[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 351
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 352

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Anyanyelvi tábor


"Mátra alján, falu szélén
lakik az én öreg néném...

...egyszer te is légy vendége,
itt a vége, fuss el véle." (Fazekes Anna)


Kiíró: Duna Televízió, Zrínyi Ilona Gimnázium
Pályázat címe: Anyanyelvi tábor 2005
Pályázhatnak: Határon túli és magyarországi diákok jelentkezését várjuk 14-től 17 éves korig.
Beadási határidő: 2005. június 3.

Anyanyelvi tábor 2005

A Duna Televízió és a nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium idén is megszervezi Anyanyelvi táborát Szurdokpüspökiben 2005. július 10. és 17. között. A nyolcadszorra rendezett táborunkba határon túli és magyarországi diákok jelentkezését várjuk 14-től 17 éves korig.

A táborozás alatt megismerkedhettek a világ különböző tájain élő magyar fiatalokkal, bepillantást nyerhettek egymás életébe és szokásaiba. Érdekes előadásokon bővíthetitek irodalmi, történelmi és egyéb ismereteiteket. Ez idő alatt összesen tíz foglalkozáson vehettek részt érdeklődési körötöknek megfelelően: irodalom, történelem, előadóművészet, filmezés, fotózás, újságírás és rádiózás, néptánc-népzene, ének és képzőművészet.

A táborban való részvétel feltétele egy pályamunka beküldése!

Ha irodalomra, illetve történelemre szeretnél jelentkezni, akkor engedd el a fantáziád, találj ki egy mesét vagy verset József Attiláról.
Ha előadóművészetre, akkor készíts fogalmazást József Attila 20 éves kora előtt írt verséről, ha ismered megzenésítve, azt is tudasd velünk! Ezt a táborban majd elő is adhatod!
Ha filmezésre, fotózásra vagy rádiózásra szeretnél jelentkezni, akkor készíts egy rövid fogalmazást olyan személyes élményedről, melyben a filmezés, a fotózás vagy a rádiózás meghatározó élmény volt József Attila megismerésében.
Ha újságírásra jelentkezel, írj publicisztikát (leíró véleményt) József Attila most is aktuális, A Dunánál című versének utolsó két soráról, valamint fogalmazd meg azt is, hogy miért ezen a foglalkozáson szeretnél részt venni.
Ha néptánc-népzene, vagy ének-zene érdekel, akkor készíts egy rövid fogalmazást életed egyik meghatározó élményéről, amely József Attila verseinek megzenésítésével kapcsolatos.
Ha a képzőművészet érdekel, akkor mutasd be József Attilát, vagy korát, illetve egy hozzád közel álló versének illusztratív ábrázolását A/3, vagy A/4-es méretű alkotáson keresztül egyéni, rendelkezésre álló eszközzel (rajz, grafika, akvarell).
Fontos, hogy a pályázatodból kiderüljön, melyik foglalkozásra jelentkezel, és pár mondatban bemutasd magadat. Ezenkívül mellékelni kell az adatlapot, mely az alábbi adatokat tartalmazza: név, cím, telefonszám, e-mail, életkor, iskolád neve, korábbi években voltál-e már Dunás táborban.

Szurdokpüspökibe a legjobb pályázatok beküldőit hívjuk meg!

A tábor a határon túli magyar diákoknak ingyenes, kivéve az európai uniós tagországok fiataljainak, akiknek 18 000 forint, nyugati magyar diákok részére 75 euró, melyet július 10-én a helyszínen kell befizetni.

Kizárólag a 2005. június 3-ig beérkezett pályázatokat tudjuk elfogadni!

Anyanyelvi tábor

Duna Televízió, PR Iroda, H-1016 Budapest, Mészáros u. 48-54.; telefon: 489-1585; fax: 489-1643; e-mail: priroda@dunatv.hu; www.dunatv.hu/press/tabor.

Ideje: Május 20, péntek, 07:17:26 - kiszalo

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Pályázatok

"Anyanyelvi tábor" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds