[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 128


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Adagio - Zene és elegancia mesterfokon
Myra

Fellépett az Adagio május 9–én Budapesten, a Művészetek Palotájában. Három rendkívül tehetséges fiatalember, kifinomult elegancia, szűnni nem akaró vastaps, átütő siker…


Szerdán este izgatottan gyülekezett a tömeg a Művészetek Palotája impozánsan kivilágított épülete előtt. Teltház ígérkezett, a jegyek már hetekkel a koncert előtt elfogytak.

Suhogó kisestélyik, flitteres színházi táskák, könnyed parfümillat, halk párbeszédek elegye… a percek lassan teltek, a várakozás izgalma egyre fokozódott. Volt ebben valami megfejthetetlen titok, mintha éreztük volna, különleges este lesz.






A három fiatalember – Balczó Péter operaénekes, Homonnay Zsolt és Nagy Sándor színészek, musicalszínészek – belépését hatalmas taps fogadta, ami csak azért maradt abba, mert felcsendültek a Spanish guitar című világsláger magyar változatának dallamai, profi zenekar kíséretével.






A közönség már az első pillanattól kezdve szívébe zárta a Művészeket, akik az elején kicsit megilletődve a hely szellemétől, de egyre nagyobb átéléssel énekeltek és nyújtották át szívüket s lelküket a dalokban.
Érezni lehetett a Belőlük áradó – zene iránti - szeretetet és alázatot.






Az ismert hazai dallamok – Utolsó érintés, Legyen ünnep, Maradj velem, Gyertyák, Érints meg – között felcsendültek külföldi slágerek is. Hallhattuk pl. angolul a The Great Pretender-t Freddy Mercury emlékére, vagy olaszul a Mamma-t, amit a teremben ülő Édesanyák tiszteletére énekeltek.
Meglepő fordulatként a franciául előadott Notre-Dame de Paris musical betétdalnál a hangversenyterem 3 különböző részéből, 1-1 szál vörös rózsával léptek elő az énekesek, s nyújtották át a virágot a közönség soraiból kiválasztott hölgyeknek.

A koncert két órája alatt érzelmi hullámzást élt át az, aki ott lehetett, hiszen hol kellemes borzongás futott végig a hallgatón, hol csillogó könnycseppek gördültek végig az arcokon, hol a Fiúk humora mosolyogtatott meg mindenkit, de a közönség, a Művészek és a zene végig együtt élt. A szívek egy ütemre dobbantak, a lelkek egymásba fonódtak, s mindenkiben megmaradt a csoda érzése: igen, ezekért a pillanatokért érdemes élni!

A tehetség, az elegáns megjelenés, a tisztán csengő hangok, az Adagio-ra jellemző különleges előadásmód, a közöttük lévő összhang…. mind-mind építő kövei az eddig elért eredményeiknek. Mindehhez szükséges a szakértő háttér-csapat segítsége is, de a sok munka meghozta gyümölcsét, hiszen a bemutatkozó Adagio album után a második, 2006-ban megjelent Adagio Gold albumuk is platinalemez lett! A hivatalos bejelentés a SONY BMG-től érkezett a koncert végén, s a Fiúk boldog mosollyal emelték magasba a lemezt. Gratulálunk!






S aki nem elégszik meg az otthon hallgatható két albummal, azzal találkozunk egy következő Adagio koncerten, ami ismét frenetikus estét ígér:
2007. augusztus 30. Margitszigeti Szabadtéri Színpad.

„ Én hiszek még, ennyi elég, egyetlen szó: ADAGIO ”



Ideje: Május 12, szombat, 10:01:40 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"Adagio - Zene és elegancia mesterfokon" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- blue Ideje: Május 12, szombat, 17:24:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egy cd-t hallattam meg tőlük és meg kell mondjam, hogy nem tetszett annyira, mint vártam. Túlságosan is koppincs az IL DIVO-val szemben, így megmaradok náluk, sokkal szebben énekelnek. Nem akarom az Adagio-t lehúzni, mert biztosan van akinek tetszik, de ....... viszont jó volt róla olvasni, ezért köszönet.



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- Balogh15 Ideje: Május 12, szombat, 18:39:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Csak szeretném jelezni, hogy az ADAGIO és az Il Divo teljesen más és sokban különböznek.
A cikk nagyon jól sikerült és sajnálom, hogy én nem lehettem ott a koncerten.



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Május 13, vasárnap, 08:14:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A koncerten nem tudok ottlenni, de érdeklődéssel olvastam a cikket. A felvételt, ha sikerül megszereznem, meghallgatom.



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Május 13, vasárnap, 10:15:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hú, de jó volt Neked! Szívesen ott lettem volna. Köszönjük, hogy adtál az élményből nekünk is.



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Május 13, vasárnap, 19:01:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Ági! Ha tehetem, meghallgatom Őket rádióban, esetleg televízióban. Van bennük valami plusz, ami hiányzott eddig a hazai zenei palettáról. Igaz, engem Balczó Péter hangja győzött csak meg arról, hogy itt varázslat történik. Köszönöm hogy megosztottad az élményed velem, velünk!



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Május 14, hétfő, 17:23:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sikerült nagyon jól visszaadnod a koncert hangulatát...Talán már mi is otthon leszünk augusztus 3O-án???...

Tetszett!
Zsuzsi:)))



Re: Adagio - Zene és elegancia mesterfokon (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Május 14, hétfő, 23:42:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó lehetett!!! Felkeltetted érdeklődésemet az ADAGIO után!:) Köszönöm!:)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds