[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 225

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kifordított fórum
winner

Kifordított fórum, avagy a Fullextra hozzászólások görbe tükre...



kerlac
Heti (hegyi) beszéd 1-től 100-ig!
Na beindultunk. Csomó új fejlesztésünk van, még több régi.
Jelzem mindenkinek, mint főportás, belépés csak tornacipőben, ja és csak azok számára, akiket beengedek. Lehet szavazni, hogy ki a legjobb, de úgyse veszem figyelembe, ezért kérem minél többen szavazzatok.
Az is fontos, hogy hozzászóljatok. Egyetlen felvetésetek sem vész kárba, mind repül a papírkosárba.
A vezércikk lényege, hogy azt olvassátok ne pedig a feltett írásokat.
Ha a kísérlet sikeresnek bizonyul, akár rendszeresíthetjük is és akkor csak vezércikk lesz.
A válogatás önkényes, még akkor is, ha tilos az önkényuralmi jelkép használata.
Mellesleg egy winner fedőnevű egyén töredelmesen beismerte, hogy rendszeresen beleolvas a portás újságjába amiért is két hét szigorított Főporta szolgálatra ítéljük.


Netelka
Kedves akárkikém. Nagyon ügyi vagy, szép a versed, igazán a szívemhez szól, csak a hülye pontos j-vel, na, az fájt. Ez ügyben már írtam is a MTA nyelvészeti osztályára, mert rémes, hogy minden második ember „j” -vel írja a hülyét. Azt a választ adták, hogy tudnak a problémáról, dolgoznak rajta és az új helyesírási szabály szerint a hülye két pontos j-vel írandó. Emellett megjegyezték, hogy a hülyét pontos j-vel "a jelenlegi értelmező szótár is említi, népiesnek minősíti, és nem helyteleníti használatát." Tehát hozzászólásomat tekintsd semmisnek, mert mostanra nyelvtanilag már helyes a versed.
Így van ám ez, beza.


Lacoba
Hurka, kolbász, víg lakoma, válaszol nektek Lacoba.
Jól van gyerekek, kiosztom a szerepeket, és kérem mindenki olvassa el. Meglepetés is lesz, mégpedig az, hogy felolvasás előtt mindenki másik szerepet kap.
Egyébként, aki nem tudná, annak mondom, hogy a forsni-deszka olyan deszka, amit nem széleztek le. Tehát a szélei megvannak, és a közepe is. Az érdekessége, hogy a közepe van szélen és a széle középen. Ennek az építkezésen nagy jelentősége van, már amikor van...


Anna1955
Kérem jelentkezzenek az alábbi befizetők, hogy rendezni tudjam a soraimat!

0047158 chi befizetés: kérek még 2 Ft-ot!
Js0714893587 befizető: címet kérek!
Sárga tengeralattjáró: nem kérek semmit, de nagyon tetszik ez a szám.
487845-4586 befizető: ne szórakozz velem, küldd azt a pénzt.
27126894 befizető: befizettél 4 könyvet és nem olvastad ki, mit gondolsz te?
147895478 befizető: te ki is vagy?
111 111 111 befizető: mondd te nem buktál meg az iskolában?
1234567890 befizető: Nem a jelzett összeget küldted, igaz, nem is jeleztél összeget.
S.O.S Titanic befizető: Velem te ne szórakozzál, mert olyat teszek, hogy szégyenedben elsüllyedsz.

Kérem továbbá, hogy aki nem szerepel a listán, keressen meg priviben, vagy ne keressen meg, de mindenképpen rendeljen még legalább egy, de inkább két Antológiát.


Tokió170, 071
Csitesz barátom, megkérlek ne cikizd az új avátoromat, mert lecserélem, van még 170 db.


Eroica
Drága édesem! Szép verset írtál. Szinte látom a képeket magam előtt, amit hűen festettél le a versedben. Sőt nem csak látom, érzem is. Kár, hogy a viharról írtál, most csurom vizes lettem.
És szépen előre vetítetted a tavasz érkezését is. Nem győzök utána menni.
Köszönöm. Azt is köszönöm, hogy köszönöm.


Samway
Csak nagy elismeréssel lehet szólni a legutóbbi Fulltali szervezésről. Ezért én most szólok is nektek, nagy elismeréssel és mindenkinek. Elég nehéz ezt megköszönni nektek és nem könnyű ezt eléggé megköszönni sem. Köszönet Andi, Anna, Marcsi fáradságos munkájáért... A sok-sok résztvevőnek pedig a színvonalas műsort, és azt, hogy lehetőséget biztosítottak eme hozzászólás megszületéséhez. Bocsi, hogy ismételgetem magam. Bocsi, hogy ismételgetem magam.


piroman
Kedves vallomás..., hja, ezt teszi a szerelem az emberrel... Aztán csak írja a verseket számolatlanul.
A szemem sarkából figyelem mi folyik itt a fórumban. Semmi, de az nagyon.


Kháma
Kedveseim ezúttal meghirdetem a Fullextra 2007- 2017-ig terjedő összes találkozóját.

Helyszín(ek) 2007-ben
Ápr 01. Bolondfalva
Május 01 Felvonulási tér
Május 35. New-York alsó
Augusztus 20. Istvánmező
December 6 Mikulásfalva mh.

A további helyszíneket egyeztetjük, és mindenki mehet, ahova akar. A fentebb jelölt helyszínekre utazás a fullexpresszel.

Lehet rendelni vacsit is:
1. oázis csirkemell Kháma módra
2. vegetáriánus tál Kháma módra
3. Kháma finom falatok Kháma módra
4. Fullextra kedvence akármi módra
5. nem esztek semmit

A rendeléseteket a mellettetek lévő szemetesbe dobjátok be.
Ezenkívül, továbbra is a Csontos Kocka Tivadar az alap, tehát ha valaki nem tudna a megjelölt helyszínre jönni, mehet bármikor a CsKT-be. A büfé nyitva áll előtte.
Nagyon örülök minden jelentkezőnek. És meg jobban minden nemjelentkezőnek, mert ők ezután fognak majd jelentkezni.


mango
Winner Laci kérlek ne tegyél fel több képet rólam, nem győzőm törölni. Teljesen lekopott a „delete” felírat a gombról.
Annám tetszett a úti beszámolód. Nekem is kell egy ilyen varázsló meg egy piton is. Kitömném őket és szép szobadísz lenne mindkettő. Ja és a kánikula, imádom a 40°C fokot, meg ami a fölött van. Nem is tudom miért nem lettem üvegfúvó.


Si
Egyetértek a gondolatoddal, csak annyit fűznék hozzá, hogy én mást gondolok erről. Természetesen jogod van, hogy a jogaiddal élj. Azt látom, hogy túl magasra raktad a lécedet és a sámlid nagyon kicsi, de jogod van hozzá.


stando
Épp azon gondolkodtam, mielőtt bekukkantottam hozzád, hogy felkapom magam, és megrázom. Erre mi történik? Te rázol meg, de jó alaposan. Köszönöm! Most meg a hideg ráz. Ja ez a csitesz. Na mindegy.


102
Pajtásnök és Pajtások, én bizony nagyon-nagyon örülök nektek! Virtuális ölelések és kézszorítások, meg minden.
Egyébként itt jártam, és máshol is. Tetszik ez a jéghideg írásod. Úgyhogy ha megengeded, használnám hűtöszekrénynek. Százkettes azaz száz +1 +1


naiva
Köszönöm mindenkinek, aki itt járt. Akik meg nem, azoknak, hogy megkíméltek. Kicsit pihent voltam, azóta nem is alszom, hogy ez az állapot megszűnjön. Talán még a hárompont írásáról is leszokom. De az is lehet, hogy ezentúl a mondat elejére és végére is teszek három pontot.


prayer
Az ember lelke akkor tud igazán apró darabokra törni, ha egyben van. Amikor sok apró darabból áll, nem tud összetörni. Nekem is össze kellett raknom, hogy e szép írást olvasva szét tudjon esni. Köszönöm.
Amikor úgy érzed, hogy acélkeménységre edzett az élet, gondolj szegény vajra.


Captnemo
No, lám, no lám! Mire jó, hogy megírtad ezt a verset. Sokmindenre. Például, hogy én olvashatom, meg mások is. Gratulálok. Mindkettőhöz, de főleg az előbbihez.


veva
Az volna a kérésem, hogy küldjetek a húsvéti kuglófhoz mazsolát. Be fogom tenni a mazsolázóba, és hozzá lehet szólni. Kérem, továbbá, hogy mindenki hetente legalább egyszer mazsolázzon. Aki nagyon ráér, az kétszer is megteheti.
Négy kategóriába küldhetitek a mazsolátokat, úgymint:
gyáva: ide az küldje be a mazsolát, akinek nem elég aszalódott a verse (lelke).
nem olyan gyáva: ide a bátrabbak küldjék írásaikat.
bátor: Már találkozott a kritikával, és azt azóta is féltve őrzi a papírkosárban.
Végül a marha bátor kategória: Ide a legbátrabbak küldjenek be lehetőleg üres lapokat.
Lényeges, hogy ügyeljetek a kategóriára, ellenkező esetben, lesz kapsz.


Adminisztrátor
Ezúton jelzem mindenkinek, hogy joga van a fórumokban írni és olvasni. De ne feledjétek, nekem meg jogom van törölni is!


Ideje: Március 18, vasárnap, 12:57:53 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Kifordított fórum" | Belépés/Regisztráció | 51 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- mango Ideje: Március 18, vasárnap, 13:00:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, ez zseniális :)))

Nagyon eltalált "karakterek", - ha a neveket nem írod oda, akkor is tudni lehetne, kit állítasz görbe tükörbe a hozzászólásával :))

Nagyon jót derültem! :D



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Március 18, vasárnap, 13:28:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
No lám, no lám! Sokmindenre jó, hogy megírtad eme műved. Például, hogy jót derülhettünk rajta a talin. Meg itt is. Gratulálok mindkettőhöz. Főleg Neked. De magunknak is, hogy van ki elé görbetükröt tartani!:)))))



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Március 18, vasárnap, 13:46:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Le vagyok nyűgözve, Laci, ez csúcs! :)))) Hoppába vele!



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Március 18, vasárnap, 14:19:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó!!! Nagyon jó! Látjátok kedveskéim, annak is jut a derüből aki nem tudott eljönni a talira! :) :) Csatlakozom Netihez, hoppában a helye. :)



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Március 18, vasárnap, 15:02:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek! Laci, ebben a stílusban tudsz igazán parádézni, jól áll neked!



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- maninblack Ideje: Március 18, vasárnap, 15:19:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Laci!

Ismételten jót nevettem, nagyon tetszett.

szia: csaba



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Március 18, vasárnap, 16:39:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jó! És ebben nem tűrök ellentmondást - Részedről. :) Hiába, olvasni arany, írni meg töltőtoll. :)



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Március 18, vasárnap, 16:54:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Élőben hallani, ráadásul először egy ilyen paródiát, együtt nevetős élmény. Köszönöm! :)



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Március 18, vasárnap, 17:31:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már itt itt is nagyon tetszett Laci! ;-)



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Március 18, vasárnap, 18:10:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó szemed, és nagyon jó tollad van az ilyen "görbetükrökhöz" /is/! Nagyokat nevettem, gratulálok pont pont pont:))



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Március 18, vasárnap, 18:57:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Édesem! Nagyon jó az egy sima, de főként a fordított. Zseniális. Látom magam előtt a röhögő arcokat. Köszönöm. Kár, hogy kihagytad, hogy szeretettel, mert szeretettel is! És Puszi!



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Március 18, vasárnap, 19:45:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Felolvasásodkor és most is nagyon jól szórakoztam. Szellemes írás!
Üdv.: Péter



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- meva Ideje: Március 18, vasárnap, 20:58:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azon gondolkodom, hogy leírva vagy felolvasva jobb-e. Nem tudom eldönteni, mert így is, úgy is zseniális. Gratulálok!!!



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Március 18, vasárnap, 21:49:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Kerestem magam... :-((( Ezek szerint én ennyire jellegtelen vagyok, vagy ennyire nem számítok... Az nem igaz, hogy nem szólok hozzá...



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- stando Ideje: Március 19, hétfő, 07:01:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Épp azon gondolkodtam, mielőtt bekukkantottam hozzád, nem kéne-e megfésülködnöm, mielőtt tükörbe nézek. No, úgy tűnik jól döntöttem. Felesleges lett volna. Égnek álltam... a röhögéstől... Mi ez, ha nem 1000 watt? ;) Gratulálok Laci! Tetszik az új utad.
Ölellek: Ági



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Március 19, hétfő, 07:11:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez nagyon pihent... hja, ezt teszi a pihenés az emberrel. Aztán meg ír hüjjeséget (ez tényleg így jó?!) számolatlanul. Én meg nyerítgetek nagyokat, ami tényleg furcsa, mert temetésszervező vagyok... :))



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- szemilla (szemilla@citromail.hu) Ideje: Március 19, hétfő, 07:41:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
számomra mindig külön élmény, mikor felolvasod az írásodat, de ez most különösen emlékezetes marad! :)



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- blue Ideje: Március 19, hétfő, 07:49:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Laci!

Ismételten jót nevettem. Amikor felolvastad akkor is nagyon tetszett, élvezettel hallgattam, remélem írsz még ilyen művet.

pusza: gaby



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Március 19, hétfő, 07:56:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szuper tükröt foncsoroztál. Kifordítom-befordítom, mindenképpen jó. Nagyszerű megfigyelő-képesség, nagyon jó reakció "különleges" képességeinkre.

üdv. Józsi



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Március 19, hétfő, 09:10:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:))) remek! köszi Winner! egynullakettö



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Március 19, hétfő, 19:51:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)))))))))))))))))))



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Március 19, hétfő, 20:02:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Még most is nevetek!!!!!!!!!!!
Nagyon jó volt....
Zsuzsi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- tokio170 Ideje: Március 20, kedd, 11:11:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Druszám...Avatart váltottam...most itt térdel a szamurájom műved előtt...Én meg fogom a hasam a röhögéstől -újból.



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: Március 20, kedd, 19:43:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon eltaláltad. Jó volt kacagni ezen a görbe tükrön. Tényleg ilyen aranyos, jókedvű, egymást kiegészítő vidám társaság a Fullextra.
Ezért szeretek ide járni.



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Március 22, csütörtök, 06:02:52
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm, kedves Laci, hogy töredékemmel bekerülhettem látómeződbe!



Re: Kifordított fórum (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Május 01, kedd, 22:14:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Miután elolvastam a II. kifordításodat, megkerestem az elsőt is, mert nem emlékeztem, hogy olvastam volna (de hallani, hallottam! ;)) ), így aztán egybevigyorogtam mindkét részt.
Tényleg nagyon jó megfigyelő vagy és kitűnően parodizálsz bennünket! :) Ezek szerint Te jó átiratokat is tudnál írni, ha volna hozzá kedved (meg időd persze)!
Gratulálok és várom a következőket is! :D



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds