[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 105
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 105


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A mozi légkondis...!
mango

Filmajánlatok a hétre.
Lehet, kissé sajátságos és cseppnyit szubjektíve...


Ízelítő abból a kínálatból, ami a héten nóvumként a hűsítő, légkondicionált mozikban vár a nagyérdeműre:

Itt van mindjárt a BATMAN: KEZDŐDIK.
Abban nem vagyok biztos, hogy ez az ötödik rész jobb, mint a legendás, Tim Burton által rendezett első epizód, de egy próbálkozást megér. Mármint annak, aki szeretné a Denevérember újabb kaladjait végigizgulni.

THE YES MAN – két fiatalember csetlése-botlása a globalizáció ellen tüntető lármás csapat árnyékában, mosolyra fakasztó szerencsétlenkedésük a mindennapokban. A film több díjat nyert, és a Sundance-nagydíjas csapat munkája.

PALINDRÓMÁK – művészfilm…Azt hiszem, ezzel mindent el is mondtam róla. Maga a rendező, Todd Solodz is úgy nyilatkozott, hogy igazából ő sem érti az egészet… Bátrabbaknak ajánlom. (Bocs, de nem tudtam teljesen objektív maradni…hiába tudom: ezt nem szabad.)

MR.ÉS MRS.SMITH – Angelina Jolie és Brad Pitt…Sok ágyjelenet,tele erotikával minden kocka, és egy kis bérgyilkosság. Mondjak még valamit erről a filmről…?!

LAGZI-RANDI - …romantika, romantika, romantika…A sármos Dermot Mulroney miatt érdemes megnézni, csajok! És a pasik is elmerenghetnek Debra Messing idomain…

MELINDA ÉS MELINDA - A Melinda és Melinda arról szól, hogy New York-i értelmiségiek (méghozzá színház közeli emberek, az egyik vígjátékokat ír) ülnek egy étteremben, és arról vitatkoznak, hogy akkor most az élet tragikus vagy komikus. És aztán állításuk alátámasztására kétféleképpen mondják el ugyanazt a történetet: komikusan és tragikusan….Woody Allen film. Aki szereti Woody-t, ám nézze.

FARKASOK BIRODALMA - Jean Reno a húzónév, akit ki lehet pakolni a plakátokra, és akkor tódul a jó nép, hogy megnézze a soron következő francia thrillert. Ami ezúttal elképesztően csavaros, bonyolult,...és hosszú. Lehet borzongani.

A RÖVIDEK ÉJSZAKÁJA – hogy stílusosak maradjunk: ez a film olyan, mint a haiku…Csak rövidfilmek sorban, egymás után… Aki vevő rá, - jól fog szórakozni.

Forrás: Exit


Ideje: Július 18, hétfő, 18:36:37 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"A mozi légkondis...!" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A mozi légkondis...! (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Július 18, hétfő, 18:57:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó ötlet ez a moziajánló!!!
(De a fentiek alapján a héten nem megyek moziba. egyik sem az én filmem. :-((( )



Re: A mozi légkondis...! (Pontok: 1)
- bandita09 Ideje: Július 18, hétfő, 19:45:43
(Adatok | Üzenet küldése)
Jééé! Van mozi? Ez a rohanó világ......
Jó rég nem voltam moziban.........
Talán a Titanic volt az ucssó amit ott láttam.
Fránya világ......minden az othonba jön , még a film is...(PC,Internet,HBO,TV)
Pedig milyen szép és jó volt anno , már a nevét sem tudom melyik mozi volt , ahol az esti filmeknél nem a légkondit kapcsolták be. Elhúzták a tetőt és ránk mosolyogtak a csillagok . Ja kemény fa szék és mégis.......
Öregszem?????:)))))



Re: A mozi légkondis...! (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Július 19, kedd, 02:54:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves mango!

Audrey-nak írtad, hogy esetleg lesz egy cikked az "alapfilmekről". Én nagyon örülnék neki, de ha a következőkből csak egyet is kihagysz, összekötjük a bajuszt... :) Tehát az én kedvenceim (a teljesség igénye nélkül!):

Hair, J.K. Szupersztár, A nagy kékség, Metró, Nikita, Leon, a profi, Taxi(k), Ötödik elem, (minden Luc Besson... :)), Hatodik érzék, Hetedik, Harcosok klubja, Twin Peaks, Veszett a világ, (+egyéb Lynch-ek :)), Szerelem és 45-ös, Síró játék, Schindler listája, Jób lázadása, Az élet szép, Holt költők társasága, A halál és a lányka, Kötelező táncok, Esőember, Ponyvaregény, Desperado, (+ más Tarantino-k), Star Wars-ok, Matrix-ok, Majmok bolygója(-k), Dr. Moreau szigete, Gyalog-galopp (és más Monty Python-ok), Indul a bakterház, Hyppolit (+ más Kabos-ok), régi magyarok (pl. Emberek a havason, Elcserélt ember, stb.)...



Re: A mozi légkondis...! (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Július 19, kedd, 06:22:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...valahogy én is kiváncsi lennék a Te alapfilmjeidre...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds