[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 123
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 123


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Éjszaka
mango

Mégis azt érezte tőle: igen, most tökéletes biztonságban van.






Amikor tizenegy óra után becsukta maga mögött a tömör előszobai, fehér faajtót, és lenge vajszín hálóingében, frissen tusolva, feltűzött hajjal lépdelt a hálószoba felé, - megpróbált úgy tenni, hogy valamiképpen a széles franciaágy túlsó felére ne essen a pillantása… A redőny teljesen lehúzva, a szobában a füstölő szürke, vékonyka csíkja lebegett és tekergett csigavonalban a radiátor felett és megidézte az esőerdők friss illatát. Hatalmas volt a csend a budai hegyek ölelésében, - kivételesen most egy autó vagy busz csörömpölése sem hasított a mély, süppedően lágy éjszakába.
…A nagy ágy túlsó fele ma üres volt.
Sem olvasni, sem TV-t nézni nem volt kedve.
A távkapcsolóért nyúlt, bekapcsolta azt a kedvenc CD-t, ami nélkül régóta - egyikőjük sem - már talán el sem tudtak volna aludni; és szinte pánikszerű gyorsasággal kapcsolta le a kis fekete lámpát az éjjeliszekrényén.
Halk muzsika dorombolt meghitten, az a jólismert dallam, ami keltául szólt néha, és olyan finoman ringató hangok kúsztak fülébe, amitől mindig elálmosodott, - és furcsa módon ezzel együtt állt be szép lassanként a kívánatos, zsibbasztó csönd.
Most is bal oldalára fordult, ahogy minden éjjel szokott, megigazította feje alatt a kispárnát, és közelebb húzódott a nagy ágy közepéhez. Minden este így tett, - arca körülbelül 11 centiméterre az oly kedves, szuszogó, szakállas arc felé fordult, bal kezét lazán ejtette a két párna közé, amit szinte ezzel egyidőben rögtön megfogott egy meleg, erős férfikéz, és magába zárta azt. Mennyire szerette ezt a kezet…Mindig is a gyengéje volt a határozott, biztonságot, erőt, szeretet árasztó szép formájú férfias kéz, az ápolt körmök, - de leginkább és elsősorban az, ahogyan olyan puhasággal nyúlt az ő hosszú ujjú, vékonyka keze felé, mintha csak egy lepke súrolta volna azt. Mégis azt érezte tőle: igen, most tökéletes biztonságban van.
Most is így helyezkedett el, - és legalább hat percen át meredt a kicsit erős zöld fénybe, ami a CD-lejátszóból a szemébe világított…Hat perc nem sok idő. Addig tart, mint Liszt egy rövidke zongoradarabja, mondjuk a Sospiro, vagy egy pirítós elkészítése a narancsjuice-hoz egy verőfényes, tengerre néző teraszon elköltött positanoi reggelizés közben…
Hat perc után szigorúan megfogadta magában, hogy márpedig most aludni fog.
Ekkor megszólalt egy sokszor hallott dallam a mobiltelefonból, és álmos szemekkel olvasta a sorokat a kis kijelzőn: „…küldök egy jóéjt puszit! Szia!”
„Aludj jól, Szívem…” – küldte a választ, majd keze áttévedt az ágy túlsó oldalára, megfogta a párna szélét és többre nem emlékezett.
Elaludt.


Ideje: Március 07, kedd, 12:29:24 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Éjszaka" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Március 07, kedd, 13:04:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek írás Anikó! Egyszer majd nem lesz üres az a párna.



Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Március 07, kedd, 13:43:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anikó, tudom mit érzel....Jól érzékelteted írásodban a kedves mérhetetlen hiányát, az ürességet melyet nélküle érzel....

Szeretettel Anna



Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Március 07, kedd, 18:11:54
(Adatok | Üzenet küldése)
Sejtelmes történet. A megoldást az olvasóra bízod. Azaz kétségben hagysz bennünket,hogy végleges szakitás miatt üre-e az ágy,avagy csak kis időre elutazott a kedves.Az SMS viszont megint kétségeket ébreszt.Ha,rövidebb időre ment el,és legálisan van távol,akkor kedves dolog a mobilon küldött jóéjtpuszi.Ha viszont végleg lelépett,akkor gonoszság volt tőle.Na,most legyen okos az ember.



Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Március 07, kedd, 20:22:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Tetszett mango! Tudom én, hogy vannak ilyen éjszakák... A kelta zene is átjött nekem (nem is csoda, állandóan Loreena McKennitt szól nálam éjjelente, ha írok) és a positanoi reggeli képe! (Oda egyszer eljutok!) Nincs vele a Kedves, mégis ott érezzük. Szép!



Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Március 08, szerda, 10:33:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jól érzékeltetted mondandódat. Szép, lírai, hosszú mondatokkal induló bekezdés, s aztán nagyon érdekes, a kínos precizítással leírt távolság, a béke szigetének gondolata, a kedves keresése, aztán a befejezés megnyugvással.
Kedves Anikó, tudom, milyen igényes vagy, ezért engedd meg, hogy két apróság javítását javasoljam:
A hálóige nagyon jól hangzik, de gondolom, véletlenül elmaradt egy betücske.
Az utolsó előtti mondat befejezésében az én fülemben időzavar van, szerintem jobban hangzana így: ...és többre nem emlékezett.
Írásodhoz gratulálok!



Re: Éjszaka (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Március 09, csütörtök, 06:56:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez egy kegyetlen írás.
Olyanról írsz, ami sokaknak nem adatik meg.

Ez egy kegyetlenül jó írás.
Olyanról írsz, ami sokaknak elérhető.


fényesi


  • Re: Éjszaka - mango Ideje: Március 09, csütörtök, 09:21:03

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds