[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 266
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 266


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: A lélekgyógyászatról dióhélyban


Lélekgyógyászat
A kikérdezés (auditálás) A kezelés megkezdése előtt mindig kikérdezzük a beteget bajának mikéntjéről. Rákérdezünk életének néhány mélypontjára, és próbáljuk szociális és kommunikációs képességét meghatározni.



Kitapint-juk, hogy milyen jellem: nyitott, zárt stb. Miután megismerkedtünk bajával, a szofronizáció alatt megtörténik a kikérdezés. A kikérde-zéshez támpontként mellékletül megadom néhány pszomatikus baj lelki okának a lehetséges okozóit. Ez azért fontos, mert tudjuk, hogy a baj esetén merről induljunk el, mire kérdezzünk rá.

Szofronizáció
A szofronizáció mindig derengő félhomályban, kellemes hangerejű szofronizáló zene mellett történik. A beteg lehunyt szemmel fekszik a kezelőágyon, a terapeuta a fej bal oldalánál foglal helyet. Tarkó- homlokfogással Alfába viszi a beteget, és kezdődik a kikérdezés.

A tarkó- homlokfogás technikai leírása
Jobb tenyerünket a tarkó alá csúsztatjuk olymódon, hogy a tenyerünk éle a hajvégre essen. Bal tenyerünket a homlokra helyezzük olymódon, hogy a mutató ujjunk a homlok hajtövét érje. Az Alfába vivés legjobb eszköze, ha a szofronizációs zene mellett 100-tól viszszafelé számoltatunk, s a hangos számolás alatt az akadozás, a téve-dés és az elhallgatás jelzi, hogy Alfába vagy Tétába jutott a paciens. A szemek rebegése jelzi a REM állapotot, s így lehet kérdezni. Amikor elérkezünk a betegséget kiváltó tényezőhöz, kibeszéljük, s még mindig homlok- tarkófogással oldjuk, kifolyatjuk a negatív emóciót, engramot stb.
(Balogh Gyula Bogumil: A természetgyógyászat mágiája – Szuggesztiós gyógyítás 1995.)


Egyes betegségek kapcsán feltett kérdések

Fertőzés (anyagivá vált konfliktus)
– Kikkel áll konfliktusban?
– Milyen megoldatlan problémái vannak, amik nincsenek feldolgoz-va?
– Melyik az a konfliktus, amit a legjobban titkol?

Allergia (anyagivá vált agresszió)
Allergia esetében elfojtott agresszióról beszélhetünk. Az agresszió a tudatból a testbe menekül, s ott tombolja ki magát. Ellenség híján ellenséget keres magának, s különféle ártalmatlan anyagokban, tárgyakban találja meg. A szervezet ezek ellen küzd, hogy a lélek agresszivitását a testben élje ki. Ezáltal a szenvedések özönét zúdítva a testre, a valóságban éli át a lélek agresszivitása által az ellenségre zúdítandó szenvedést.
Kérdések:
– Miért kényszeríti az agresszióját a testébe?
– Milyen élet területektől szorong és kerüli őket?
– Milyen témák ellen harcol: szexualitás, ösztön, agresszió, közösü-lés, piszok, az élet árnyoldalai?
– Allergiáját mennyire használja fel környezete sakkban tartására, önsajnálatra?
– Miért zárja ki magából a szeretetet, s miért küzd a szeretet elfogadása és bebocsátása ellen?

Asztma
– Melyek azok az életterületek, ahol csak kapni akar és adni nem?
– Hajlamose az agresszióra?
– Miért nem hajlandó bevallani agressziós énjét?
– Miért akar mindenkin uralkodni?
– Miért nem viseli el, ha nem öné az utolsó szó?
– Milyen életterületeket utasít el?
– Mi az, amit a világból kizár, és nem bocsát be magába?
– Kit gyűlöl, kivel van haragban, perben?

Gyomor- és emésztési panaszok
– Mit nem tud magában feldolgozni?
– Milyen problémán rágódik?
– Érzéseit mennyire nyomja el?
– Miért dühös, és kire?
– Agresszióját hogyan vezeti le?
– A konfliktusok elől mennyire tér ki?
– Vágyakozike vissza a gyermekkorba?

Vastagbélgyulladás
– Miért fél megvalósítani saját énjét?
– Miért alázkodik meg állandóan mások előtt?
– Miért bizonytalan önmagában?
– Miért nem vállalja a felelősségteljes életet?
– Miért bújik mások mögé?

Hasnyálmiriggyulladás
– Miért nem képes a szeretetet elfogadni?
– Miért nem tud szeretni?
– Vágyait miért nem meri bevallani és kiteljesíteni?
– Kapott-e elegendő szeretetet kiskorában?
Ki kell kutatni a szeretethiány okait!

A máj betegségei esetében
– Miért vesztette el önbecsülését?
– Miért nem tud különbséget tenni az igazi érték és a bóvli között?
– Miért mértéktelen és miben?
– Mi a bizalmatlanságának oka?

Epebaj
– Kire irigy?
– Kire haragszik?
– Mi az, ami hiányzik, s irigyli másoktól?
– Miért nagyravágyó?
– Kit lopott meg anyagilag, érzelmekben?

Fejfájás
– Milyen megoldatlan problémája van?
– Miért becsvágyó?
– Kiket irigyel, kikkel rivalizál?
– Miért makacs?
– A cselekvést miért próbálja gondolkodással helyettesíteni?
– Szexuális problémáit miért nem tudja megoldani:
1. Mert nem őszinte magához?
2. Mert nem őszinte partneréhez?
– Miért tolja át az orgazmust a fejébe?

Vese
partnerkapcsolatok visszássága
– Milyen problémái vannak a partnerkapcsolatok terén?
– Miért határolódik el partnerei problémáitól?
– Saját magára ismer-e mások hibáiban?
– Milyen régi feldolgozatlan problémán rágódik?



Hólyag
– Milyen kapcsolatokhoz ragaszkodik, amitől szabadulni szeretne?
– Kik azok a közvetlen kapcsolatai közül, akiktől szabadulni szeretne, de nem mer kezdeményezni?
– Mik azok a munkák amiket nem tud befejezni, s meg szeretne szabadulni tőlük?
– Mi az amitől sírhatnékja van?

Szív
– Teljes szívvel él és szeret, vagy csak ímmel-ámmal?
– Mi az, amit ímmel-ámmal csinál?
– Mi az, amit magára erőszakol?
– Mi az, amitől úgy érzi, hogy robbanni tudna tőle?
– Mennyire hallgat a szívére?

Alvászavarok
– Mennyire függ a főnökétől, a hatalomtól?
– Mennyi a feldolgozatlan problémája?
– Miért nem tudja elengedni magát?
– Miért bizalmatlan?
– Foglalkozzon a napi történések feldolgozásával!
– Mennyire fél a jövőtől?
– Fél-e a haláltól?

Ezek a példák csak irányadók. Minden terapeutának ki kell dolgozni a saját kérdéseit a lehetséges esetekre, de általában az adott szituációban rögtönözni kell. Minden ember más-más egyéniség és testreszabott kérdéseket igényel.



Pozitív szuggesztió beadása

Miután megtörtént a kikérdezés, felkérdezzük a színt. Ez úgy történik, hogy a homlokról levéve bal tenyerünket a balkéz középső ujjával nyomást gyakorolunk a harmadik szemre, és megkérdezzük, hogy „milyen színt lát?”
Ha fekete a válasz, akkor tudjuk, hogy a lélektisztítás nem történt meg, így tovább kell kérdeznünk.

Pozícióváltás
A paciens háta mögé állunk (ülünk), és két halántékát tenyerünk-kel befogva, hüvelykujjunkat a harmadik szemre szorítva, a boldog-ságközpontra (hippocampus) energiát adunk. Ezzel feltöltjük a homloklebenyt és a hippocampust 7,83 Hz-es frekvenciával, és el-érjük a boldogságérzetet, a könnyű lebegést.
Miért fontos ez?
Azért fontos, mert ha a beteget tovább beszéltetjük, és felidéz-tetjük vele negatív emócióit, akkor azokat újra élve – mivel a bol-dogságcentrum dolgozik –, pozitív szuggesztióként rögzíti, és ha a negatív emóció restimálódik, akkor az pozitívan jön elő.
De nemcsak ez a cél. A cél az, hogy a többszöri kibeszéléssel a reaktív elmében tárolt engramot leszakítsuk, és energetizálással ké-miailag megsemmisítsük REM állapotban.
Így kétszeres biztonsággal tudjuk a negatív emóciókat, káros lenyomatokat kigyomlálni a paciens agyából. Miután ásítozni kezd, vagy megkönnyebbülten sóhajt, a harmadik szemre gyakorolt nyo-mással újra felkérdezzük a színt.
Ha még mindig fekete vagy szürke a szín, akkor még további ne-gatív élményeket kell kigyomlálni visszafelé az időben. Ezt mindad-dig csinálni kell, amíg meg nem jön előbb a kék, majd lila, sárga és végül a fehér fény.
Ha szeretettel, hozzáértéssel, türelemmel végezzük ezt a munkát, akkor fáradozásunkat siker koronázza.
Az elme manipulálása
Az elme manipulálása egyidős az emberiséggel. Mindig voltak társaiknál erősebb akaratú, domináns egyének, akik szuggesztív egyéniséggel rendelkeztek. A varázslók, táltosok, papok, királyi jö-vendőmondók, jósok mind-mind az emberi elmemanipulálás titkának birtokosai voltak.
Sámándobjaikból és más zeneeszközeikből kicsalt hangokra történt meg a transzbaesés, vagyis a szofronizáció (egy agy jelenség).
Tehát már tudatosan szofronizáltak a természeti népeknél és az ókori civilizációkban is. Az esszéneusok birtokában voltak a kézrátételes gyógyászatnak, a magnetizálásnak, a levitációnak, a testből való asztrálsíkú kilépésnek és a tömegszuggesztiónak.
Szerénységem itt megkockáztatja azt a feltevést – nézzék el nekem ezt a botlást –, hogy Jézus, ha tényleg létezett, akkor hús-vér földi halandó volt, aki parafenomén hittérítőként működött, s tudását az esszéneusoknál és más parafenoméneknél, illuzionistáknál tanulta. Ő a megszerzett tudást a hittérítés szolgálatába állítva (vízenjárás, hal, kenyér megszaporítása, tetszhalott feltámasztása, vak látóvá tétele), csodaként állította be a nyilvánvalóan szemfényvesztésre, illú-zióra és kézrátétes gyógyászatra épülő cselekedeteket.
Evvel is szeretném megvilágítani a kérdés lényegét. A transzcendens gyógyászok kicsit parafenomének, illuzionisták és nem utolsó sorban kozmikus energiával rendelkező gyógyászok is. Ahhoz, hogy valóban gyógyítsanak, s a hihetetlen, csodás gyógyulásokat elérjék, ismerni kell az ember minden porcikáját, annak működését. Ugya-nezzel szoros összefüggésben az elme rejtélyeivel is tisztában kell lenniük. A testi nyavalyák nagy része az elme zavarából, meghibáso-dásából eredeztethető. Tehát amikor az ember energetikai korrekciót végez, azzal párhuzamosan lélekgyógyászatot is kell végeznie. A lé-lek, mint vezérlő elme mikropocesszora legalább olyan fontos, mint a test. Ebből az egyenrangúságból fakadóan mindig pszichoszomati-kusan kell gyógyítani.



Az agy manipulálhatóságának elemei
A tobozmirigy szerepe és manipulációra való felhasználhatósága
A tobozmirigy – más néven harmadik szem – egy borsószemnyi hormontermelő mirigy a két szem közötti területen, az agyhoz nőve található. Szerepe abban áll, hogy egy, a szervezetnek rendkívül fontos hormont: melatonint állít elő.
A melatonintermelés sötétben 1-3 perc alatt beindul, de ha fény éri a szemeket, azonnal leáll.

A melatonin hatása a szervezetben
Gátolja a nemi érést, álmosít, megszaporítja az álmokat, és előse-gíti a REM fázisok elérését. Lecsendesíti, sőt megszünteti a vad epilepsziás rohamokat, megvéd a stressztől, akadályozza a túlzott sejtképződést, ezáltal leállítja a daganatsejtek rohamos fejlődését, vagy késlelteti fejlődésüket.
A tobozmirigy hormonjai (melatonin és más peptidhormonok) képesek a stresszoldásra, a szervezet harmonizálására és a depresszió oldására.

A melatonin gátolja az öregedést
Kísérletsorozatokkal bizonyították, hogy a melatonin mint stresszellenes hormon, csökkenti a vérnyomást, a pajzsmirigy túlten-gést, a test hőmérsékletét, a szexuális aktivitást, a sejtosztódást – mindezek a szervezet kopását, elhasználódását, gyors öregedését okozó tényezők – Ha a melatonin normális mennyiségben vagy túlzott mértékben termelődik, akkor az öregedést le lehet lassítani.
A melatonin emlékeztet egy természetes altatóra és nyugtatóra avagy szorongásoldóra. Stimulálja az immunrendszert, erősíti az immunvédekezés reakcióit, véd a vírusfertőzésekkel szemben. Bizo-nyos mértékig gátolni tudja a daganatsejtek növekedését. Gátolja a vér túlzott alvadékonyságát, ezáltal a koszorúér megbetegedés ellen hat és csökkenti a szívinfarktus lehetőségét.


Törvény:
A tobozmirigyben sötétség, erős energianyomás hatására azonnal megindul a melatonin képződés, mely álmosságot okoz, azaz álomba ejti a pacienst. Ezt, az álomba ejtő hatását használjuk fel manipulációra

A REM és az álmok
A REM rövidítés (Rapid Eye Movements), gyors szemmozgáso-kat jelent. A REM olyan különleges állapot, amikor a test teljesen ellazul, és ilyenkor jelentkeznek az álmok. Ezek az álmok döntően látási élményekből, képekből állnak.
EEg-vel kimutatható – magam is végeztem ilyen méréseket –, hogy a REM fázisok alatt hatalmas energia-kisülések indulnak ki az agytörzsből, és cikkcakkos pályán az agykéregbe, a látóközpontba futnak be. A látókéreg nagy része ilyenkor szólal meg, azaz lép mű-ködésbe, s megjelennek az álmok.

Manipuláció
Ha jobb tenyerünket a nyakszirtre helyezzük, és bal tenyerünket a homloklebenyre, akkor álomgenerátort hozunk létre, és két tenye-rünk között mintegy generáljuk, azaz megsokszorozzuk az agykisüléseket. Ezáltal álmokat hívunk elő a mélytudatból, vagyis álmokat gerjesztünk.
Az ember naponta új ismereteket szerez, emóciók (benyomások) érik, tapasztal, átél dolgokat. Ezek a tapasztalatok, új ismeretek azonban csak akkor rögzülnek a tudatban, ha REM fázisban stimulá-ció éri őket. Ezt a beindítást végzik el a fent említett agytörzsi,nyakszirti kisülések, tehát az álmok. Ha ezeket a frissen képzett receptorokat pár napon belül ingerlik (használják, átélik az ismerete-ket, jelenségeket, benyomásokat), akkor ezek életre kelnek, és végleg rögzülnek az agyban. Ha nem kerülnek előhívásra pár napon belül, ha nem használjuk őket, akkor vegyileg lebomlanak. A receptorok belső ingerlése, programozása csak alvás közben, REM fázisban történhet.
Homlok-tarkó fogással és tobozmirigyre ható enyhe energianyo-mással a REM fázist mesterségesen előállítva, a pacienst ALFA vagy TÉTA esetleg DELTA állapotban beszéltetve, előhívjuk, átéletjük vele a személyiségét károsan befolyásoló engramot (le-nyomatot), emóciókat (érzelmi sérülések képei), a stressz okozta lenyomatokat (pl.: kutyaharapás által kiváltott sokk). Kibeszéléskor felkapcsolódnak a káros emlékeket őrző receptorok, és ekkor hatal-mas energia-kisüléssel egy energiaívet húzok az agytörzs és a nyak-szirti lebeny között, mely a szuggesztiós központba a harmadik sze-memből adott megsemmisítő program hatására beindítja a kémiai reakciót, és az agy megkezdi a károsnak ítélt receptor kémiai meg-semmisítését. Tehát: káros lenyomat előhívása kibeszéléssel, szuggesztióra az agy beindítja a megsemmisítést, amit a terapeuta két te-nyerének mágneses mezejével megerősít, és meggyorsítja a lebontási folyamatot. Ez a kifolyatás lényege.

A REM fázis manipulációs felhasználásának lehetősége
A hipnózisban dolgozó orvosok, hipnotizőrök pontosan a REM fázisra építve, az alvás fázisokat (REM-eket) használják fel verbális szuggesztió adására. Ez azonban különbözik az általam alkalmazott transzcendentális szuggesztiótól.
A transzcendentális szuggesztió lényege az a felismerés, hogy ha szofronizációs zene mellett erős mágneses teret gerjesztünk a paci-ens agyában, akkor az agykisülések megerősítésével, verbális, tenyér és harmadikszemes szuggesztióval gyors, azonnali törlést tudunk el-érni.
A paciens csodálatos, ragyogó, színes fényeket lát, olyképpen, mintha egy 100Wattos villanykörte világítana az agyában. Ez az él-mény segíti elő a vizualizáció tökéletesedését.

A transzcendentális tudatgyomlálás
A tudatgyomlálás mindig szofronizációs zene mellett, teljes ellazulással és homlok-tarkó fogással végzendő. Az eredmény függ a te-rapeuta magnetikus, szuggesztív erejétől és a paciens együttműködési készségétől. A jó terapeuta mindig érzi, hogy melyik az a pillanat, amikor hatalmas energiakisülést kell a nyakszirti lebenyre vagy a tobozmirigyre avagy a homloklebenyre mérni. Ha harmadik szemét aktívan használja, akkor a hatás döbbenetes. A kóros emóciók, engramok egymás után semmisülnek meg.

A megsemmisült lenyomatok helyettesítése
Nem szükségszerű a káros, megsemmisített receptorokat helyette-síteni, hiszen azok elpusztultak. De célszerű, az eddig stresszt, epi-lepsziát, depressziót okozó emlékképek helyére új, boldog, szeretet-teljes képeket rögzíteni. Ezeknek a pozitív emlékképeknek a mester-séges beültetése pozitív szuggesztióval történik verbálisan és manipulációval.

Pozitív lenyomatok képzésének elmélete

Az agyban a halántéklebeny befelé forduló peremén van egy ki-csiny, de igen fontos terület. Hippocampusnak (Ammonszarv) hívják ezt a szervet. Ez állítja elő a 7,83 Hz-es úgynevezett boldogságrezgést. Ha az Ammonszarv normálisan működik, és a szervezetnek termeli a boldogság hormonokat, akkor az a szervezet pszichoszo-matikusan normálisan funkcionál.
A 7,83 Hz-es rezgés hatására kortizol hormon termelődik a homloklebenyben, ami stresszoldó hatású. Azaz kortizol termelődésre leáll a stresszválasz (megnyugszik a paciens).

A simogatás mint stresszoldó
Több éven keresztül végeztek állatkísérleteket a következőkép-pen:
Az egy alomból született kis állatokat két csoportra osztották. Az egyik csoport állatkáit naponta kézbe vették, simogatták, babrálták, foglalkoztak velük, szóval hanggal becézgették. Míg a másik cso-porttal nem foglalkoztak, azon kívül, hogy táplálékot kaptak.


Mi is történt?
Az történt, hogy azok a kis állatok, amiket simogattak, 30%-kal tovább éltek társaiknál. Az immunrendszerük tökéletesen működött, ellenállóképességük maximálisra emelkedett. A simogatás által ki-alakult homloklebeny hormon egyensúly az állatok élete végéig megmaradt. A magyarázat abban rejlik, hogy a kicsi, ösztönkorban történő fogdosás, simogatás, babusgatás naponta állandó, enyhe stresszet vált ki a kicsinyekből. Ettől felszaporodik a hippocampusukban a receptorok száma, és azokkal nagyobb lesz, mint a nem fogdosott állatoké. Ezzel egész életükre védettséget szereznek a stresszel szemben, hiszen a legkisebb stresszre a receptorokból hatalmas mennyiségű kortizol hormon hívható le, s ezáltal csírájában elfojtják a kialakuló stresszhatást. Olyan ez, mint a védőoltás. Tehát nevezzük el a simogatást: szeretet védőoltásnak.
Fájdalom, hideg, éhezés, zaj hatására bennünk jóval kevesebb CRH és kéreghormon mozgósítás történik, hiszen a receptorok hatására előhívott boldogsághormon (kortizol) semlegesíti a stresszhatást, megakadályozza a túlzottan magas kéreghormonszint kialakulását.
Ezzel elkerülhetővé válik a magas vérnyomás, gyomorfekély, csontritkulás, cukorbetegség, depresszió kialakulása.
A túlsok kéreghormon fizikailag elpusztítja, megöli a hippocampus idegsejtjeit. Ezek a sejtek az emlékezés kulcsai. El-pusztulásuk idő előtti emlékezésvesztéshez, elbutuláshoz vezet.

Manipuláció

A boldogságközponttal történő manipulációval több célt érünk el. Elsősorban a két halántékra szorított tenyerünk között olyan elektromagnetikus kisüléseket adunk a hippocalamusra, amivel a paciens kortizol hormonjait előhívjuk, és REM állapotban 7,83 Hz-es rezgéssel újabb hormonokat előállító receptorokat képzünk. Így az történik, hogy egyrészt előhívunk, másrészt előállítunk boldogsághormont, de egyben a REM-et felhasználva kortizolt képző receptorokat is előállítunk. Ezek után stresszhelyzet hatására működésbe lépnek, és megakadályozzák a kéreghormonok felszaporodását.

A pánikbetegség oldásának titka
Nagyon sok pánikbetegséget oldottam már. A titok abban rejlik, hogy ezekben a betegekben elő kell hívni, kibeszélni a pánikot okozó engramokat, emóciókat, megsemmisíteni őket, majd a hippocampusukban minél több kortizolt termelő receptort beépíteni. A kezelés alatt a halánték-tobozmirigy fogással előhívjuk, és megszaporítjuk a kortizol hormonokat, ezáltal elnyomjuk a kéreghormonokat, amik a pánik egyik okozói. A pánikbetegség oldásának fő alkotóelemei:

Halánték- harmadik szem fogása
Miután a kifolyatás befejeződött, a paciens háta mögé kerülve két tenyerünk napfonatcsakrájával befogjuk a halántékokat, így mintegy átlőve, átrezegtetjük, delejezzük, felmágnesezzük, mágneses rezonanciába hozzuk a paciens elhangolódott hippocampusát, saját egészséges boldogságrezgésünkkel. A rezonanciába kerülés megemeli a lecsökkent boldogságtermelő szintet. A két hüvelykujjal a tobozmi-rigyre gyakorolt nyomás elmélyíti és megnyújtja a REM-állapotot, miáltal a melatonin szint megemelkedik. Ez a fogás a pozitív szug-gesztió alapja is.

Pozitív szuggesztió
Ha a kibeszélés alatt az agy boldogságközpontjára energiát adunk, akkor érzelmeket váltunk ki. Azaz boldogságérzetet restimulálunk, a hippocampus boldogság-receptoraiból előhívott kortizol hormonok felszabadításával.

Mire jó ez?
Ez pontosan arra jó, hogy fel lehet használni a negatív élmények megfordítására. Ugyanis, ha halánték-harmadik szem fogással mondatjuk el a fájó dolgokat, mégpedig többször egymás után, megfigyelhetjük, hogy minden felidézés bővül az előzőhöz képest. Az történik, hogy a jobb oldali féltekének emlékkép felidéző készségét stimuláljuk, s a tudat alatt elraktározott momentumok, végül is az összes kép előjön, s a történet komplexen előttünk áll. Igen ám, csakhogy az előhívott receptorok – melyek felkapcsolódtak – csap-dába estek, mert a boldogsághormon működésbe lép, a kortizol hor-monok lenyomják a kéreghormon szintet, és a REM boldogságként rögzíti az eddig negatív lenyomatként rögzült emlékképet. Tehát már elértük azt, hogy az eddig pánikot, stresszt okozó lenyomat megsze-lídült. De nem tűnt el végleg.

Pozitív feltöltés
A még mindig jelenlévő, de negatív töltéseitől megfosztott receptorokat verbálisan pozitív emlékképekkel töltjük meg. Ugye, mi-yen egyszerű ez? Elkezdjük az eddigi negatív felszínre hozott élményeket analóg pozitív élményekkel helyettesíteni. Fontos, hogy közel hajolva, aurájába bebújva, mély dörmögő, de halk hangon szuggeráljuk be a pozitív (fordító) szuggesztiót. Háromszor- négyszer együtt mondjuk el a fordító, pozitív mantrát.

Mi történik ekkor?
Az történik, hogy az agy REM-állapotban mérlegel. Úgy ítéli meg, hogy a magas boldogságszint és a beadott pozitív szöveg illik egymáshoz, és az eddigi negatív lenyomatot törölni kell az előhívott receptorral együtt. Tehát törli a pánikbetegséget okozó lenyomatokat (reaktív elmében lévő engramokat, emóciókat stb.), megsemmisíti a tározó receptorokat. A terapeuta mágneses tere által gerjesztett ener-giamező meggyorsítja a felbontást, és elősegíti a REM alatti új in-formációk beépülését. Tehát a pozitív szuggesztió beadása egyben a régi, káros információ megsemmisülését is jelenti.
Mindig a megsemmisítést kell először elvégezni, és csak aztán lehet a pozitív (megerősítő) információt beadni.




Három szabály
1. A homlok-tarkó fogással előhívjuk az emlékképeket, s meg-kezdjük a kifolyatást.
2. Halánték-harmadikszem fogással megemeljük a boldogság-hormon kortizol termelődést, s a harmadik szemre gyakorolt nyo-mással megindítva a melatonin termelődést, lenyomjuk a kéreghor-mon szintet. Ezáltal megszűnik a stresszállapot, és eluralkodik az eu-fóriás, boldogságérzet.
3. Pozitív szuggesztió: Még mindig halánték-harmadikszem fo-gással verbálisan szofronizációs zene mellett szuggesztiót alkalmazva megsemmisítjük a negatív receptorokat, és pozitív szuggesztióval helyettesítjük azokat. A felszaporodott kortizol hormon hatására REM-állapotban rögzülnek a megsemmisült emlékképek helyére be-épített pozitív emlékképek.
A terápiát mindig az érzelem-felszabadító pontok akupresszúrás behangolása, összehangolása követi. A kezelés befejezése pedig aura harmonizálással és auralezárással történik.

Posztszuggesztió
A kezelés befejeztével a beteget posztszuggesztiós eszközökkel ellátva bocsátjuk el. Ez nagyon fontos. Ugyanis a betegség-tudattól csak éppen megszabadított paciensnek kell egy mankó, amihez nyúl-ni tud, ha restimuláló helyzetben két kezelés között előjönne a betegségtünet. Éppen ezért szükséges megerősíteni őt placebo tabletták-kal, jelek felrajzolásával, esetleg fejpánttal, piramissal vagy akármilyen placebo eszközzel, ami elűzi a még néha fel-feltörő kételkedést, betegségtudatot.





Pszichosebészet

A szuggesztió további felhasználásához tartozik a pszichosebészet is. A pszichosebészetet kétféleképpen lehet végezni. Az egyik az amikor a terapeuta immaginálva a beteg szervet vagy helyet, elképzeli annak az elfüstölését, kitágítását, a mész lekaparását stb. És a beteg szerv fölött rebegtetve jobb tenyerét, kérve a szellemi segítő-ket, szellemműtétet végez.
A másik az, amikor a homloktarkó fogásban harmadik szemével a paciens szuggesztiós központjába bevetíti az egészséges szerv képét. Így kényszeríti a szervezetet a beteg szerv meggyógyítására. Én mindkét módszert alkalmazom, sőt verbálisan, szóval is megerősítem a szuggesztiót.
Például az egyik férfibetegnek lebénult a bal karja, mert az agyat tápláló nyaki ér elmeszesedett, s nem kapott rendszeresen vért az agy bizonyos területe. Az agyat kezelve bevetítettem neki a szuggesztiós központjába a jó eret, és immagináltam, amint lekaparom az érfalról a meszet. A szofronizációs fejkezelés után megrajzoltam a kéz mozgató idegeinek meridiánját és elbocsájtottam. A második kezelésre már úgy jött, hogy mozgatta az ujjait. A harmadik kezelésre úgy jött, hogy szorítani is tudott, és bármely pozícióba tudta emelni a kezét. A terápia elérte a célját.
Vastagbél-gyulladásos asszonynak fejkezeléskor bevetítettem az egészséges, ép vastagbelet, majd a fejkezelés befejeztével megraj-zoltam a hasfalat, és gyógyteával láttam el. Kettő nap múlva teljesen megszűnt a vérzés és eltűnt a fájdalom. A második kezelés után megszűnt a hasmenés. A harmadik kezelésre már megszűnt minden panasza. Itt is komplex volt a kezelés: lelki kezelés + testi + szellemműtét. Ezen kívül placebo tabletta, gyógyító piramis, mint poszt-szuggesztiós megerősítés. A terápia sikerült.
A két kis példa is megmutatja, hogy minden eszközt be kell vetni a gyógyítás érdekében, mert együtt nagyobb a hatás, mint külön-külön.


Ideje: Augusztus 08, hétfő, 21:33:19 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"A lélekgyógyászatról dióhélyban" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds