[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 35
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 36

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Színes Hírek - 12.
mango

Még mindig él a hírcsokor. Időtöltésnek szánom és kikapcsolódásnak...




Floridában felakasztotta magát a börtönben egy asszony azért, hogy ügyvédjével bepereltethesse a börtönt, amiért az nem akadályozta meg öngyilkosságát. A per révén esetlegesen remélt pénzt a nõ gyermekei támogatására szánta.
Az öngyilkos asszonyt, a 36 éves Laren Simset férje megölésével gyanúsították. A nő búcsúlevelében - amellett, hogy felkérte ügyvédjét, perelje be a börtönt és ha a per pénzt hozna, azt gyermekei támogatására fordítsa - egyebek közt a következőket írta: "Ez minden, amit gyermekeimre hagyhatok. ...
Tettemmel könnyebb lesz jövőjük. Nem kell végignézniük peremet a Törvényszéki tévécsatornán. Az egész ügy elenyészik velem."
A búcsúlevélben a nő kitért arra is, hogy a floridai börtön nem ellenőrizte rendszeresen cellájában.
A börtönöket működtető vállalat szóvivője közölte, hogy az ügyben folyatott belső vizsgálat szerint megfelelően ellenőrizték az asszonyt. "Ha valaki ennyire eltökélten akar öngyilkos lenni, akkor nehéz megállítani" - mondta a cég szóvivője.

Hatos ikreknek adott életet az Amerikai Egyesült Államok Kansas államában egy 33 éves fiatalasszony, Sonda Headrick. A Wichita városbéli Via Christi kórházban császármetszéssel segítették világra a három fiúcskát és három kislányt. A legkisebb közülük 1180, a legsúlyosabb 1660 grammos. A kórház szerint valamennyien egészségesek.
A orvostudomány egész történetében 100-nál is kevesebb alkalommal jegyeztek fel hatos ikreket, és alig egy tucatnyi esetben maradt életben és érte el legalább az ifjúkort mind a hat testvér. Az életben maradottak közül is sokan agyi vagy más egészségkárosodással éltek.
A Headrick-házaspárnak már van egy hároméves kislánya. A hatos terhességet megelőzően a fiatalasszonyt meddőség ellen kifejlesztett gyógyszerekkel kezelték.

Beszélő mosógéppel rukkolt elő a svéd Electrolux cég. A mosómasina meleg, női hangon "végigdirigálja" a mosás egész folyamatát. Egyebek közt figyelmezteti gazdasszonyát, hogy ne felejtsen el mosóport szórni a megfelelő rekeszbe, gondosan zárja le a dob fedelét, végül pedig közli, hogy most már lazíthat. A beszélő mosógép Indiában debütál, és azért ott, mert egy fogyasztói felmérés kiderítette, hogy az indiaiak ilyesmire vágynak.
A számítógépesített mosógép automatikusan érzékeli, hogy mekkora a belé helyezett szennyes súlya - ha túlzottnak találja, tiltakozik -, kiválasztja a mosnivaló számára optimális programot, a kívánt vízmennyiséget, az időtartamot.
Ami beszédtudását illeti, a gép kétnyelvű: angolul és hindiül egyaránt jól beszél. Akcentusa középosztálybeli. Ára 18 ezer rúpia - 374 dollár -, és már kapható, de csakis Indiában.
A gyártó egyelőre nem tervezi, hogy más országokban is forgalomba hozza a Washy Talkyt.

Amerikai kutatók olyan anyagot fejlesztettek ki, amely automatikusan kijavítja önmagát és így lehetővé válik a hajszálrepedések kiküszöbölése számos eszközben, a teniszütőktől egészen a repülőgépekig.
A találmány lényege ragasztóval teli, parányi, hajszálvékony kapszulák sora. A tudósok ilyen kapszulákat vittek fel egy darab üveggyapot felületére. A műanyagot azután hajszálnyira megrepesztették, mire a "megrendült területen" a kapszulák maguktól kinyíltak és ragasztójukkal lezárták a repedést. Az üveggyapot megőrizte eredeti szilárdságának 75 százalékát és a repedések 48 óra alatt "begyógyultak" - közölték az amerikai kutatók.
Richard Wool, a Delaware Egyetem kutatója elmondta, hogy az önjavító képességű új anyag még nem kész a gyártásra, a magas hőmérséklet akadályozza a hatóanyag működését, és sok esetben az önkorrekciós idő is még nagyon hosszú.

A jövőben a szennyvízre is mondható, hogy oly tiszta, mint a frissen hullott hó. Egy ausztrál síüdülő ugyanis sikeresen oldotta meg a szennyvíz átalakítását mesterséges hóvá, méghozzá oly tisztává, hogy azt akár inni is lehetne.
A síüdülőhely az ausztráliai Victoria államban van, és állandóan hóhiánnyal küszködik. Mivel a szezonban naponta húszezer vendég is felkeresi, bőséges a szennyvíztermelés. A hógyártás során a szennyvizet háromszorosan is megszűrik - egyebek közt olyan rendkívül finom filteren eresztik át, amely eltávolítja belőle a baktériumokat és a vírusokat -, majd a hóágyúkhoz továbbítják.
A megszűrt szennyvíz tisztább, mint a helybéli patak vize - idézik a hírügynökségek az üdülő egyik vezetőjét.
A végső ítéletet persze a "szennyvízisíelő" vendégek mondják majd ki.

Izgatottan tanulmányozzák spanyol tudósok a hazájukban talált kétfejű kígyó viselkedését. A számos felmerülő kérdés közül a legérdekesebbek: vajon az egyik fej diktál a másiknak is, vagy koalíciós partneri viszonyban vannak, netán fej-fej melletti küzdelmet vívnak egymással...?
A kétfejű kígyót egy földműves találta Alicante tartományban és beszolgáltatta a tudománynak. Az alig 25 centiméter hosszú hüllő - amely felnőtt korára másfél méteresre is megnőhet - jelenleg a Valencia Egyetem egyik terráriumában éldegél, s egy videokamera rögzíti minden moccanását. Eddig úgy tűnik, hogy mindkét feje jól működik: mindegyiket egymástól függetlenül mozgatja, és mindkét szájával egyaránt eszik. Két nyelve is önállóan mozog. A tudósokat foglalkoztató kérdések egyike az, hogy vajon talál-e magának majd párt. Egyelőre azonban még a neme sem ismert, mivel még csak 9 hónapos.
A spanyol tudósok azt tervezik, hogy miután ivarérett lesz, összeeresztik fajtájának egyik ellenkező nemű, normális példányával. Kérdés: egy egyfejű a kétfejű melyik fejét csavarja el?
A kétfejű kígyók igen ritkák, ám nem páratlanok. Gordon Burghart amerikai biopszichológus, hüllő-viselkedéskutató elmondta, hogy az utóbbi években két kétfejű kígyót is tanulmányozhatott, és mindkettőt Tennessee államban találták.
Mindkettő fejei olyannyira önállóak voltak, hogy még harcoltak is egymással az élelemért, a fej-fej melletti küzdelem órákig is eltartott. Mindazonáltal mindkét kígyó enyhén "jobbfejesnek" volt mondható, mivel a jobb oldali valamelyest uralkodott a bal fő fölött.
A fejetlen fejharc a táplálkozást vészesen lelassítja és sebezhetővé teszi a kígyót. Természetes ellenségei - rókák, sasok - jóval könnyedébben ejtik zsákmányul, mint az egyfejűeket. Ráadásul a kétfejű kígyók kevésbé mozgékonyak, és emiatt is rövidebb életűek - a vadonban -, mint "monokobakú" társaik.

Hosszas keresés után a dél-franciaországi Chartreuse hegységben, 1800 méteres magasságban találták meg egy több éve eltűnt fiatal atomtudósnő holttestét. A rejtélyes halálesettel összefüggésben olyan gyanúk is felmerültek, hogy a kelet-európai nukleáris létesítményekkel foglalkozó szakember nem véletlen baleset áldozata lett.
A 37 éves Laurence Alavoine a Schneider Electric elektromosipari felszerelésekkel kereskedő nemzetközi vállalat alkalmazottjaként a volt kommunista tömbhöz tartozó országok atomreaktoraival foglalkozott. Több ízben is ellátogatott ezekbe az intézményekbe.
Megfagyott holttestére kirándulók leltek rá elhagyott gépkocsijától kétórányi távolságban, egy köves, fenyőfás meredély mélyén. Ezt a környéket Alavoine asszony eltűnésének másnapján 80 fős rendőri egység fésülte át alaposan, s akkor semmit nem találtak, pedig hóesés sem volt azokban a napokban.
Családtagjai és környezete szerint a fiatal nő élete utolsó heteiben utalásokat tett arra, hogy a többmilliós korrupciós botrányokról elhíresült "Elf-ügynél is súlyosabb visszaélések" nyomára bukkant volna a Schneider iratai között. Állítólag maffiaügyletet sejtett a nem részletezett szabálytalanságok mögött, és nem titkolta, hogy aggódik személyes biztonságáért.
Eltűnése napján tisztázta le azt a jelentést, amelyben összegezte a cég külföldi szállításaiban gyanúsnak ítélt elemeket - állította a nővére.
A grenoble-i ügyészség a halál okának megállapítására elrendelte a holttest felboncolását. A férj, Olivier Alavoine a France-Soir egyik számában pesszimizmusának adott hangot a várható végeredményt illetően. Még ha sikerülne is megállapítani, hogy felesége zuhanás következtében vesztette életét, azt nem lehet kizárni, hogy valaki beletaszította a szakadékba - vélekedett. Tanú viszont nincs. Egyetlen ember látta az utolsó napon az asszonyt, aki az estébe hajló időben vágott neki a hegynek.
Alavoine szerint felesége megfontolt ember volt, nem talál magyarázatot arra, hogy a karácsonyi bevásárlás idején miért vállalkozott volna késő délutáni, hegyi kirándulásra.
Az atomtudósnő férje, aki szintén a nukleáris iparban dolgozik mérnökként, a közelmúltban a francia hírszerzéshez (DGSE) fordult, és azt a gyanúját osztotta meg az illetékesekkel, hogy felesége valami nagyon súlyos dolgot tudhatott meg. Nem zárta ki, hogy esetleg egy afganisztáni nukleáris szállítmányról jutott adatokhoz. Azt pedig különösen furcsállotta, hogy a Schneider Electric részéről egyetlen hivatalos közlemény sem látott napvilágot. Ha a cégnek nincs rejtegetnivalója, már nyilatkozniuk kellett volna - véli a férj.

Rejtélyes halál szedi áldozatait Ázsiában: a rémálom, filippino nyelven bangungot. Legutóbb a Fülöp-szigeteken sújtott le, áldozatai szinte kivétel nélkül látszólag egészséges, erejük teljében lévő férfiak. Valamennyiüket álmukban, általában hajnali három órakor érte a halál.
A legutóbbi áldozat egy fiatal színész volt, az alig 27 esztendős Ricardo Yan. Az orvosok szerint halála oka hasnyálmirigy-gyulladás volt, amely szívbénuláshoz vezetett.
De arra nem találtak választ, hogy miként támadhatta meg ez a betegség az egészségesnek tűnő fiatalembert, aki nem kábítószerezett, és a halála előtti estén körülbelül két sörnek megfelelő alkoholt fogyasztott csupán. A korábbi áldozatok ugyanakkor rendszerint nagyon sokat ettek vagy ittak végzetes éjszakájuk előtt. A Fülöp-szigeteki orvosok praxisában eddig a rémálom többnyire 30 és 40 év közötti férfiakat ölt meg, bár tudnak egy 17 éves áldozatról is. Az áldozatok száma - a halottkémi feljegyzések alapján - 1957 óta már több mint háromszáz csak a Fülöp-szigeteken. Nő egy sem volt köztük, úgy tűnik a hölgyek "jobban alszanak", elkerüli őket a végzetes rémálom.
A halálhoz közvetlenül valamiféle szívritmuszavar vezet. Mint Erdie Fardeguilan kardiológus a Reuters-nek elmondta: az elhunytaknál megfigyelték, hogy utolsó perceikben nyöszörögnek, morognak, de hogy mi történik ilyenkor velük, nem tudják, mert ezt a nyöszörgést nem élik túl. Az is rejtély, hogy a halál miért szinte mindig hajnali 3 órakor áll be.
A bangungot eseteivel eddig főleg Délkelet-Ázsiában, a Fülöp-szigeteken, Vietnamban, Laoszban találkoztak, de előfordult Japánban is. Ugyanakkor inkább ázsiaiakhoz, mint Ázsiához kötődik. Ugyanis az Egyesült Államokban is okozott már halált a rémálom, ám kizárólag vietnami emigránsok végezték be így életüket. Ez pedig arra utal, hogy a környezetváltozással sem leselkedik rájuk kevésbé a titokzatos betegség veszélye. Akadnak olyan orvosok, akik szerint a rizs magas szénhidrát-tartalma okozza a betegséget, ennek azonban ellentmond, hogy Ázsiában százmilliók mindennapi tápláléka a rizs, a bangungot azonban mégis ritka betegség - írja a brit hírügynökség.



Megjegyzés: Forrás: http://www.freeweb.hu/beluard/index16_erd02_7.htm
Ideje: Február 07, kedd, 15:11:12 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Színes Hírek - 12." | Belépés/Regisztráció | 18 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Február 07, kedd, 15:25:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Tényleg színesebbé tette a mai lapot a sok színes híred.Elgondolkodtató a börtönben magát felakasztó asszony esete.Nemes gesztus.



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Február 07, kedd, 16:26:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jók voltak mango, az összes tetszett!!



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Február 07, kedd, 16:42:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekes, nem szokványos hírek ezek. Köszi!



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Február 07, kedd, 18:58:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jók, végre nem politika!!! Abba ne hagyd!:)))))))))))))))



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Február 08, szerda, 02:21:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én már nagyon hiányoltam a Színes Híreket. Hidd el, szükség van erre. Különben is, ezúton kijelentem: az elkövetkező pár hónapban egyáltalán semmi olyan dolgot nem akarok elolvasni, hallani, amely politikával kapcsolatos, ezért üdítőleg fogadok minden más, attól eltérő olvasmányt, hírt. :-)



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: Február 08, szerda, 07:28:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Tényleg érdekes, izgalmas írásokat olvashattam Tőled. Az atomtudosnőről szóló írásodat olvastam is, illetve hallottam róla. Kell az ilyen írás is a sok komoly cikk közé!



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Február 08, szerda, 20:36:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anikó!

Mindig érdeklődéssel olvasom ezeket az érdekes válogatásokat....Várom a többit is...

Szeretettel Anna



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- Julianna (oredit.1@posta.net) Ideje: Február 11, szombat, 18:10:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A héten sok hírt hallottam és olvastam, de a te Híreid igazán színesek. Örülök hogy vannak.



Re: Színes Hírek - 12. (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Február 11, szombat, 19:40:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Húúúú!!!!
Nagyon klasszak voltak ezek a hírek.
Mind, egytől- egyig érdekesek.:)))))
Jól összegyűjtötted őket, várom a többit is.
Puszi: Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds