[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 79
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 80

Jelen:
Tagi infók Jega Küldhetsz neki privát üzenetet Jega Jega


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Antibulvár


Mert a példányszámért holttestet is rakunk címlapra... Mert két hét alatt lehet bestseller könyveket írni... Mert néha statiszták ellen vagyunk "pikánsak, pimaszak és provokatívak"... Mert Te is lehetsz csillag az égen, ha szerzel 15 perc hírnevet...

Való Európa - Ezek helyes dolgok

 

Csatlakoztunk. Friderikusz Sándorral és Baló Györggyel az olasz Rai csatornától lopott, már egy jóideje betiltott Szólás szabadsága díszlettel május 1-jén az Európai Unióhoz, a Való Világban viszont egy héttel ezelõtt a Balkánhoz. Még minket, sokat próbált és mindenre felkészült tévénézõket is kiütött a VV3 április 26-i összefoglalója. Most pedig szenvedjenek velünk Önök is! Leírjuk, mit láttunk.

A hétfõi adás a szombati események bemutatásával kezdõdött. Ekkor ugyanis nagy bulit, közönségtalálkozót tartottak a villa elõtt a Heim Pál Gyermekkórház javára történõ adománygyûjtés ürügyén. Azt persze mondani sem kell, hogy nem az RTL Klub ajánlott fel tetemes összegeket a jótékony célra, hanem az amúgy is drazsé-csomagokon, kiszavazásokon meg telenyúlásokon (a feltûnõen ízléstelenül öltözködõ Palotás Petra és bûntársai ugyebár) megsarcolt nép adományait várták a segítõkész multinacionális cég agytrösztjei. A nép pedig adakozott, de leginkább autogramokért ostromolta a sztárságukba belefeledkezett villalakókat, akiket kettesével engedtek ki a kordonok elé. Panem et circenses - szólt volna cikkünk címe, ha kliségyûjteményt szerkesztenénk, nem pedig az Antibulvárt. A nép ugyanis 4 évestõl (ezt szó szerint kell érteni sajnos; ami ráadásul véleményem szerint simán kiskorú veszélyeztetése) a középiskolás korosztályon át a középkorú családanyákig nyomult ácsingózva a kordonok másik felén, és láthatóan többen voltak, mint egy átlagos labdarúgó NB1-es forduló összes mérkõzésén együttvéve. Sikítoztak, több gyereknél eltörött a mécses a hatalmas sztárok láttán, élethalál harc folyt az aláírásokért - ha nem lenne egyértelmû, itt most nem a brazil válogatottról van szó, ekkora népszerûséggel még Ronaldinho sem tudna mit kezdeni. Az elvetemültebbek telefonjukkal fotózták mindennapi betevõjüket.

Ilyen egy szombati családi program Budapesten 2004 áprilisában.

Az RTL Klub tudja, hogyan kell pótolni negyven év ingyenvirslis majálisait a szellemileg meg nem (rendszer)váltott nép ezirányú és genetikailag átörökölt igényeit kielégítve. Elképzelni is rossz, hogy a következõ generáció, a most megjelent rajongók gyermekei milyenek lesznek. Az összefoglaló láttán szerkesztõtársamból is kibújt a kisördög bõrébe bújt honvédelmi reflex, és megosztotta velem azon ötletét, miszerint az RTL-vezér Kolosi Péter helyében õ egy uránbánya fölé építené a következõ VV villát, és naponta szervezne oda közönségtalálkozókat. Ha gonoszak lennénk, ez lehetett volna az igazi EU elõtti lomtalanítás. Pro patria et libertate.

Aztán megtudtuk, hogy több mint 70 millió forint gyûlt össze a gyûjtésbõl a gyermekkórház javára. És ekkor jött a kiütés, az igazi K.O., amilyen egyértelmût utoljára Chacontól láttunk az RTL Klub mûsorán; Majka és Dopeman is hiába próbáltak meg legalább egy T.K.O.-t elérni sztárboxos kergetõzésük folyamán. A Heim Pál Gyermekkórház osztályvezetõ-fõorvosa ugyanis bement a villába, és megköszönte a villalakóknak az óriási adományt. Na ezt még egyszer leírom, Kokót sem csak egyszer találta el Chacon, fájjon, fájjon! A Heim Pál Gyermekkorház osztályvezetõ-fõorvosa szépen bement a villába, és megköszönte a villalakóknak az óriási adományt. Pedig e felajánlásért a villalakók semmit nem tettek, még az ötlet sem tõlük származott, a pénzrõl nem is beszélve. Ezek a semmirekellõ senkiháziak mégis szemrebbenés nékül fogadták a fõorvos úr látogatását és köszönetét, ami olyan nonszensz, mintha egy kisállatkereskedõ a kirakatba kiállított akváriumának mutatna be égõáldozatot a növekvõ bevétele miatt. Nem baj; azért az összefoglaló második felében megmutatták, hogy tudásuk alapján nekik kellett volna autogramot kérniük az általános iskolát legalább közepes eredménnyel abszolváló összes megjelent rajongójuktól.

Mûveltségi vetélkedõt rendeztek ugyanis a villában. A kérdéseket egymásnak tették fel a játékosok. Az sem ment mindig könnyen, hangzott el "Melyik várat foglalta el Dobó?" próbálkozás is, nem viccbõl, hanem holt komolyan, de szerencsére ezt a többiek még gyorsan helyesbítették. De most jön a java! A legnyafkább lakó minden gond nélkül vélte Francois Villont focistának, ugyanõ a Lila ruhás nõ c. festmény alkotójának Madáchot (!) mondta, Zrínyi Miklós halálának okozójaként meg egy medvét említett. A társaság fele Barcelonát jelölte meg Spanyolország fõvárosának. Kettõjük szerint 1 kg krumpli nehezebb, mint 1 kg vatta. Az elsõ magyar király nevére vonatkozó válasznál pedig nagy problémát okozott nekik, hogy Szent István mellett az I. István megnevezést is elfogadják-e. Végül megegyeztek abban, hogy jó ez is, bár több István nevû uralkodónk tudomásuk szerint nem volt. (Csak négyet töröltek a történelmünkbõl kedvenceink. Tökéletes orwelli alanyok, nem csak a kamerák miatt...)

A fentiek fényében már szót vesztegetni is kár Stohl Buci újabb verbális ámokfutásaira. Mit várjunk a kisgyermekkorú közönségtõl, miután az egyik párbaj folyamán Frenki visszatérési igéretére (ti. hogy sztriptíztáncolt lejt a villabeli lányoknak) Buci azt reagálta: "ezek helyes dolgok". Nemsokára az óvónénik a délutáni alvás helyett sztriptízt táncoló kölykökkel fognak küzdeni a Való Világban valamint a mûsorvezetõ-színész magánéletében túlreprezentált sztriptíztáncos szakma nagy örömére. De mindez bizony eltörpül a közönségtalálkozóval kapcsolatban tapasztaltakhoz képest, mert abból pontosan látszott: az általunk sokszor felvázolt jövõ már rég nem az ajtón kopogtat, azt már rég berúgta, és amatõrhorrort megszégyenítõ módon KatkaKatkaKatka ütemre, óvodások képében kísért és jósol; mert visszük magunkkal ami a miénk: "az Ejuba a kulturját".

Úgy, ahogy Pußtára és a Gulasch Suppéra utalva is közhelyesen mondani szokták: mi ezt, ezeket visszük az Unióba. (Persze marhaság az egész, nem viszünk mi semmit sehova, nem is megyünk sehova, május 1. után is itt ülünk a fenekünkön, és nézzük a Való Világot, e napon is csak annyi változott, hogy az RTL Klub orbitális forgó-csillagos EU logójával hipnotizál, és kitakarja Buci immár kevésbé göndör fürtjeit.) Ez az igazi agyelszívás, a brain drain, nem kell ehhez külföld meg átléphetõ határokon kiáramló munkaerõ, még csak 1984 sem. A társadalmi méretû szellemi leépülés nagyon is valós jeleit pedig "még nézni is tereh."*
2004. május 7.

*Ágicák és egyéb potenciális villalakók kedvéért: Arany János - A walesi bárdok

-mat-

 

Miért készül az AntiBulvár?

  • Mert Magyarországon ma "percemberkék dáridója tart"...
  • Mert a lakodalmas lemez platina, de az LGT még aranylemez sem...
  • Mert valóságshowk kedvéért tízmilliós összegeket SMS-ezünk el hetente...
  • Mert mások magánélete fontosabb a sajátunknál...
  • Mert sok már Anettkából és Hajnal Laciból...
  • Mert minden "csak most, csak Önöknek" szól...
  • Mert a nézettségért Csernobilba is elmegyünk forgatni...
  • Mert a példányszámért holttestet is rakunk címlapra...
  • Mert két hét alatt lehet bestseller könyveket írni...
  • Mert néha statiszták ellen vagyunk "pikánsak, pimaszak és provokatívak"...
  • Mert Te is lehetsz csillag az égen, ha szerzel 15 perc hírnevet...
  • Mert elég a színészetet a BK-ben tanulni...
  • Mert unalmas, hogy túl sok mûsor "InterAktív"...
  • Mert nem úgy köszönünk, hogy "csácsumicsá"...
  • Mert nem kötőszónk a "nopara"...
  • Mert "a magyar média piti kakasok piti szemétdombja" (Csiszár J.)
  • Mert több itt a sztár, mint Hollywoodban...

Kik írják az AntiBulvárt?

Az AntiBulvár Magazin 2002. december közepén indult útjára, s a cikkeket túlnyomórészt a két szerkesztő maga írja -idav- és -mat- szignóval.
Céljuk görbe tükröt állítani a média- és bulvárvilág szereplőinek, mindazon perc-emberkéknek, akiknek jelentéktelen magánélete belengi mindennapjainkat; Réz próféta szavaival élve virtuális családtaggá váltak. Nem a sztárvilággal van a bajuk, ezért nem is írnak, sem Pavarottiról, a Pink Floydról vagy Mel Gibsonról.
Amiért írnak, az a jelenség, hogy néhány bulvárlap és televíziós műsor anyagi érdekektől és az emberek kritikátlan fogyasztó élőlényekké változtatásának szándékától vezérelve a nyilvánvalóan tehetségtelen és közszereplésre alkalmatlan figurákat tálal a közvélemény számára megtévesztően, úgy hogy az igazán képzett, tapasztalt és valóban elismerésre méltó szakemberek nem kapnak kellő figyelmet.
NEM akarnak a már elhíresült "gagyirendőrség" szerepében se tetszelegni, mert nem is akarják meghatározni, hogy mi a jó/rossz produkció. Csupán másik szemszögből próbálják megközelíteni a mindennapi médiaeseményeket.

E tehetséges fiatalok további írásai, a http://antibulvar.6b0ne.hu/ internetcímen találhatóak meg.

Ideje: Május 15, szombat, 09:30:31 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Antibulvár" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds