[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Az önkifejezés vágya
TimurLink

Az egyszerű, misztikus orosz lélek.


Az önkifejezés vágya.

A Concorde téren találtak rá a halottra. Csupa sár és hányás volt. Takonyból volt a nyakkendője és a az elegáns öltönyének egyik nadrágszára térdből le volt szakítva. Este volt, a gázlámpák pislogtak, a halott feküdt a havas járdán, kis füstcsík szállt fel belőle. Műanyag plasztronja gyulladhatott fel és égett a nyakába. Valószínűleg a szivarja okozhatta. Egy kis füstcsík jelezte: egy élet elszállt. A zsebében talált ecarte szerint a Crillon szállóban lakott. Behurcolták az előtérbe. Otthagyták és értesítették a feleségét.
Mire az asszony megérkezett, a halott megélénkült: hat rendőr törte rá az ajtót, mert megfenyegette őket, hogy végez velük. A hall berendezését miszlikbe aprította- gyertyatartókkal felfegyverkezve belezte ki a ruhás-és fiókos-szekrényeket. Szilánkokra törte a csillárokat, szétverte az összes tükröt, majd az ágyat és az öltözőasztalkát kihajította az ablakon, a fogasokkal együtt. Az ágyneműt cafatokra szaggatta, a függönyöket és képeket letépte a helyükről. A portást, aki segíteni akart, két ökölcsapással a padlóra küldte. Még szerencse, hogy kulcsra zárt kofferéhez, melyben a revolverét őrizte, nem férhetett hozzá. A megrettent vendégek azt hitték, hogy fegyveres támadás érte a szállodát, és pizsamában lepték el a folyosót. Mások a szalonban, vagy a pincében kerestek menedéket. A portás monoklit viselt és több pincér is kidőlt a sorból. Az igazgató a lelkét is kiadta, hogy a vendégeket lecsillapítsa, ám a közhangulat olyan volt, mintha a vendégek közé bombát dobtak volna. Míg a kiutasítási végzést meghozták, a megélénkült halottnak megváltották a vonatjegyet Berlinbe. A peronon újságírók várták: -Azt beszélik, hogy valóságos hurrikánként söpört végig a Crillon szállón. -Á, szóval arra a kis közjátékra gondolnak? Nos, az eset a következőképp történt. A feleségem egy kis ünnepséget rendezett a szállodában, annak örömére, hogy visszajöttünk a maguk ocsmány Amerikájából. És akkor engem hirtelen megszállt, hogy is mondjam, az önkifejezés vágya- fejezte be a mondatot az angyalarcú Szergej Jeszenyin.


Kerekes Tamás
Maurice Lever: Isadora Duncan c. regénye alapján
www.europakiado.hu


Ideje: November 03, péntek, 12:59:16 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Könyvismertetők

"Az önkifejezés vágya" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds