[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 132


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
San Remo
LunaPiena

Idén 56-ik alkalommal rendezik meg a dalversenyt a Monacói Hercegséghez közeli tengerparti városkában.


Hétfő este újra elkezdődött az olasz zene évtizedek óta legnagyobb ünnepének tartott San Remo-i Táncdalfesztivál. Idén 56-ik alkalommal rendezik meg a dalversenyt a Monacói Hercegséghez közeli tengerparti városkában.

A korábbi évek híres zeneszámait még most is játsszák a rádió állomások Magyarországon is. Itt vált híressé Domenico Modugno előadásában a Nel blu dipinto di blu című dal, amit az egész világ csak Volare-ként ismer, és amely 1958 óta számtalan feldolgozást megért. A nagy nevek közül feltétlen meg kell említeni 1964-ből Gigliola Cinquetti-t és a Non ho l’eta’-t és a rákövetkező évből Bobby Solo-t a Se piangi, se ridi című dallal. Ahogy nem szabad szó nélkül elmenni az olyan előadók mellet sem, mint Adriano Celentano, Gianni Morandi, Peppino di Capri, Toto Cotugno vagy épp az azóta már elvált énekes házaspár Al Bano és Romina Power.
És ki hinné, hogy Eros Ramazzotti is innen indult világhódító útjára, már 1981-ben, mindössze 18 évesen ott volt a döntőben, de az igazi áttörést az 1984-es év és a Terra Promessa (Ígéret földje) című dal hozta meg neki.

A nagy múltú rendezvénynek számos illusztris vendége volt mindig is. Idén sincs ez másként híres műsorvezetők, szupermodellek és a társadalmi élet egyéb fontos képviselői jelennek meg a Riviérán, illetve a dalverseny helyszínéül szolgáló színház nézőterén. A nyitó estén például az Egyesült Államokból csak a fesztivál kedvéért iderepült John Travoltát ünnepelhette a közönség.

Jelenleg négy kategóriában méretnek meg a jelöltek egy héten keresztül. Külön a női és a férfi előadók, az együttesek, illetve a feltörekvő ifjú titánok.
A nők között ott találjuk a tavaly nyáron élvonalba robbant mindössze 19 éves Anna Tatangelo-t. A férfiaknál pedig az olasz pop-rock zenét figyelemmel követőknek ismerősen csenghet Povia, vagy épp Alex Britti neve.

Ki tudja, közülük ki ér majd a nagy elődök nyomába. Mindenestre aki jó zenére vágyik, kövesse figyelemmel „Il Sanremo”-t, ahogy az olaszok mondanák, vagyis a Fesztivált.


(2006-02-28)
Ideje: Február 28, kedd, 17:25:14 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"San Remo" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: San Remo (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Február 28, kedd, 20:30:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Luna Drága! San Remo csodálatos fesztivál meg ezek nélkül is. Valami olyan káprázat, ami nagyon ritkán adatik meg az embernek. Én végigjártam a környéket. Egy szomorú regényem háttéranyagát gyűjtöttem arra, úgy hogy a munkám véletlenül odaszólított. Ezeket a helyszíneket is megnéztem, de csak kívülről. És nekem nagyon fontos volt, hogy ott is emberek élnek. Jó emberek.


  • Re: San Remo - LunaPiena Ideje: Március 01, szerda, 06:33:28

Re: San Remo (Pontok: 1)
- mango Ideje: Március 01, szerda, 08:18:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Közel áll hozzám az olasz dallamvilág, a melódia, a fülbemászó canzonék...Hallgatni és nézni fogom, köszi :)


  • Re: San Remo - LunaPiena Ideje: Március 01, szerda, 08:39:33

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds