[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Címni tudni kell


Nem vagyok már egy mai kakas, de még mindig meg tud lepni az újságírói-szerkesztői találékonyság!


Mint minden reggel, ma is azzal kezdtem a napot, hogy a neten jól belenéztem a kezdőoldalnak beállított Hírcentrum híreibe. Látok ám ott egy címet: "Huszonhét világháborús gránátot találtak Székelynél". A döbbenettől majd leestem a székről. Aztán kicsit felocsudva a kezdeti rökönyből, jobban belegondoltam dologba. Az ugyanis azért elképzelhető, hogy találok néhány oldalnyi Székelyt a telefonkönyvben. És akkor még csak a budapestiről beszéltem! Na de mi van, ha mégis a Józsiról van szó??? Nem vettem ugyan észre rajta militáns hajlamokat, de annyi mindent láttunk már ... Ki tudhatja, mi is lakozik igazából egy ember lelkében??? Na meg amúgyis volt néhány vihart kavaró megjegyzése az elmúlt időszakban ... Lehet, hogy tényleg a Józsi??? De nem, hiszen épp a múlt héten is virággal a kezében láttam ... Egy ilyen ember csak nem tart otthon az ágy alatt, vagy a sufni egy rejtett polcán gránátokat! Pláne nem világháborúsakat, hiszen vadiújak is kaphatók már szinte minden sarkon! Nem. A Józsi neeeem. Az kizárt, hogy ő ilyet tegyen. Azért a biztonság kedvéért elolvastam a cikket, már csak a mihez tartás végett is. Ki tudja, hátha még hozzám is eljutnak a leleplezők ...

Aztán persze jött a megnyugvás. Az a bizonyos kő, amely őrült robajjal tud leesni az ember szívéről! Kiderült, hogy ez a Székely nem az a Székely, ez a Székely egy falu Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, és korántsem házkutatás ürügyén lelték a leletet. A cikk címe azért mindenesetre megint elgondolkodtatott. Mert ha nem így fogalmazzák, biztos, hogy átsiklok felette, és nem kapok kora hajnalban gyomorideget. Aztán elkezdtem vadászni az ehhez hasonló hangzatos címeket, hátha találok még az elmúlt 24 óra eseményei között olyat, ami néhány érintetten kívül mást nemigen fogna meg, ha csak úgy, minden cifra feltét nélkül tálalnák. Akadt néhány. Például hirtelenjében ellenállhatatlan olvasási kényszer jött rám, mert azt írják, hogy "Megműtötték Jao Ming bokáját". Megjegyzem, épp ideje volt! Aztán. "2600 éves lány maradványai egy német mocsárban"! Naná, hogy elolvasom!!! Jobban szeretem ugyan a 26 évest, és nem maradványban, de ez a német mocsár izgatja a fantáziámat! "Budapest a legdrágább város a régióban" Ezt mondjuk tudtuk eddig is, evvel inkább nem húznám az időt. "Vállalkozásfejlesztési javaslatot dolgozott ki a GKM". Magyarán: újabb szívatás következik, de így, önmagában azért valljuk be, nem igazán hangzatos cím. Ám egy néhány órával későbbi címmel kiegészítve már izgalamasabbá válik a dolog: "Újabb környezetvédelmi teher vállalkozóknak"! "Újrajátszották a waterloo-i csatát". Hogy nem tudják megunni! Minden évben újrajátszák. Biztos nagyon izgi lehet, ők tudják ... "Az angol királynő vett egy iPodot" Az tuti, hogy ettől kezdve angolszászéknál ez hiánycikk lesz egy darabig! Érdemes lenne exportálnunk ... "Sajtos chipset szeret legjobban ropogtatni Szaddám" Ez legalább humánus. Hadd legyen egy kis öröme. Na meg hátha kötelezővé teszik ettől kezdve a magyar börtönökben is a chips fogyasztást!

Ám a legjobb, aminek hatására aztán abba is hagytam a címek böngészését: "Angelina Jolie minden filmpartnerébe szerelmes lesz"!

Jövő időben!!!

Mégsincs minden veszve!!!
Megint rá kell hajtanom a szinészi karrieremre!
Megyek is!!!
Gyúrok egy kicsit agyra is, mert a memóriám már kezd lanyhulni. Bajban lennék, ha hirtelen el kellene mondanom Moliere Bánk bánjából a "Lenni, vagy nem lenni"-t ...

Nehogy már megint emiatt csússzak le a nőről!!!


Ideje: Június 21, kedd, 20:58:02 - Chokito

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Címni tudni kell" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Június 21, kedd, 22:16:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Chokito,

Írása szellemes nagyon. De igazat adok Önnek, mert tényleg olyan bulvárlap stílusúvá lett az összes hír tálalása. Ez is úgy hat rám, mint a filmközepére vágott reklám. Tuti, hogy nem veszek olyat amit ott látok. Hát az ilyen cikkeket tuti nem olvasom el. Sajnos tiltakozni csak ezt hagyták meg nekünk.

Üdvözlettel Angyaligirl



Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- Netelka Ideje: Június 22, szerda, 07:05:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szellemes, élvezettel olvastam :)



Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Június 22, szerda, 07:17:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Na igen! Vadászhatás, hatásvadász!
Jó pofa! :-)
üdv.



Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- Fanta Ideje: Június 22, szerda, 11:23:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikusan jók az írásaid! Nagyon gratula! Máshová is publikálsz? Szívesen olvasnék Tőled minél többet!

Üdv,
Fanta



Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Június 27, hétfő, 15:44:42
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó humorral ragadod meg a témát, már a címnél. :D



Re: Címni tudni kell (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 02, szombat, 22:46:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszett! Jó humorral megirt, szellemes irás. Szivesen olvastam,..és olvasnék máskor is Tőled!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds