[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 477
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 478

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Bevezető az Anomália téma tárgykörébe.


Számtalan a sora azoknak a különféle, és ilyen, olyan okból perifériára szorult, vagy szorított elméletek, munka-hipotézisek száma, amely mögött nem csak holmi "amatőr agyalás" van.

Nem. - Hanem igenis tudományos bizonyítékok, konkrét, kézzelfogható tények szólnak mellette. - Ma azonban mégsem ezek a favorizált elméletek a tudományos berkekben.
S ez még csak hagyján, hiszen miközben e kutatóknak sem az elsőrendű mozgatórugója az "elefántcsonttoronyból induló parola" elnyerése, a megrögzött konzervatívok azonban mégis őket tekintik a fő céltáblának. S ahelyett, hogy inkább ők is, a "kíváncsi fejekben való fény gyújtásával" foglalkoznának, inkább a szkepticizmus cinikus állarca mögül lövöldöznek mindenkire, aki másként mer értelmezni olyan dolgokat, amelyek érintik, vagy netán belelógnak a tudományos területeikbe, rosszabb esetben azonban (és egyre gyakrabban) már akkor is támadnak egy új alternatív felvetést, elméletet, amikor az "csak" az addig tanultakkal nem egyezik meg. Függetlenül attól, hogy az adott területnek nem is ismerője, szakembere.

Szerintem viszont ez az óriási erejű szkeptikus támadásroham, ami ma zajlik a Magyar médiákban (melynek hatására a kényes kérdések az asztal alá söpörve.) már nemcsak, hogy tudományellenes, hanem annak komoly gondolkodás ellenes hatásai miatt, már -már emberiség elleni bűntett. - Hogy is születhetnének meg a jó válaszok ott, ahol netán nem "jól" kérdezni szégyen? (értsd alatta az adott tudományág fogalompontos tudományos nyelvezetének ismeretét, birtoklását, megfelelő szintű használatát.)

Merj tehát önállóan gondolkodni, ha erre késztetnek a tények!

A kibővített tartalom adta lehetőségekkel először a kezdeti időkkel, az emberi őstörténettel foglakozunk. Megnézzük, megvizsgáljuk a gizai piramisok építése által felvetett kérdéseket. S mindezt kiegészítem "Dr Vámos- Tóth Bátor" "TAMANA" kutatásának szűkszavú ismertetésével, és közben érintjük a Dogon  mitológiát is, de még az UFO téma sem marad sokáig üres. A portál sajátosságainak köszönhetően pedig ez egy olyan hely, ahol mindent lehet vitatni! Lehet kérdezni, vitatni, bármit, amit olvasol, (szólj hozzá a cikkhez!) és még talán az is előfordulhat, hogy a kérdező, közvetlenül a téma szerzőjével, a kutatóval társaloghat, fórumozhat, vagy akár chat-elhet.

Az "Anomália" témakör tehát minden olyan témát képes befogadni, ami a tovább gondolkozást segíti azon esetekben, ahol van még nyitott kérdés, illetve, ahol nyilvánvalóvá válik a "tudomány mögé bujt szűklátókörűség, netán "hazugság". (bár ez utóbbi ritkul)

Az én apropóim tehát: - Valami nem stimmel az emberiség múltjában!

Avagy: - Felnőttem! - Mondj igazat!

Netán: - Gondolkodni, ugye meg szabad?

Ideje: Február 16, hétfő, 13:40:52 - Csekk

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"Bevezető az Anomália téma tárgykörébe." | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds