[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 116
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 116


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1.
chokito

Nos, a dolog úgy kezdődik, hogy egy reglap tartalma, vagy az azon elhelyezett kép/képek alapján valami ellenállhatatlan közléskényszer tör ránk.


Küzdünk ellene, igyekszünk elfoglalni magunkat valami értelmes dologgal (nekilátunk a már régóta esedékes, múlt heti általános őrültnagytakarítás, esetleg a délelőtti kocsmaszétverés megismétlésének), mélyeket lélegzünk, felhívjuk a kompetens lelkisegély szolgálatot, de minden hiába. Elemi erővel tör ki belőlünk, s rázúdítjuk a szerencsétlen kiszemeltre. Chat esetében a legtöbbszőr ez úgy néz ki, hogy a megfelelő ablakba reszkető kézzel bepötyögjük: "Szia!".

Az ENTER gomb megnyomásával egyidőben azonban rögtön el is bizonytalanodik az ember. Kérdések özöne merül fel benne, melyek megválaszolatlansága mardossa belülről, idővel akár az őrület határára is kergetheti.
Vajon helyesen cselekedett-e?
"Nem lett volna jobb inkább még egy adag ruhát betenni a mosógépbe?"
"Nem lett volna jobb inkább jól beverni Nyüzüge pofáját is, mert ő is vonakodott amikor még egy fröccsöt kértem?"
"Biztos, hogy akarom én ezt az új kapcsolatot? Lám, az előzővel is hogy jártam! Meg az azt megelőzővel is! Meg az összes többivel!"
Ötvenszer átolvassa, mit is írt.
Vajon nem adott-e ki túl sokat magából?
Vajon nem lett volna-e elég egy sima "Háj bébi! Dugunk?"?
Vajon hogy fog reagálni a kiszemelt arra az őt kétségtelenül derült égből villámcsapásként érő (emiatt valószínűleg zavarba is ejtő) csodára, hogy álmai netovábbja végre rátalált? Hiszen az van a reglapján, hogy ő is sokat csalódott! Hogy olyat keres, aki nem ijed meg saját árnyékától! Biztonságot keres. Révbe szeretne jutni! Hát az Úr is, amikor a világot teremtette, azért várt velem ily sokáig, mert minden erejére szükség volt! Mert tökéleteset akart alkotni!
Vajon észreveszi-e a címzett, hogy én vagyok az Isten bokája?

Ilyen és ehhez hasonló gondolatok kergetik őrült iramban egymást agyában, s egyre izgatottabban várja a további sorsukat eldöntő, az életük eddigi folyását esetleg gyökeresen megváltoztató választ. Végre megérti, és szívfájdítóan át is éli a TV bemondók lelkiállapotát, amikor azért könyörögnek, hogy "ne menjenek sehová, rögtön kezdünk!". Nem mer belefogni semmibe, hátha éppen akkor! Hátha éppen most! Ujjai kifehéredve, zsibbadtan szorongatják az egeret! Most! Mindjárt itt a válasz! Na! NA!!!! NAAAAAAAA!!!! HÁT TÖRTÉNJEN MÁR VALAMI!!!!!!!!

A válasz meg csak nem jön!
Pedig már biztos olvasta!
Évtizedek, -századok(!), -ezredek(!!!) teltek el az elmúlt fél percben!
És semmi.
Ólomtalpakon cammog, könyörtelenül telik, múlik az idő, és egyszerűen még mindig semmi!
Már megbánta az egészet.
Minek is vágott bele?
Az egész ország (mit ország??? A kontinens! AZ EGÉSZ VILÁG!!!) rajta fog röhögni!
Ujjal mutogatnak rá, hogy "Ő az, aki ..."!
Ajjjjjh!!!! Miért tettem???!!! Miért küldtem el azt az átkozott üzenetet??? Miért nem volt jobb nekem csendes kis magányomban???!!! Miért kell nekem mindig, mindenbe gondolkodás nélkül belevágni????
Miért? Miért??? MIÉRT!!!???

Aztán egyszercsak felpistyant a gép hangszórója!
Huhh!
Szíve nagyott dobban!
Egész belsőjét átjárja a jólesően izgatott, mégis oly félelmetes borzongás.
Válasz érkezett!
Most!
Most eldől minden!

Nem meri rögtön megnézni.

Érzi: sorsdöntő pillanathoz érkezett!
Reszkető kézzel rágyújt egy cigarettára. Nem! Nem is! Hiszen már rég leszokott! Sőt! Rá se szokott!
Húúúú!!!
De jó lenne most egy kis szilvórium! Illetve mégsem! Hiszen anti-alkoholista! Na meg ő is. Illetve NEEEEEM!!! Ő nem iszik!!! Úúúúúú. Ebbe bele lehet zavarodni!!!
Várta ezt a választ!
Nagyon várta már!
És most mégis! Tele van kétségekkel, félelemmel, bizakodással.

Aztán lassan összeszedi magát, erőt vesz önmaga által addigra már teljesen szétzilált önbizalmán, és a "most már úgyis minden mindegy" tudatában, eső után köpönyeg hangulatban megnézi a választ.

Aztán percekig döbbenten mered a képernyőre.
De hiszen ...
Hiszen ő mindent megtett!
Pőrére vetkőztetett lelkét kitárva, életében még soha, senkinek ennyire őszintén ...
És akkor EZ a válasz???
Egy sima, egyszerű "Szia!"????!!!
Hát ezt érdemli ő????!!!
Mégis mit képzel magáról ez a felfuvalkodott, hülye, beképzelt istenátka!!!???? Ő itt a csúcs???!!! A sehovatovább???!!! A minden???!!!!
Hát elmegy ő a jó büdös ...ba!!!
Na, ezt meg is írom neki! Nem teszi zsebre, amit kap, azt garantálom!!!

De küldök ám egy levelet a rendszergazdának is! Azért mégis tarthatatlan, hogy ilyen alakok itt büntetlenül ..., meg ártatlan, érző lelkű embereket zaklatva, meg ilyen hangnemben, meg ..., meg ..., meg ...

Persze ne szólj szám, nem fáj fejem!
Amilyen a rendszergazda, olyan az oldal!
Hát köszönöm, de én ebből nem kérek!!!

Szélhámos hülye banda!!!

Ideje: Január 27, péntek, 05:52:06 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1." | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 27, péntek, 08:24:16
(Adatok | Üzenet küldése)
:))) Ezt sem könyvben olvastad, az biztos. :) Aki chat-elt valaha, az mélyen átérzi. :)))



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Január 27, péntek, 10:20:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Eddig sem chat-eltem, de azt hiszem jobban teszem, ha ki is maradok belőle.
Sokat nem veszítek vele, viszont nyerni,- nyerek: a nyugalmamat.!:)))))
Puszi: Zsuzsi



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Január 27, péntek, 10:23:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Eddig sem chat-eltem, de azt hiszem jobban teszem, ha ki is maradok belőle.
Sokat nem veszítek vele, viszont nyerni,- nyerek: a nyugalmamat.!:)))))
Puszi: Zsuzsi



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Január 27, péntek, 10:25:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez nagyon jó volt :DDDD. Én már régen nem cseteltem, de aktív koromban sem mentem be senkihez, csak vártam türelmesen, ha valaki akart és tudott, akkor bejött. Aki nem, az meg így járt ;-)



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Január 27, péntek, 19:48:42
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez már megint, ismét, újra, és mint mindig, szuuuuperrrrr volt! :) Ezeréve nem chateltem, de most nosztalgiát éreztem... :)



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Január 28, szombat, 04:08:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jól írsz, mint mindig. A csipetnyi önirónia, mindig lenyűgöz. Kár hogy hiánycikk. :))) Szia.



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Január 30, hétfő, 07:49:52
(Adatok | Üzenet küldése)
Már nagyon hiányoztak az írásaid. :))) Én a magam részéről nem szeretem a chatet. Az biztos, hogy jól elkaptad a téma velejét.



Re: Szélhám 3. Chat-elünk, c6etelgetünk ... 1. (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Január 31, kedd, 12:49:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon átérezhető a lelkiállapot, szerintem mindannyian kipróbáltuk, vagy kipróbáljuk egyszer....Írásod nagyon tetszett...:)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds