[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 236
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 236


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Színes Hírek - 3.
mango

....e heti hírmorzsák. Talán néhány perc felfrissülést ad...


A Hessen körzetben lévő Hessisch Lichtenau "büszkélkedhet" a világ leglassúbb postagalambjával: a madár öt év alatt tette meg a 220 kilométeres utat Wiesbadenből vissza "otthonába". Ez a teljesítmény napi 125 méteres átlagsebességnek felel meg, óránként pedig alig több mint öt méteres tempónak, így aztán ez a postagalamb még a csigák között sem tartozna a fürgék közé. A "lajhárgalamb" tenyésztője, Oswald Drescher szerint egy normális sebességgel repülő galambnak másfél órára lett volna szüksége a 220 kilométeres táv megtételére. Drescher elmondta, hogy galambját már régen elveszettnek hitte. Néhány nappal ezelőtt azonban váratlanul meglátta a madarat a galambdúcban. Feltehetően a csaknem öt évet egy másik galambkedvelőnél töltötte.

Egy portugál idegsebésznek sikerült elektronikus szemek segítségével részben visszaadnia egy vaknak a látását. Az eljárás lényege, hogy a páciens agyának képeket előállító részét 16 elektród segítségével mini komputerhez kapcsolják, majd azt miniatűr kamerához csatlakoztatják. A szemüvegre hasonlító szerkezet segítségével a vakok ezután legalábbis térbeli tájékozódásra képesek és felismerik a tárgyak körvonalait. Jelenleg egy ilyen műtét körülbelül 75 000 dollárba kerül - olvasható az AFP jelentésében. A sikeres lisszaboni műtétet végző sebész, Joao Lobo Antunes a Diario de Noticias című portugál lapnak elismerte, hogy az eredmények ellenére az eljárás tökéletesítésre szorul. Így például nem teljesen küszöbölték még ki a műtéti beavatkozás során előállható fertőzés veszélyét.

Megszületett a városok verejtéktoplistája az Egyesült Államokban. Hasonló rangsorolás még sohasem történt. Az izzasztás győztese - óránként több mint egy literrel - a Texas állambeli San Antonio lett. Az egy liternyi verejtékezés nem puszta ücsörgés, hanem egy órányi gyaloglás esetén áll. A városok verejtéklistájának következő helyét is texasi település szerezte meg: Dallas-Fort Worth. Utána New Orleans következik (Louisiana), majd újra texasi város jön: Houston. Ötödik a floridai West Palm Beach. A listán összesen ötven város szerepel. Izzasztási erejüket a nyári hónapok átlagos hőmérséklete és páratartalma alapján kalkulálták ki, minden egyes napra egy órányi sétával számolva, azaz összesen 92 órányi gyaloglással.

Egy megközelítőleg 2600 évvel ezelőtt, 6-8 hónapos korában meghalt csecsemő meglepően jó állapotban megmaradt csontvázát tárták fel a francia régészek Perpignan közelében. A Keleti-Pireneusokban fekvő Ruscino mellett folyó ásatások során egy ókori faház maradványai között bukkant a sírra a perpignani Rémy Marichal vezette régészcsoport. A régészek szerint az időszámításunk előtti 625. és 575. év közötti időszakban, az európai vaskorszak elején temették el szertartásos gonddal a - minden bizonnyal egy ibér törzsből származó - csecsemőt. A holttestet bőrből vagy szőrméből készült szemfedőbe burkolták, és ékszerekkel együtt hantolták el. Ez utóbbiak között volt egy vasból készült csat, és egy bronzgyűrűbe foglalt fogból, továbbá korall- és borostyándarabokból összefűzött nyakék. A csecsemő csontváza rendkívül jó állapotban maradt meg. Az AFP által idézett régészek szerint ez a sírlelet sok adalékkal fog szolgálni a kor tanulmányozásához. Az ókori Rómát Hispániával összekötő egykori "Via Domitia" út mellett, Ruscino közelében már a XIX. században is végeztek régészeti feltárásokat. A most nyilvánosságra hozott lelet a korábbi leleteket bemutató múzeum látogatóinak szánt parkoló építési munkálatait megelőző régészeti feltárás során került elő.

Elkendőzött arcú, fekete esőkabátos férfi csap le az angliai Kettéring városában éjnek évadján immár hetek óta: a koszra. A titokzatos fantom az éj leple alatt kitakarítja a koszos bevásárló-negyedet. A városka sétálóutcájában boltot üzemeltető tulajdonosok meglepetten látják, hogy reggelre a máskor szemetes utca makulátlanul tiszta. Ez főként azért érdekes, mert a közterület- fenntartóknak régóta nem kötelességük szemetet gyűjteni és felsöpörni arrafelé. Senki nem tudja, ki lehet a titokzatos jótevő, bár egy biztonsági kamerának sikerült megörökítenie, ahogy seprűvel és fekete szemeteszsákokkal járja az utcákat éjfél után. Széles karimájú kalapja és arcába húzott kendője miatt azonban vonásai nem látszanak a felvételen. A magas férfi nem csak takarít, nevel is. Kis cédulákat ragasztott ugyanis az összes kukára, ezzel a felirattal: "Tartsátok tisztán a környéket - üdvözlettel: a Fantom." Búcsúzóul még felintegetett az őt figyelő biztonsági kamerának, majd távozott. - Jól takarít. Igazán nagy öröm látni, hogy az utcák újra ragyognak - mondta a Reuternek az egyik helyi bolt vezetője, majd hozzátette: - Legközelebb kint hagyok a bolt előtt egy kis tisztítószert és vizet, hátha lemossa az ablakokat is.

Csodával határos módon menekült meg egy fekete labrador, miután kiesett gazdájának csónakjából a dél-angliai partok előtt. A kétéves Todd kompok, tartályhajók és jachtok mellett elúszva hat óra alatt 16 kilométert tett meg a hullámzó tengeren és gazdájának legnagyobb örömére épségben partot ért a Beaulieu folyó torkolatánál. A rendőrség a parton az állat fülében lévő mikrochip segítségével már könnyen rátalált az úszórekorder ebre. Állatorvosok szerint egészen rendkívüli, hogy egy kutya ekkora távolságot tudjon úszva megtenni, különösen tengeren.

Mintha csak Agatha Christie kedves öreg hölgye támadt volna fel: a németországi Mühlheimben 81 éves asszony juttatott rendőrkézre egy agyafúrt kocsmárost. Az idős hölgy megfigyelte, hogy a 64 éves férfi a múlt héten jókora műanyag csomagot dobott egy távoli kukába. A nyugdíjas hölgy ezután felkérte egyik ismerősét, nézze meg, hogy mit tartalmaz a csomag. Legnagyobb meglepetésére több pénztárfiók volt benne. Amikor aztán a kocsmáros hétfőn azt jelentette a rendőrségnek, hogy betörtek hozzá, elérkezett a hobbydetektív órája. A "mühlheimi Miss Marple" megjelent a színhelyen, észrevétlenül félrehívta a nyomozást végző detektívet és elmondta neki, hogy mit figyelt meg. A kocsmáros erre - mi mást tehetett volna - bevallotta, hogy pénzzavarban volt és ezernél több eurót lopott el a pénztárfiókból. "Miss Marple" jutalomban részesült a rendőrfőnöktől és előre meghívták a helyi rendőrség karácsonyi ünnepségére.

A kutyák a rákos daganatokat is képesek kiszimatolni - állítja John Church, a Cambridge-i egyetem kutató orvosa. Church a The Times című brit lapban beszámolt arról, hogy legkevesebb hat olyan esetről van tudomása, amikor egy kutya különös érdeklődést mutatott gazdájának bizonyos testrésze után. Később az orvosok daganatot fedeztek fel a testrészen. A jelenségre az szolgálhat magyarázattal, hogy a rákos sejtek az anyagcsere megváltozása következtében olyan anyagokat termelnek, amelyeknek más a szaguk, mint az egészséges sejtek által előállítottaknak. Az egyik kutya még "gyógyítani" is próbált: megkísérelte, hogy leharapja a gazdája lábán keletkezett sömört, amelyről később kiderült, hogy bõrrák.

…és végül egy kis mosoly: a következő hirdetmény jelent meg az East Kent Times-ban, 2002. decemberében:
”A december 4-ére, kedd este 7 órára tervezett távolbalátó spiritiszta szeánsz előre nem látott körülmények miatt elmarad.”










Ideje: Szeptember 14, szerda, 22:00:22 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Színes Hírek - 3." | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Színes Hírek - 3. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Szeptember 15, csütörtök, 04:55:26
(Adatok | Üzenet küldése)
Mit mondhatnék:írásodat élvezettel olvastam mint mindíg.Remek kikapcsolódás számomra.Szeretettel:Bogi.



Re: Színes Hírek - 3. (Pontok: 1)
- Julianna (oredit.1@posta.net) Ideje: Szeptember 15, csütörtök, 09:46:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ismét érdekesek a Hírek, számomra az legjobban, amelyikben egy vak visszaszerezhette a látását.



Re: Színes Hírek - 3. (Pontok: 1)
- Jules Ideje: Szeptember 15, csütörtök, 09:55:58
(Adatok | Üzenet küldése)
Aranyosak és nem annyira ijesztők ezek a hírmorzsák.
Az utolsó "szellemes", bár valószínűleg az emberi képzelet szülte.



Re: Színes Hírek - 3. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Szeptember 15, csütörtök, 11:26:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Ezek is nagyon jók voltak és valóban "könnyebbek" mint az előzőek. :)



Re: Színes Hírek - 3. (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Szeptember 16, péntek, 10:21:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ezeket a híreket szeretem, nem a hiradóban leadottat... Köszi a reggeli ujságot...:))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds