: 1)
- Noa_Noa Ideje: November 02, csütörtök, 20:23:11
(Adatok | Üzenet küldése)
szemi, - az írás is, és a musical is csodaszép...

Az utolsó mondatod a korona ezen a kedves és egyedi recenzión.
Nekem legalábbis ...

Nagyon nagy örömmel olvastam, várok még tőled hasonlókat! :))



Re: Mert a zene az kell! (Pontok: 1)
- naiva Ideje: November 04, szombat, 18:48:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szemilla!
Élvezettel olvastam írásodat a filmről, amit most ugyan nem néztem a TV-ben, de moziban láttam! Fantasztikus élmény volt, a látvány, a muzsika, azok az áttünések... úgy egyben az egész produkció. Webber musicaljei nálam verhetetlenek! Azt hiszem sűrgősen beszerzem DVD-n!:)
Köszönöm, hogy felidézted bennem az élményt!
Ja, és megsúgom, kicsit, legbelül én is reménykedtem, és a Fantomnak drukkoltam!:)
Szeretettel: naiva



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds