[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Társprogram
Chokito

Biztos ismeritek a Vodafone reklámját, amelyben egy srác álldogál az utcán, egy táblával a kezében, és minden arra járó nőnek felcsillan a szeme a felirat láttán:"Keresem a párom! Főzök - mosok - takarítok!"


Gondolatban mindig hozzáteszem, hogy "és már baromira unom", de most nem ez a lényeg. Nos, immár bővült, illetve módosult a reklám szövege, mi több, a versenybe beszállt a másik két mobilszolgáltató is. És így már meglehetősen zavarban vagyok!

Azt mondják ezek a reklámok, hogy két új előfizetés vásárlása esetén a párommal fél évig (a Vodafonnál egy teljes évig) nulla forintért beszélgethetek. Ez idáig akár vááááááúúúúúú! is lehetne! Csakhogy ...

Első felbuzdulásunkban nejemmel vadul elkezdtük böngészni a szolgáltatók egyéb szolgáltatásait, hogy eldönthessük, végül is melyiknél kössünk ki. Mert azt ugyebár már első blikkre könnyen eldöntheti az ember, hogy mi éri meg jobban: fél évig ingyen dumálni egymással, vagy egy teljes évig. De sokat nyomhat az is a latban, hogy mi mindent kapunk még e szabadjára engedett szószátyárság mellé. Pl. kérdés, hogy ha éppen fasirtban vagyunk, mennyi a hangposta díja, ingyenes-e a hívásvárakoztatás ha éppen a barátnőmnél vagyok, és persze kérdés az is, ha neadjisten nejem úgy dönt, hogy konferenciát beszélgetünk anyósommal, akkor csak anyósom fizet-e percdíjat, vagy mi is? Nem egyszerű tehát a kérdés, alaposan mérlegelni kell, hogy összességében melyik szolgáltató mit is kínál.

De maradjunk egyenlőre ennél a nulla forintos beszélgetési lehetőségnél. Eddig az volt a baja nejemnek szegénykémnek, hogy alig-alig beszélgetünk otthon egymással. Este, hol kéz a kézben, hol a szoba két átellenes sarkában - jól leülünk a TV elé (néha-néha be is kapcsoljuk), és a lefekvésig tartó szundikálás közepette jól berozsdásodnak a hangszálaink. De ennek most vége! Vásárolunk két előfizetést, s mert ettől kezdve ingyér van, betegre beszélgethetjük majd magunkat. És közben még mintegy bónuszként egy jót spóroltunk is, hiszen nincs percdíj, és ráadásként még két darab készülékhez is jutunk roppant jutányos részletfizetési lehetőséggel. Külön orgazmikus élmény lehet idővel, ha ezeket a készülékeket sem használjuk majd a beszélgetés közben, merthát akkor még a kapcsolási díj is megspórolható!

Viszont a dolog azért mégis elgondolkodtató!
Valamikor, még az átkos kellős közepén éveken keresztül olvashattuk minden hivatal, üzlet, nyilvános hely falán a feliratot: "hallgatni arany, beszélni 3 forint". Ez annyira beidegződött szerintem minden akkor élt ember lelkében, hogy akarva-akaratlan alkalmazta is az élet olyan területein, ahol ezt különösebb hátrányok nélkül megtehette. Szoktam is mondogatni nejemnek, amikor éppen az otthoni szótlanságomat ostorozza, hogy ezzel szemben viszont arany életünk van! Nincs vita, nincs min jól megsértődni, nem lehet olyasmire hivatkozni, hogy "azt mondtad, ettől a fától két lépésre ...", stb, stb. Hát, most akkor ennek majd nyilván vége. Ha beszállunk ebbe a nulla forintos beszélgetési lehetőségbe, felborul az egész, eddig olajozottan működő életünk!

Mert a kezdetek kezdetén, ugye, amíg tart az újdonság varázsa, megpróbálunk majd mindenféle beszédtémát kitalálni, hogy minél jobban kihasználhassuk e csodás ajánlat minden előnyét. Nagy-nagy szünetekkel folyna eleinte tehát minden beszélgetés, ami percdíjakban kifejezve valóban elég gazdaságtalan lenne a régi szisztéma szerint. Aztán ahogy közeledik majd a nulla forintos időszak vége, egyre gyorsabban, kapkodva, egyre inkább egymás szavába vágva próbáljuk még az utolsó cseppeket is kisajtolni a lehetőségből. Jönnek majd a "meg se hallod, amit mondok", meg a "neked mindig közbe kell valamiért vágnod", meg a "persze, csak hogy tiéd legyen az utolsó szó" jellegű kijelentések, hogy aztán a kedvezményes időszak végén megint minden visszaálljon a mostani állapotba. Egy apró különbséggel. Azzal, hogy valami mégis megromlott. Hiszen akkor már ezt a mostani szótlanságot megelőzte egy elég viharos időszak. És ki tudja, mikor tudjuk ezt majd legközelebb kibeszélni magunkból (ha egyáltalán kitudjuk), hiszen az ajánlat nem tér ki arra, hogy beszélgetéseink mennyibe fognak kerülni, ha már nem vagyunk jogosultak a nulla forintos beszélgetésre.

Kérdés aztán még az is, hogy mennyire spórolás az, amit ez alatt a fél-egy év alatt csináltunk? Hiszen nyilván nem fogjuk félretenni azt a pénzt, amibe egyébként ezek a beszélgetések kerültek volna, anyagi lehetőségeink tehát nemigen nőnek ezzel a kedvezményes időszak végére. És ráadásként a végére még jól meg is romlik a viszony köztünk.

Úgyhogy azt hiszem, még sem váltunk.
És akkor boldogan élhetünk, míg meg nem halunk.
Azt azért meg kell mondanom, mégis csak hálásnak kell lennünk a mobilszolgáltatóknak ezekért a reklámokért. Ha nem jönnek ki vele, az életben nem gondoljuk végig hogy mennyire jó is most nekünk, sosem tudjuk meg, hogy mennyire boldog is a mi kis életünk! És ha másért nem is, ezért már megérte!

Már csak a szomszéd miatt aggódom.
Ha véletlenül ugyanis kiderül, hogy egyszer-egyszer azért feketén, fizetés (sőt! minimum két előfizetés!) nélkül - ingyen beszélgetünk nejemmel suttyomban, a szoba sötétjében megbújva, a gatyánk is rámegy a visszamenőleges percdíjakra és a büntetésre.

És akkor majd végképp csak az vígasztalhat, hogy mégis csak bölcs és előrelátó döntés volt részemről ez az annyit kárhoztatott, nagy, otthoni szótlanság ...

Ideje: Február 22, csütörtök, 17:35:46 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Társprogram" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Társprogram (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Február 22, csütörtök, 18:37:26
(Adatok | Üzenet küldése)
Igen! Már megint teljesen egyet kell értenem Veled! Miért nem jössz gyakrabban, hogy itt, igazán jutányos percdijak mellett elbeszégessünk? ;)



Re: Társprogram (Pontok: 1)
- Chokito Ideje: Február 22, csütörtök, 18:43:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A nyomda ördöge! Vagy az én figyelmetlenségemé.
Kicsit hosszú lett a bevezető szöveg, így lemaradt az a rész, ami legelőszőr megfogott a reklámban, s amelyre az első mondat céloz. Kárpótlásul íme egy link, amin megtekinthető:

Keresem a párom - http://chokito.uw.hu/Egyeb_kepek/keresem.jpg [chokito.uw.hu]




Re: Társprogram (Pontok: 1)
- blue Ideje: Február 23, péntek, 15:02:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó történet, nagyon-nagyon igaz.



Re: Társprogram (Pontok: 1)
- Fanta Ideje: Február 25, vasárnap, 10:27:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Rémálmom volt! Ha ez egyszer a főnökömnek eszébe jut...:-)

Jó kis írás! Megint. :-)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.52 Seconds