[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 60
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 61

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szélhám 2., avagy a reglapok 1.
chokito

Igértem, hogy beszámolok a társ(aság)keresőkön való bóklászásaim tapasztalatairól. Kérek mindenkit, hogy senki se várjon valami eget rengető bölcsességhalmazt! Pláne tőlem.:-)))


Vágjunk hát bele.
Mivel is kezdődik egy netes ismerkedés? Hát nyilván a reglapok tanulmányozásával! Egy reglapnak ugyebár az lenne a dolga, elsődleges célja, hogy elmondhassuk, mi milyennek tartjuk magunkat (őrült nagy meglepetéseket okozva ezzel egy esetleges személyes találkozáskor, nem ritkán önmagunknak is), illetve hogy leírjuk, mik az elképzeléseink egy számunkra elfogadható partner külső-belső jegyeiről. Ennek megfelelően ezek a reglapok általában két fő részből állnak. Az elsőben folyik az öntömjénezés. Ebbe szinte minden belekerül, amit gyermekkorban megálmodtunk sorsunkról, későbbi kinézetünkről. S ahol ez esetleg kidolgozatlannak, hiányosnak tűnik, ott kiegészítve mindezt az éppen aktuális szexszimbólum külsejének, valamint Teréz anya belsejének ötvözetéből készült részletes leírással. Vannak persze szerényebbek is, ők egyszerűen csak közlik: "ismerj meg, és megtudod!". A frászt hozva ezzel az emberre.

És nem jobb a helyzet az igények körülírásánál sem.
Hacsak azt nem vesszük, hogy ott méginkább megszalad az emberek fantáziája.

Az mindenesetre bizton állítható, hogy fantasztikus emberekkel lehet ezen reglapok alapján megismerkedni!

A jövő nemzedékének épülésére (mint előző cikkemben említettem: természetesen kizárólag archiválási célokból!), kigyüjtöttem néhány jellemző, a reglapokon leggyakrabban alkalmazott megfogalmazást. Előre is elnézést kérek, de két dolgot be kell vallanom. Az első, hogy az alább írtakat egy reglapomon már közzé tettem, így bár nem valószínű, de lehet, hogy néhány embernek már ismerős lesz. A másik, hogy génhibából, vagy ki tudja milyen perverzióból kifolyólag főleg női reglapokat szoktam olvasni. Az idézetek is javarészt ezekből származnak, bár halkan megjegyzem, kaptam bőven visszajelzéseket a férfiak reglapjain található csodákról is. Így aztán belevettem néhány ilyet is. Mindezt azért kellett előrebocsátanom, hogy elkerüljem még a látszatát is annak, hogy itt holmi nőgyűlületről, a női nem cikizéséről lenne szó.

Jellemző ezekre a kiragadott részekre, hogy önmagukban talán nem is lennének feltünőek, vagy elgondolkodtatóak. De amikor 20 reglapból 14-ben találkozol velük, akkor már támadnak a gondolataid. És amilyen meg én vagyok, hááááát ... ezeket jól melléjük írtam.

-----------------------------------

Kit keresek kérdésre:

- Nincs konkrét elképzelésem, majd elválik...:
Mint látható, annak ellenére, hogy nincs konkrét elképzelése, egy dologhoz azért ragaszkodik: kifejezetten házas embert keres. Nekem meg az első reakcióm: Nana!!!! Azért ezen még gondolkodnom kell!!!

- aki mellett igazán nőnek érezhetem magam:
Na igen. Azért mégiscsak olcsóbb megoldás, mint a műtét. Hacsak ... Vagy a pénzt én adjam? Ezt a dumát egyébként tényleg nem értem! Ha a partner nincs mellette, akkor mondjuk egy nem apás szülésnél a nőgyógyász jelenléte kifejezetten sértő számára? Takarítás mániája csak férfi jelenlétében tör ki rajta?

- nem csak azért szeretnélek, aki TE vagy, hanem azért is, aki én lennék melletted:
úgymint: bankárné, first lady, nagysasszony, stb.

- nős emberek és jellemhibásak kerüljenek!
Micsoda párosítás!:))) Kb. olyan, mint magánosok és selejtek kerüljenek! Engem inkább az kerüljön, aki ilyen párosítást egyáltalán ki tud találni! Belegondolt egyáltalán, hogy mit akar? Mi lesz velük az esküvő után? A boldogító igen kimondását követően azonnal jellemhibásnak nyilvánítva férjét - bezárja előtte a nászutas lakosztály ajtaját? Vajon örülne-e neki, ha férje "Te vagy az én legnagyobb jellemhibám" felkiáltással kerülné őt már az esküvői vacsorán is?

- ..., aki tudja, hogy mit akar:
ezt szerintem minden férfi tudja:)))))) Legfeljebb titokzatoskodik kicsit ...:)))) Mégse ronthat ajtóstúl a házba ...

- legyen egyedülálló:
ez még úgy-ahogy, megy. De a nejemmel fekszem és kelek. Ez kizáró ok? Aki meg nem házas, ... Nem lenne őszintébb azt írni, hogy rokkantak ne? A többi állni azért talán még tud ... Persze az is lehet, hogy másra gondolt. Akkor meg az a baj, hogy nem én kellek neki, hanem a hülyeségem. Állítólag egyedülálló ...

- minden szempontból független:
Ez nagyon tetszik!:-))) Nő/férfi se kelljen neki??????

- Legyen ... Akire ez tartozik, az úgyis megtudja tőlem...:
Ez azért már kimeríti a fenyegetés tényálladékát! Vagy még ez sem? Ennél már csak az a szebb, ha ugyanő elvárja, hogy fogadják el olyannak, amilyen.

- Hosszútávú, romantikus kapcsolatra vágyom, amelyben a stex is fontos szerepet játszik!
Ez legalább jó!:)))) Még akkor is, ha figyelembe vesszük, hogy a 't' és a 'z' betű az esetek többségében egymás mellett van a klaviatúrán, könnyű elvéteni!:))))

- Szeresse és tisztelje a női nemet
Nos ... Szeretni nem szerettem soha, és biztos, hogy ezentúl sem lesz a szívem csücske. Ezzel szemben tiszteletben tartom. Még akkor is, amikor ezt a nemet közvetlenül az aktus előtt közlik, miután mindent elkövettek, hogy minden csepp vérem egy helyre összpontosuljon. Ennek ellenére szeretem és tisztelem a NŐket. Amivel viszont az a baj, hogy ennek meg Te nem fogsz örülni 5-6-10 év múlva ...

- belevaló pasikat keresek
Hm. Két eset lehetséges. Vagy olyan pasit keres, akinek magassága cseppet sem a kolosszus kategória, vagy csak olyat, akiről egyébként az az általános nézet, hogy nagyon nagy f... (Vizszintesen, na meg függőlegesen is négy betű, és elég trágár kifejezés). A magán véleményem meg: azért nem minden ám a méret ...

- csak engem szeressen.
Még nem láttam. Még nem leveleztünk. Még nem is beszéltünk egymással. Fél perce még azt sem tudtuk egymásról, hogy a másik a világon van. Nem ismerhettem tehát ebből még magamra, miért is jelentkeznék? Vagy az is elég, ha megigérem?

- Kalandorok, skalpvadászok kíméljenek!
Szavad parancs!:))) Szinte látom, amint farkukat maguk alá csapva, szégyenkezve eloldalognak ... Az érzékenyebbje el is bújdosik ...

(folyt. köv.)
Ideje: Január 19, csütörtök, 14:06:21 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Szélhám 2., avagy a reglapok 1." | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szélhám 2., avagy a reglapok 1. (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 19, csütörtök, 14:24:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Számomra érdekes, új világ ez.
Szívesen olvasom a véleményedet róla.

...és még van több rész is :))



Re: Szélhám 2., avagy a reglapok 1. (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 19, csütörtök, 15:18:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Észvesztő! Rettenetesen tetszik! Ezt kéne a nagy "irodalomtudósom" - haha, a zászló tette oda - elé tenni. Méghogy "Már úgyis mindent megírtak, mit akarsz Te?" Aztán itt van, a modern kor egyik rettenete is milyen komoly gondolatsort hoz ki. Aztán még továbbgondolásra is késztet, tuti: nemcsak Téged és engem. Hijjj!



Re: Szélhám 2., avagy a reglapok 1. (Pontok: 1)
- Chokito Ideje: Január 19, csütörtök, 16:11:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Anikó drága!:-)))
Azért, mint azt e rész beharangozójában is írtam, ne várj, ne várjon senki valami mélyenszántó analízist.:-))) Mélylélektanit meg pláne ne.:-))) Nekem valahogy egészen más srófra jár az agyam.:-))) Mondhatnám úgy is, hogy a visszásságokat hamarabb felfedezem, s közben azzal áltatom magam, hogy talán éppen ezzel segítem a megoldás megtalálását.:-)))
Kicsit félek különben, hogy bár igyekeztem a humor oldaláról közelíteni, esetleg az lesz a vélemény, hogy "könnyű másokat kritizálni", biztos háttér mögül, mintegy "szórakozásiból" meg egyenesen ronda dolog. Nem kritika, sem nem cikizés a szándékom. Ha valamire, akkor leginkább arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a sablonok ugyan sok mindenben megkönnyíthetik az életünket, de legalább annyit árthatnak is. És hasonló a helyzet az egyedinek szánt, ám alaposabban végig nem gondolt megfogalmazásokkal is.
Sok könyv, publicisztika jelent meg az utóbbi időben a témáról, jók is, rosszak is, elemzők is, olvasmányosabbak is. Nem szándékom szaporítani a számukat. Inkább szórakoztatni szeretnék, azzal a nagyon halvány hátsó szándékkal, hogy azért talán továbbgondolásra is készteti azokat, akik esetleg csodaszert látnak ebben a lehetőségben.

Mégegyszer köszönöm kedves szavaid, és a lehetőséget is a megjelenésre.:-)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds