[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 132


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: A Földönkívüliekről


Olvastam egy újságban, illetve hallottam az egyik UFO-kongresszuson hogy a födönkívüliek akár hol ott lehetnek a Földön is.

A formájuk bármilyen lehet, akár kő, vagy még növény is talán. Hát nem tudom, ki, hogy van ezzel, de ez a megállapítás igen csak együgyűnek hangzik. Nos én ehhez a témához szeretnék adalékkal szolgálni, mivel tapasztalatom szerint az elmúlt 10 év alatt, egy lépést sem haladt előre az úgynevezett UFO-kutatás.
Egyféle szemszögből vizsgálva persze, lehetnek körülöttünk földönkívüli kövek pl., mert ugye a meteorok a Földön kívülről érkeznek hozzánk. Igaz nem valószínű, hogy űrjárművel.
Komolyra fordítva a szót, a baj azzal van, hogy az emberek közül még azzal is kevesen vannak tisztában, hogy maga a Földön élő ember honnan származik, és vajon miért él pont ilyen formában, pont itt!
Így hát honnan is tudhatna bármi fontosat a földönkívüliekről.
Az ezekről való tudás le lett hozva ebbe a közegbe is, csak időről-időre mégis elfelejtődik, vagy rosszabb esetben elferdül, torzul. Ez pedig igen nagy baj, mert ezek hiányában nem lehet a fejlődés útjára lépni, csak egyhelyben totyorogni!

A Teremtésről teljes-egész képet nem lehet ide, a fizikai-anyagi síkra lehozni és átadni, mert nincs Ember, aki képes lenne felfogni minden részletét,( még akkor sem, ha mindent tudónak, vagy mindjárt mindenhatónak is képzeli magát) de az, ami az Emberre vonatkozik az itt van, csak keresni kell.
Azt látom, hogy sokan nem is akarnak erről hallani, mert nem egyezik az érdekeikkel. Jelen esetben az „érdek” legfőképpen a pénzt, vagy a nagy-nehezen kiharcolt státuszt jelenti. Különben a Teremtésről a vallás, és az egyház lenne hivatott tájékoztatást adni az emberek felé, de nekik is az áll érdekükben, hogy az ember hülyén haljon meg, mert különben rájöhetne, hogy jól átvágják a fejét már vagy 2000 éve!
Azokat a„tudósokat” viszont csak sajnálni tudom, akik, időt, energiát nem sajnálva, állítottak fel különféle teóriákat a Föld és az Ember létrejöttéről! Igaz, hogy ezeket semmivel sem tudják alátámasztani,(ha csak nem kreálnak hozzá egy tetszetős bizonyítékot.) még is ezekkel tömik a gyerekeinket az iskolákban, akik közül már kisiskolás korban is sokan, erősen megkérdőjelezik ezeket az eget verő sületlenségeket!

A legfeltűnőbb ezek közül az Ember majomtól való származtatása. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem soha sem volt majom ősöm!

Bár, ahogy körül nézek a világban elég sok majom emberrel találkoztam már, de ők is csak önszántukból váltak azzá!

---- 

Persze a testnek amit hordok, bizonyára vannak közös sejtjei, génjei a majommal, vagy más állatokkal, de a test csak egy olyan burok, amit szükségszerűen kell viselni ebben az Anyagi Világrészben. A test segíti hozzá a Szellemet a Fizikai létben való megnyilvánuláshoz, hasonló képen a búvár, vagy űr ruhához, melyet a halál után levet, visszahagy, és a Szellem átkerül egy finomabb rezgésű világba, míg a test itt marad ahová tartozik.
Az előbb Teremtést írtam, mert, hogy MINDEN, AMI LÉTEZIK(az Ember szeme láttára és azon túl is) TEREMTVE LETT! Semmi véletlen szerű kialakulás, mert az még mesének is igen silányos kitaláció.
Bármennyire nem tetszik is sokaknak, minden Isten Akaratából volt, van és lesz is teremtve! Ebben az esetben az Akarat az Erőt jelenti, mely Istentől származik. Azt, hogy az Ő Erejét kik és mire használják, teljes részleteiben soha nem tudhatja meg az Ember, mert ez nem az ő dolga. Viszont ami rá vonatkozik, arról meg hallani sem akar sok esetben!

Kik is valójában a földönkívüliek? Mindenki, aki nem a Föld élővilágához tartozik. A földönkívüliek is teremtmények, csak úgy, mint maguk az emberek! Persze jó néhány fontos dologban különböznek az Embertől, annak ellenére, hogy legtöbbjük ugyan csak Emberi Szellem. A legnagyobb különbség az, hogy ők jóval előbbre tartanak a Tudati fejlődésükben. Ez persze nem csak a fizikai-testi fejlődésükre vonatkozik.
Sajnos az ember olyan tévedésben él, hogy a Tudat az maga az agy munkája, az aggyal való gondolkodást jelenti. Ez óriási tévedés!!! Az agy, csak egy biológiai számítógép, egyfajta hardver, melyet a Szellem működtet. Az agyban felhalmozott tudás a halál beálltával benne marad az agyban, így el is veszik. Tehát fölösleges azt hinni, hogy bár mi, ami az agy terméke, az értékes a Szellem, vagy is az Ember számára!! A Valódi, igazán fontos tudás a Szellem tudása, azt viszont az Emberi Szellem a Teremtéskor megkapta a Teremtőjétől.
Mivel az Emberi Szellem egy olyan fajta Szellem, melynek öntudatára kell ébrednie, ezért a benne lévő tudásért be kell járnia az amúgy, erre a célra létrehozott fizikai-anyagi Világot.

Az anyagi Világ többféle „sűrűségű” tartományból áll. Ebből a fizikai az a rész ahol, a mi életünk zajlik jelen esetben. Itt van szükség erre az anyagi burokra, melyet fizikai testnek neveznek, de inkább edénynek kellene nevezni, mert ez csak egy jól megtervezett hordozó edény, vagy szebben fogalmazva egy biológiai robot, melyhez az energiát, és a szoftvert a Szellem szolgáltatja rendes körülmények között. Azt írtam, hogy RENDES KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT, és erre azért van szükség, mert itt, és most, a Föld nevű bolygón, ez a dolog nem így alakult sajnos!!!!!

--- 

Köztudottan minden energia, és minden energia a „közösből” származik. Ez a közös pedig ISTEN MAGA, AKI AKARATA által kiárasztotta az EREJÉT, mely távolodva tőle egyre lassulva-hűlve különféle Teremtési szinteket hozott létre. Az anyag is energia, de egy olyan lassú rezgésű tartománya, melyben minden finomabb rezgésűnek (nem anyagi, hanem Szelleminek ) egy anyagi burkot kell magára „húzni” a hosszabb idejű itt tartózkodáshoz, illetve a megnyilvánuláshoz.

Minél nemesebb valami, annál finomabban rezeg, és minél alantasabb, annál lassabban, nehézkesebben. Bár az anyag is energia, de az csak anyag marad, a Szellemi pedig mindig Szellemi marad, és soha sem lesz anyagi, mert ez két, egymástól teljesen eltérő jelleg, mely sohasem keveredik össze!!!! A Szellemi mindig az anyagi fölött áll, és így képes azt alakítani, viszont az anyag SOHA nem kerülhet a Szellemi fölé!!!
A tudat fejlődése is egy rezgésminőség változás is.
Nos itt kapcsolódnak be a Földönkívüliek. Ők már olyan finoman rezgő Szellemű, fejlett tudatú lények aki maximálisan urai az anyagnak, így a testüknek is. Mivel a Szellem mindig felette áll az anyaginak, és azt tudatával, rezgésével formálja, (a test is anyag lévén) olyanná teszi amilyen a tudati fejlettségéből kitelik.

A Földön élő Ember sajnos olyan alacsony rezgést képvisel, hogy sokkal sűrűbb anyagi burkot produkált, mint amilyet képes lehet a szelleme jól működtetni! Ez a legjobban onnan kellene, hogy feltűnjön az Embernek, hogy állandóan betegségekkel küszködik és nem képes azon úrrá lenni.
A kemény buktató azonban azzal van, hogy az információ, mely a Szellemtől a test felé áramlik először is túl gyenge, ezért a túl sűrű közegben elveszti a helyes információ tartalmát, így sorozatosan hibás működéshez vezet. Annyira, hogy a „gép” az, az a test, élén az aggyal, azt hiszi, hogy ő irányít, de mivel az csak egy gép, mely szinte „tartalék járaton működik „ nem hozhat megfelelő döntéseket!
Arra azért kíváncsi lennék, hogy az Ember, aki olyan nagyra tartja magát, gondolkozik-e azon, miért maximum csak a 10%-át képes a nagyra tartott agyának használnia? Vajon csak esztétikai szempontból nőtt ekkorára, vagy van valami más funkciója is talán? Megsúgom, erre, ezzel a tudati fejlettségével soha, egyetlen ember sem jönne rá magától!!!!!
A Teremtő ezt látva, elküldött ide, jó néhány, szintén Fizikai Világból való, de már jóval fejlettebb lény csoportot, hogy demonstráljanak ennek az elveszett félben lévő, önmagát szinte „leállatiasító” emberhordának, mivé tehetnék, magukat ha akarnák!

--- 

Persze a dolog rosszul sült el, mint szinte minden ebben a világrészben! Az Ember felfedezte ugyan a „küldeményt”, de félre értelmezte, hiszen a rosszul működő agya nem hagyja, hogy logikus gondolatok jussanak belé, ezért inkább arról akarja meggyőzni önmagát, hogy a jelenség nem is létezhet, mert az ő hibás, és ezért súlyosan hiányos adat állományában nem leli a jelenségek magyarázatát.
Akad azért néhány jobban funkcionáló Ember, akik esetleg részesei is lehettek a Földönkívüliekkel való találkozásnak. Náluk úgy tűnik elindult a tudat ébredése. Ebbe persze a Földönkívüliek alaposan besegítettek! Igaz csak azoknál, akiknél találtak lehetőséget erre. Legelőször rendbe rakták a fizikai testet, mondhatnám azt is, hogy „felturbózták”, az, az megemelték a rezgés számát, lazítva a Szellemet sanyargató börtönszerű testen.
Mivel a Szellem a kezdő lökést megkapta, így alkalma nyílott a szárnyalás lehetőségére. A legtöbben sajnos az első repülésen felbuzdulva „elszálltak”, majd lezuhantak. Azt hitték, hogy a lendület elég a repüléshez. Elfelejtették, hogy előbb meg kell tanulni a szárnyakat használni, és azt folyamatosan edzeni, és karban kell tartani.
Ezek hiányában újból abba az állapotba kerültek mint régen, csak azzal a különbséggel, hogy most már a felszínen maradt a MÁS VILÁGOK ÉS LAKÓINAK LÉTE, de a Földi Ember számára ezzel a tudati fejlettséggel, mely sajnos súlyos önteltséggel párosult, szinte elérhetetlen marad!!!

Hazudnék, ha azt mondanám, egyáltalán nincs ember, akiknél nem történt változás, hiszen akadnak néhányan, de az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy ők azzal a feladattal jöttek ide, hogy segítsenek a Földön élő embernek a tudati újraébredésnél. Ezt azért írom így, mert állt már az Emberi Szellem ennél magasabb tudati szinten, csak alaposan elszúrta a dolgot!
Mivel a Földön hamarosan komoly változásoknak kell bekövetkezni, melyek között a Bolygó rezgésszám váltása az egyik nagyon fontos dolog, ami nem megy majd minden zökkenő nélkül, így nagy a nyüzsgés mostanában erre felé. Úgy anyagi-fizikai, mint Szellemi síkon is.

Az Ember, az anyaghoz való kötődésével sajnos nem csak a saját rezgését lassította la, hanem a Bolygóét is, ami viszont komoly baj, mert a Teremtésben mindennek meg van a maga rendje, és ebbe a rendbe rondított bele az Ember nevű élőlény az alantasságával. A Bolygó elég régóta szenvedett már az Ember bugyuta dolgaitól, de most eljött végre az idő ahhoz, hogy rendet tegyenek ebben a közegben is! Persze arról az itt élőknek fogalma sincs mi, miért történik úgy, ahogy, de igen csak kellemetlen dolgokban lesz része a közel jövőben!  

--- 

Van viszont még valami, amiről említést kell tenni, mégpedig az, hogy miután a Bolygót helyre állították, itt már csak olyan emberek élhetnek, akik képesek szintén „felvenni a fordulatot”, tehát hajlandóak lesznek felébredni a mély, tudati kómából! Ez az egész felébredés dolog nem csak a fizikai testben lévő életre vonatkozik, sőt! Sajnos nagyon sokan vannak, és lesznek is, akik majd csak akkor ébrednek fel, amikor már késő lesz! A fizikai halál, az egy KEGYELMI LEHETŐSÉG egy újabb életre, de aki SZELLEMÉBEN NEM ÉBRED FEL IDŐBEN, AZ MINDENESTŐL MEG FOG HALNI! NEM LESZ FOLYTATÁS!

A Teremtő leküldte a segítőit a Földre, hogy segítsenek felébreszteni az Embereket. Sajnos a segítők is sokan „bekómáltak”. Őket jöttek felébreszteni a Földönkívüliek. Ezek az Emberek valóban kiválasztottak, de olyan formában, hogy azt vállalták, itt fognak teljesíteni szolgálatot. Tehát ők már leszületés előtt ki voltak választva! Nem a Földön elért dolgaik miatt léptek velük kapcsolatba a Földönkívüliek, tehát fölösleges keresni velük a kapcsolatot, mert megadott terv szerint járnak el, és ebben nincs benne a hivatalos kapcsolat felvétel az Emberiséggel. Különben az ő dolguk már hivatalosan lejárt, meg tették amit kellet! Most mások teljesítenek szolgálatot. Őket viszont csak azok láthatják akik már nyitott tudattal, fél lábbal az anyagi világban, és fél lábbal a Szellemi világban állnak.

TEHÁT MINDENKINEK ÉBRESZTŐ!

Ideje: Február 19, csütörtök, 14:01:53 - Drakkia

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"A Földönkívüliekről" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Földönkívüliekről (Pontok: 1)
- paulagi Ideje: Május 08, szombat, 21:08:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Ezek szerint én halálra vagyok ítélve :-(...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds