[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 216
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 216


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Természetfeletti jelenségek - 3.
mango

...először alig hittem, és az igazat megvallva, még most sem tudom, mit is gondoljak…?


Feltételezem, sokunknak volt már úgynevezett déja vu érzése, amikor azt éreztük, hogy valami olyasmi történik velünk, amit már egyszer átéltünk. Nem ritka jelenség, de nagyon furcsa gondolatokat ébreszthet bennünk.
Van a természetfeletti jelenségeket kutató tudósok tarsolyában valami, amit ők „egybeesésnek” hívnak, - mi pedig felettébb hitetlenkedve látjuk be, hogy a tények bizony, bizony, makacs dolgok: és néha olyan lehetetlennek hitt dolgok történnek meg párhuzamosan, - egymástól függetlenül - két különböző emberrel, amitől kikerekedik a szemünk…
Ilyen például az a történet, amit szintén a természetfeletti jelenségeket bemutató összeállításban olvastam, - és először alig hittem, és az igazat megvallva, még most sem tudom, mit is gondoljak…?

„Nem sokkal azután, hogy 1986-ban Ukrajnában, a csernobili atomerőműben robbanás történt, a londoni Daily Telegraph megírta, hogy „csernobil” ukránul annyit tesz, „üröm”. A Jelenések könyvében (8:10-11) a következő olvasható: „…és leesik az égről egy csillag …a csillagnak neve pedig üröm… és sok ember meghala a vizektől, mivel keserűkké lőnek.” A csernobil egy másik jelentése – mutat rá a cikkíró - „fekete esemény”. A baljós nyelvi asszociációknak azonban ezzel még nincs végük.
Az alvilág istenét Csernobognak, fekete istennek hívják, - ez is hátborzongató kapocs. Ha a reaktor beleég a földbe, elszennyezi a víztartalékokat és a Dnyeper folyót. Az ukránok pedig még 1986-ban is így átkozták meg ellenségeiket: „Vigye el a Fekete Isten!”
A véletlen egybeesések egyik speciális esete a szókapcsolódás, amikor szavak, különösképpen személy- és földrajzi nevek szinkronizációja fordul elő különféle bonyolultsági fokon.
1970-ben például egy Eric Jansen nevű holland fiatalember az észak-angliai tóvidék egyik szállodájába vitte barátnőjét egy hosszú hétvégére. Útközben valaki az útirányt tudakolta tőle, s az eltévedt autósról kiderült: ő is holland és Eric Jansennek hívják. A keswicki hotelben, ahol a pár megszállt, rajtuk kívül csak egyetlen holland család tartózkodott, s egyik tagjának szintén Eric Jansen volt a neve…
Egy másik háromszoros névegybeesés Franciaországban fordult elő. A párizsi illetőségű Jean-Pierre Serre 1979 augusztusában összeütközött egy Georges Serre nevű clemont-ferrand-i autóssal. Másodpercekkel később egy royat-i lakos is beléjük hajtott: bizonyos C.Serre kisasszony. Az autósok nem voltak sem rokonok, sem ismerősök, a Serre pedig nem gyakori név. A párizsi telefonkönyvben, mely akkor 1 250 000 nevet tartalmazott, mindössze 120 ilyen nevű személy szerepelt.
Egyes kutatók szinte semmi erőfeszítést nem sajnálnak, csak hogy efféle szókapcsolódásokat találhassanak, különösen híres emberek esetében, mint például Lincoln és Kennedy amerikai elnöknél. Nem kevesebb, mint 17 véletlen egybeesés köti őket össze, többek között az, hogy mindkettőjük utóda a Johnson nevet viselte, s Andrew Johnson és Lyndon Johnson neve egyaránt 13 betűt tartalmaz. A gyilkosok - John Wilkes Booth és Lee Harvey Oswald - neve 15-15 betűből áll. A Lincoln és a Kennedy név egyaránt 7 betűt tartalmaz. Lincolnt a Ford színházban ölték meg, Kennedyt pedig egy Ford autóban.”

…ilyenkor a magamfajta tamáskodó ember a homlokát ráncolja. Mi minden van még, amit mi, emberek fel nem foghatunk, meg nem magyarázhatunk…?!
Azt hiszem túl sok a rejtély, - és mi olyan picikék vagyunk ehhez képest.


Ideje: Október 13, csütörtök, 18:39:19 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Természetfeletti jelenségek - 3." | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Október 13, csütörtök, 18:51:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Visszatérünk megint Junghoz: szinkronicitás,azaz a véletlen egybeesések törvénye. Jó cikk,de ez csak a jégnegy csócsa. Kifelejtetted Nostrodamust.



Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- kepe Ideje: Október 13, csütörtök, 22:33:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
arra gondolok,hogy a jelen világ bizonyos képességeket nem enged kibontakozni.ez pedig,mint megszilárdult jövő,a múltban is tudható volt.így azok a történések is,amik bekövetkeznek,és amik ellen az ember védtelen lesz,mert azok az erők el vannak benne zárva,amik pl.egy atomkatasztrófa következményeivel szemben védelmet adhatnának.
ez komoly üzenet,amik rejtve vannak jelen,hiszen azokat elfogadni,megérteni,és tenni is valamit,csak a tudattalan képes.így az ember,mint tudatos lény,ebből ki is van hagyva.a kollektív tudattalan viszont felkészül,úgy intézi a dolgokat,hogy létrejöjjenek a megmagyarázhatatlan jelenségek,és ennek érdekében akár nagy erővel sugalmazhatnak különböző tetteket,döntéseket,választásokat bizonyos embereknek. a tudósokkal kapcsolatban:ahhoz,hogy megértsék azokat a jelenségeket,változtatni kell bizonyos berögzült törvényszerűségeken,mert megoldást egyébént nem találhatnak.ők fejlettebbek ahhoz,hogy azokat a bizonyos elzárt energiákat értelmezzék,illetve a már ekkor sokkal nyitottabb tudásuk gyorsabb fejlődést tesz lehetővé.az embereknek is olyan mércét jelentenek,hogy az ő változásuk bennük is nagyobb nyitottságot hoz létre.a nyitottság eleve megvan már tudat alatti szinten,a megoldásaik telepatikusan átmehetnek,kaput nyithatnak,így az átlagemberben is sokkal nagyobb,gyorsabb fejlődés mehet végbe azon energiák szerint,amik aztán lényegében mindennel szemben védelmet adnak,amikkel szemben most tökéletesen védtelen az ember. ebből a szempontból ezek a katasztrófák összekapcsolhatók akár bizonyos istenekkel,mivel óriási változásra,fejlődésre kényszerítik az embert.olyan képességek felszínre jutására,amik most csodának minősülnének. a felszínen alig látszik mindebből valami,hiszen nyíltan,ha lenne is ehhez megfelelő módszer,mindezekkel szemben teljes lenne az elutasítás,és ez még a felkészülési időszak.
mindez persze csak egy elmélet,de szerintem passzol a cikkhez.



Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Október 14, péntek, 08:37:14
(Adatok | Üzenet küldése)
Talán kiderül egyszer, hogy semmi sem véletlen... érdekes volt. Üdv.



Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 14, péntek, 12:09:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jók ezek, mango :)



Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Október 16, vasárnap, 18:21:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Mango!

Ez a téma engem is nagyon foglalkoztat. Olvastam egy nagyon jó könyvet: Charles Berlitz - Furcsa jelenségek.
Elképesztő történetek vannak benne.
1945-ben Alamogordóban felrobbantottak egy kisérleti atombombát. A környéket olvadt zöld üveg borította. A magas hőtől a homok megolvadt. Néhány évvel késöbb Babilon környékén ásatásokat végeztek. feltártak római romokat, alatta agrárfalut, azalatt nomád falut, s a legvégén olvadt zöld üvegréteget találtak.
Rengeteg olyan dolog van amit mi még csak fel sem tudunk fogni, tényleg picik vagyunk hozzá. Puszi



Re: Természetfeletti jelenségek - 3. (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Október 16, vasárnap, 21:55:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Van egy hasonló történetem. A tőlünk 500 km-re lévő erdélyi testvérfaluból érkezett egy "küldöttség" egy ünnepélyre. A polgármesteren és egyéb "hivatalos" személyeken kívül néhány "civil" család is jött. Őket helyi családoknál szállásolták el éjszakára. Nálunk is aludt egy család. A bemutatkozáskor kiderült, hogy a feleség keresztneve ugyanaz, mint anyámé. Beszélgetés közben az is kiderült, hogy ugyanúgy is becézik. Ahogy a családi dolgokra került a sor, pedzegették, hogy nagyjából egykorúak lehetnek. Így hát közelebbről is rákérdeztünk. Születési év? Stimmel. Milyen érdekes?! Hónap? Stimmel. Hoppá, ez már jó nagy véletlen. Na, azért a nap már úgysem lesz ugyanaz - gondoltuk. De igen!!! Napra pontosan egyidősek. Azóta is tartjuk a kapcsolatot velük levélben.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds