[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 347
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 347


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Telefon a villamoson
Chokito

Hálistennek ma már majdnem mindenkinek van mobilja. És szintén hálistennek, ritkán kapcsolják ki az emberek. Amit a mobil azzal hálál meg, hogy csörög.


Na és mikor csörögjön, ha nem éppen koncerten, színházi előadás drámai csúcspontján, vagy éppen utazás közben? Nem tudom, megfigyeltétek-e, de ha villamoson, vagy buszon csörög egy telefon, a tulajdonos egy gyors "Halló" után rögtön bemondja a következő megállót. Mint egy jó navigációs rendszer. Időnként az a gyanúm, hogy maga a járművezető is abból tájékozódik, hogy a járművön egy telefon mindig megszólal. A magam részéről úgy vagyok vele, hogy ülök, vagy állok a buszon, villamoson, a dolog természeténél fogva természetesen rém értelmes képpel bambulok (nehogy letámadjanak a nők, merthát fiatalkorúak is vannak az utasok között, oszt nehogy belegázoljak gyermeki lelkükbe), aztán felriadva, őrült pánikban megpróbálok tájékozódni. Eddig mázlim volt. Egy telefon mindig megcsörrent a közelemben, és a csengőhang miatti kezdeti irigységem leküzdése után általában sikerült kivennem a beszédfoszlányokból, merre is járok. Aztán persze vannak pechesebb időszakok is, amikor a villamosvezető éppen morózus, rájött a szótlanság, és az Istennek sem hív senki senkit az utasok közül. Olyankor bizony gáz van! Ha nem ismered az útvonalat, akkor igen nagy eséllyel eltévedsz.

Mindez persze csak egy apró mellékterméke volt annak a gondolatmenetnek, ami egy ilyen, unalmasnak mondható utazás közben jutott eszembe. Már vagy a negyedik megállón voltunk túl, sűrű, néma csendben, sehol egy csicsás csengőhang, sehol a pilóta lágyan recsegő torz hangja, csak a zötyögés, álmos, fáradt, bambuló utasok mindenhol. Én is arra riadtam, hogy valami nem stimmel. Szokatlan a csend, csak a kerekek csattogása, és a fásult egyhangúság. Aki utazott már ilyen környezetben, pláne munka után, az tudja, milyen fárasztó ilyenkor a csuklóban kapaszkodva, fékezéskor, gázadáskor féllábon egyensúlyozva sóvárogni egy nem létező szabad ülőhely után. Arra gondoltam, mi lenne, hogy ha most megszólalna a telefonom, én meg szakítva a hagyományokkal, jól előadnám mondjuk a Huncut Kukik betéti társulás telefonszex üzletágának éppen soros díszbikáját? Tisztán csengő (hogy a kocsi végében is jól hallható legyen) hangon belebúgnám a telefonba, hogy "háj bébi, levetkőztél már?", miközben a vadul rágott rágógumitól hatalmasakat nyelve külön izgalmas hanghatásokkal kisérném mondandóm. Gondolom, mondanom sem kell, már a gondolattól is iszonyú szélesre szaladt a szám széle, a felbuggyanó kacagást kifejezetten nehezen tudtam visszatartani. Aztán eszembe jutott, hogy a főnököm is ilyenkor szokott hívni, huszadszor is rákérdezve a nagy semmire. Felötlött bennem, vajon milyen arcot vágna a bejelentkező szövegre, de ekkor már fura hangok is jöttek ki összeszorított szám szegletéből, és lábaim is rogyadozni kezdtek az egész testemet átjáró, visszafojtott röhögéstől. Az sem sokat segített pillanatnyi állapotomon, hogy a következő megállónál leszálló kiskölök az iránt érdeklődött anyjánál, hogy "Anyúúú-ú-ú-ú!!! A bácsi tényleg hülyeeee?". A választól ("Nem tudom kisfiam, csak gyere már, mert még utólér!") meg már egyenesen fetrengtem. A kaput végül az tette be, hogy szokásom szerint tovább élezve az elméleti szituációt, eszembe jutott, hogy mint a Huncut Kukik alkalmazottja, a "miben utazol?" kérdésre a "csöppendélben" lenne a megfelelő válasz.

Ám ekkorra már egy felbolydult méhkasra emlékeztetett a kocsi. Az imént még bóbiskoló, bambuló utasok igyekeztek a lehető legtávolabbi sarkokba húzódni, minél távolabb a furcsa grimaszokat vágó, össze-vissza görnyedező, iszonyúan kifacsart testartásokat felvevő alaktól, aki természetesen én voltam. Többen a vészjelző gombot kezdték keresgélni, a bátrabbak mobiljukon a mentők számát pötyögték, őrült iramban.

És ekkor szólalt meg a mobilom!

A többire már nem emlékszem.
De épp most mondta az ápoló, hogy ha jól viselkedek, kapok egy igazi, amerikai gumiból készült K903i, MP3-at is tudó valódi megapixelest, tangába csomagolva. És hogy az első hívásnál ne felejtsem majd el bemondani, hogy Gellért tér, átszállás a 4-es kapunál.

Ez tiszta bolond!
Nem tudja, hogy a Hárshegy után már nincs is megállás?
Őrült!


Ideje: Február 26, hétfő, 11:45:26 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Telefon a villamoson" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Telefon a villamoson (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Március 05, hétfő, 06:17:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jót mosolyogtam és a vége... meglepett!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds