[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 113
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 114

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Színes Hírek - 4.
mango

A szokásos heti hírmorzsák, - kéretik nem túl komolyan venni...


Vadászkutyák segítségével akarják dél-afrikai repülőtereken a jövőben megakadályozni, hogy a kifutópályákon repülőgépek madarakkal ütközzenek össze. Sajtójelentések szerint a johannesburgi és a durbani repülőtéren szolgálatot teljesít két skót juhászkutya: Tweeny és Mac. Arra képezték ki őket, hogy ne öljék meg a madarakat, csak zavarják el őket. A madarak, mint köztudott, súlyos károkat okozhatnak repülőgépek hajtóművében. Madaraknak fel- és leszálló repülőgépekkel történt összeütközései becslések szerint évente 1,2 milliárd euro kárt okoznak a légitársaságoknak világméretekben. Eddig durranó rakétákkal és madárkelepcékkel tartották távol a madárrajokat a kifutópályáktól. 18 hónapot vett igénybe Tweeny és Mac kiképzése, amelynek során mindenekelőtt meg kellett szokniuk a repülőtér fülsiketítő lármáját. Külön jármű szállítja őket "bevetésük" színhelyére, ahol csak kiképzőjük vezényszavára veszik üldözőbe a madarakat.

"A lábszagot a központi idegrendszer zavarai okozzák" - állítja Erhard Hölzle, az oldenburgi egyetem dermatológia professzora. Valahányszor a központi idegrendszert valami izgalomba hozza, fokozódik a lábakon található izzadságmirigyek tevékenysége. Ez pedig nedves meleget gerjeszt a zárt cipőkben, ami gazdag táptalaja vírusoknak és baktériumoknak. Utóbbiak azután a bõr bizonyos anyagainak felszabadításával kellemetlen szagot idéznek elő - állítja Hözle. A lábizzadás kezelésének legjobb módszere a professzor szerint az, ha a lábakat 10-15 percig csapvízzel teli edényben áztatják, s gyenge áramot vezetnek keresztül az edényen. Az áram erősségét eközben addig fokozzák, amíg a páciens enyhe bizsergést nem érez lábaiban. A kezelés első hetében ezt naponta és orvosi rendelőben kell elvégezni, később azonban a páciens különleges készülék segítségével odahaza is csinálhatja. Hölzle professzor szerint a kezelés mindazonáltal nem kecsegtet végleges eredménnyel, a lábizzadás megszűnése csak átmeneti. Az indokolatlanul erős kézizzadás kezelésére alkalmazott szerek viszont hatástalanok lábizzadás ellen. Egyvalami azonban némi vigaszt nyújthat az érintetteknek: jó eséllyel indulhatnak Vermont amerikai államban a montpelier-i hagyományos bűzös tornacipő bajnokságon.

Hangyapüré, csokis skorpió, kukacos fagyi - egyebek közt ezek szerepelnek egy londoni étterem kínálatában. Todd Dalton, az étterem 26 éves tulajdonosa sajátos menüjével hadat üzent a számára unalmas angol konyhának. Mentamártásos ürühús helyett abszolút rágáslight hangyapürével, pulykamelles szendvics helyett csörgőkígyóflekkennel, puding helyett csokis skorpióval vagy - vegetáriánusok számára - kaktusz szörbettel lepi meg vendégeit. Desszertnek mindenki kap egy pohár kukacos rizsfagylaltot, amely átlátszó, hogy jól érvényesüljön a töltelék, azaz a kukac. Lehet, hogy a kínálat nem mindenki számára ehető, az étterem viszont igen. Ez a neve ugyanis: Edible, azaz Ehető. Ami persze nem igaz, mert téglából van.

Rákkeltő anyagokat tartalmazhat a milliók által kedvelt és fogyasztott alapvető élelmiszerek közül a kenyér, a kétszersült és a sült krumpli - állítják svéd kutatók. A stockholmi egyetem munkatársai akkor jutottak a megdöbbentő felfedezésre, amikor azt vizsgálták, milyen hatással van a sütés az olyan alapvető élelmiszerekre, mint a gabona, a rizs vagy a burgonya. A kutatók szerint a zsírban sült, sütőben vagy fritőzben készített gabonában vagy burgonyában a veszélyes határérték fölé emelkedhet az enyhén rákkeltő anyagként számon tartott akrilamid mértéke. Az ételkészítés folyamatában akrilamid számos olyan alapvető élelmiszerben kialakulhat, mint a kenyér, a burgonyaszirom, a sült krumpli és a kétszersült. Az amerikai környezetvédelmi hivatal a színtelen, kristályos akrilamidot a közepesen veszélyes rákkeltő anyagok között tartja számon. A nemzetközi rákkutató hivatal szerint állatkísérletek bizonyítják, hogy az akrilamid génmutációkat képes előidézni az élőlények szervezetében, valamint jó és rosszindulatú gyomorrákot okozhat.

A vidéken élő kínaiak több mint fele nem mos fogat, legalábbis nem fogkefével - derült ki egy orvosi felmérésből. Kína lélekszáma 1,3 milliárd, amelyből mintegy 900 millióan élnek vidéken. 60 százalékuk még sohasem mosott fogat fogkefével, hanem - a hagyományokhoz igazodón - csak ágacskákkal dörzsölgeti fogsorát. A másik ősi módszer az öblögetés teával, amelytől azonban idősebb korra megzöldülhet a fogazat. A felmérés szerint a városlakó kínaiaknak is csak a tíz százaléka mos fogat megfelelően, 90 százalékuk nem.

A középkorú németek szerelmesebbek, mint az ifjabb korosztály tagjai - derült ki a Forsa közvélemény-kutató intézet tavaszi szerelmi felméréséből. Míg a 30-44 éves korosztályba tartozók 88 százaléka vallotta magát szerelmesnek, addig a 18-29 életévűek "ámorrátája" csak 76 százalékos. A 45-59 esztendősek mezőnyében 77 százalékos a szerelmesek aránya, azaz még ők is 1 százalékot "rávertek" a 18-29 év közötti korosztályra. A nyugdíjasok ámormutatója a legszerényebb, bár egyáltalán nem alacsony: 64 százalékos. Ami a nemeket illeti, a Bildwoche című magazin számára készült felmérés szerint a férfiak a szerelmesebbek, Ámor nyila 80 százalékukat sebezte meg, míg a hölgyeknek csupán a 71 százaléka "kapott találatot".

Megugorhat a birkacsászármetszések száma Afganisztánban, mert egy afgán vezető, nagy tekintélyű tisztségviselő hatására újra divatba jött a báránymagzatok pihés bőréből készült karakül-kalap. A fejfedő különlegessége anyagának finomsága. Ez a minőség viszont csak úgy biztosított, ha az alapanyaghoz a rendkívül finom bőrt, amelyet még soha nem ért sem szellő, sem napsugár, meg nem született bárányokról nyúzzák le a pásztorok: levágják az anyaállatot és azon melegében kimetszik belőle a báránymagzatot. Néha előfordul, hogy az anyának "megkegyelmeznek", megvárják az ellést, de ilyenkor is egészen frissen született bárány szolgál kalapalapanyagként. A kicsinyke fejfedő elkészítéséhez elég egyetlen báránymagzat bőre. Csakhogy készülnek ugyanebből az alapanyagból kabátok is... Bár csupán derékig érnek, egy-egy karakül-"zakóhoz" tucatnyi bárány leölésére van szükség. Az tekintélyes vezetői fejfedőket utánzó karakül, amelyet a tálib rezsim idején kiszorított a fekete turbán, leginkább egy fél futball-labdához hasonlít. Ára - 35 dollár - igencsak borsos, messze meghaladja az afganisztáni havi átlagfizetést, és 10-20-szor többe kerül, mint egy egyszerű turbán. Bár drága, a politikussal egykorú, a magukra valamit is adó kabuli férfiak bármiről hajlandók lemondani csak azért, hogy követni tudják divatdiktátorrá vált vezetőjüket.
(Soha nem szóltam még a Színes Hírekhez, - csak összecsipegettem…De ezután a hír után nem tudok csendben maradni: ez szörnyű! Bocs az offolásért…)

A kispapák hajlamosak a terhesség alatti hízásra, legalábbis első gyermekük esetében - fedezték fel ausztrál kutatók. Három éven át folytatott felmérésük kimutatta, hogy a férfiak átlagosan másfél kilót híztak a terhesség alatt, hétből egy pedig veszélyes mértékben kezdett inni, hogy ellensúlyozza a gyermekáldás miatti és előtti feszültséget, no meg a lecsökkent szexet. Az eredmény meglepte a kutatókat, mivel arra számítottak, hogy az apák inkább a gyermek megszületése után idegesek, nem pedig előtte. Ezzel szemben az adatok azt mutatták, hogy a kispapák körében a nyugtalanok és nyomott hangulatúak aránya 5,2 százalékról 3,7-re csökkent a gyermek egyéves korára. A kismamák esetében a terhesség 23. hetében 14,8 százalékos, a baba 12 hónapos korára 8,9 százalékos volt ez a hányad. A férfiaknak egyébként az 52 százaléka úgy találta, hogy szexuális aktivitása a vártnál jobban lanyhult a baba egyéves korára, a terhesség alatt pedig drámaian visszaesett.

Vitatja a 119 éves grúz Nino Sturua, hogy a japán sajtónak igaza volt a minap abban, hogy a 113 éves Hongo Kamato a világ legidősebb asszonya. A grúz asszony ugyanis a tbiliszi televízió közlése szerint júniusban betölti 120. életévét, és így jócskán megelőzi a japán matrónát. Ezen az alapon önmagának tulajdonítja a jogot, hogy a cím viselőjeként tartsák nyilván az életkorrekordok listáján. És Nino Sturua csak egyike annak a több tucatnyi 110 évesnél idősebb embernek, akik Grúzia kaukázusi hegyvidékén élnek. A televízió a grúz statisztikai hivatal illetékesét idézte, aki megerősítette, hogy az országban jelentős számú 110 éven felüli ember él, többnyire "figyelemre méltóan" jó egészségi állapotban. Sturua asszony maga is kitűnő látással és hallással büszkélkedhet, sőt kiveszi részét a házimunkából is. Utóbbira szükség is van, mert Grúzia - és talán a világ - legidősebb asszonya nyolc gyermekével, 24 unokájával és 4 dédunokájával él egy háztartásban hazájának nyugati részében, Szamtredia városában.

És a végső csattanó, - ami ma kicsit morbid, de nyomtatásban megjelent:

Autóbaleset történt a Baltimorba vezető egyik nagy autósztrádán. Egy 4 fős társaság utazott egy munkahelyi buli után hazafelé, amikor a végzetes csattanás bekövetkezett, melyben csak egy 32 éves ügyvéd maradt életben. A szerencsés férfi látta, hogy barátai meghalnak.
(A Baltimore News-American egyik főcíme)


Megjegyzés: Forrás:http://www.freeweb.hu/beluard
Ideje: Szeptember 22, csütörtök, 19:14:57 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Színes Hírek - 4." | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Színes Hírek - 4. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Szeptember 22, csütörtök, 19:22:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó volt elidőzni nálad. Honnan a csudából bányászod ezeket elő.Roppant érdekesek,néha mulatságosak,esetleg tanulságosak és elszomoritóak. de remekül összeállitottad az biztos. Bogi.



Re: Színes Hírek - 4. (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: Szeptember 22, csütörtök, 20:14:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves és jópofa hírmorzsák...



Re: Színes Hírek - 4. (Pontok: 1)
- Julianna (oredit.1@posta.net) Ideje: Szeptember 22, csütörtök, 20:55:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már vártam az újabb Híreidet. Számomra egy kivételével minden új. A sült élelmiszerek káros hatásáról már olvastam. Azóta kevesebbet sütök, inkább pároltat készítek. Ismét szórakoztatók a Színes Hírek.



Re: Színes Hírek - 4. (Pontok: 1)
- Chokito Ideje: Szeptember 23, péntek, 14:17:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Elég gyakran kapok "ihletet" az ilyen és ehhez hasonló cikkekből.:-))))) Hálistennek eggyel több forrásból "táplálkozhatom"!:-)))))))

Köszönöm, és csak így tovább!:-)))))))



Re: Színes Hírek - 4. (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Szeptember 24, szombat, 11:06:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tényleg nagyon jók ezek a Hirek! Engem is érdekel, honnan szeded elő őket? Szuper vagy! Abba ne hagyd!!!!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds