[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 101


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szélhám 2.- avagy a reglapok 4.
chokito

Hogy azért a férfiak reglapjai se maradjanak ki a szórásból, íme néhány (zanzásított, de a lényeget tekintve) roppant jellemző megfogalmazás...


1. verzió
37 éves, 185 centis, 85 kilós kigyúrt nőtlen aerobik/tenisz/sí* oktató, a FIDESZ/MSZP/MIÉP* (* nem kívánt törlendő [a Föld színéről is]) miniszterelnök-jelöltjének baráti köréhez tartozó bankárcsemete és hobbi kertész karrierjét felépítvén, szeretné minden idejét a családjának szentelni. Ehhez keresi korban hozzáillő (18 - 22 éves), magas, karcsú, több diplomás, nyelveket ismerő Barbi babák, plázacicák ismeretségét.
'Mikorra kéred a következő bécsi Operabált, kedvesem?' jeligére.

2. verzió
39 éves, 185 centis, 85 kilós, sportos, válófélben lévő minisztériumi főosztályvezető-helyettes keresi kedves, megértő, romantikus beállítottságú, házias hölgy ismerettségét. Szeretnék végre emberhez méltóan élni! Nejem három éve szexmegvonásban részesít, mert egyszer elfelejtettem, hogy az általam kimosott blúzát vállfára téve kell megszárítani. A múltkor pl. az általam vasalt ágyneműn talált gyűrődés miatt annyira megneheztelt, hogy bár tettlegesen majdnem agyonvert, orvost sem engedett hívni! Lábon kellett kihordanom a gipszágyat! Nem enyhíti haragját az a napi 2-3 virágköltemény sem, melyet az általam készített gyertyafényes vacsorák alkalmával térdenállva nyújtok át neki. Ha reggel az általam készített, és ágybavitt kávéja nem pontosan 53,2 fokos, csészéstől vágja a fejemhez, és nem mehetek addig dolgozni, míg a szőnyeget ki nem pucolom az általam használt kezeimmel. Pedig örömmel teszem ezeket, hiszen ezek nekem teljesen természetes dolgok. Rajongásig imádott (általam készített???) csemetéinket (5 hónapos és másfél éves) teljesen ellenem neveli!
Anyukám is mindig mondja, hogy én sokkal jobbat érdemelnék. Csak egy kis megértésre, babusgatásra vágyom, cserébe a csillagokat is a lábad elé helyezem!
Anyukám is megengedné ...

3/A. verzió
A machó-csávós. Akinek 32/10-es méretéhez nincs szüksége regenerálódási időre, a Tudományos Akadémia anyanyelvi tagozatában fontos szerepet tölt be, és ragadnak rá a nők. A keresett hölgy lehetőleg 15 és 75 év közötti legyen, de egy-két év ide vagy oda nem számít. Ő az, aki még a legyeket is. Röptibe. Bár igazából nem szereti őket, mert beköpik ...

3/B. verzió
Nem vagyok a szavak embere. Íme hát néhány fotó alsógatyám tartalmáról.
Sorszám a portán igényelhető.

4. verzió
Töbdiplomás eggyetemi óktato inteligencs, lehetöleg közepes koru barátnötöt keress szabados idejének duggás álltal kitöltendö eltöltendésére.

-----------------------------------

Felmerül ezek után persze a kérdés, milyen a jó reglap? Ezt jónéhányan meg is kérdezték tőlem, amikor egy kisérleti reglapomra feltettem a fentieket. Rengeteg olyan levél érkezett, hogy "az enyém milyen?". Mit mondhattam rá? Nyilván az igazat. Azt, hogy jó. Szerintem ugyanis minden reglap jó. Minden reglap híven tükrözi a mögötte lévő személyt. Még az üres is. Az enyém pl. a rém kekec természetemet. És ami a lényeg, minden reglap azt foglalja össze, amit az LGT oly jól megénekelt zseniális számában:

"Csak az jöjjön,
Aki bírja,
Aki tudja, hogy
végigcsinálja.

Csak az jöjjön,
csak az jöjjön."

Végezetül:
egyre többen kérnek reglapjukon (tehát utólag!) 'előre is elnézést'.
A fentiek és az előzőek után most már én is.:-))))))

Ideje: Január 28, szombat, 18:00:44 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Szélhám 2.- avagy a reglapok 4." | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szélhám 2.- avagy a reglapok 4. (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 28, szombat, 22:37:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:))))

Komolyan mondom, - jót derültem írásodon, chokito :) Jól esett ez ma :)



Re: Szélhám 2.- avagy a reglapok 4. (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 29, vasárnap, 07:56:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekes, hogy milyen új hozadéka is van az internetnek. Élvezettel olvastak, mert közelebb hoztad nekem azt, ami nem igazán az én világom. Köszi!



Re: Szélhám 2.- avagy a reglapok 4. (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Január 30, hétfő, 07:59:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Most már tutira rádkaptam :), vissza is foglak olvasni, no meg böngészek a honlapodon - asszem megéri ;-).
Megkerestem a saját bemutatkozó szövegem a chat-en :):
"Bemutatkozás:
FORZA JUVE - PER SEMPRE!

Nem érdekel, ki vagy és hogy kerültél ide.
Azt akarom tudni, hogy állsz-e velem a tüz közepébe anélkül, hogy visszariadnál.
Nem érdekel, hol, mit és kitöl tanultál.
Azt akarom tudni, mi ad neked eröt belülröl, amikor kint már minden másnak vége van.
Azt akarom tudni, hogy tudsz-e egyedül lenni önmagaddal,
és hogy igazán szereted-e azt a társaságot, melyet üres óráidra magad mellé választottál."



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds