[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 144
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 145

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A koprsóban is gyilkolt


Már azt hittem, hogy mindent tudok Sztálinról, míg ki nem derült, Martin Amis Koba könyve kapcsán, hogy a szovjet rendszer áldozatainak száma negyvenmillió lehet.


A szerző könnyed tollú publicista, Kingsley Amis angol regényíró fia.
Személyesen ismerte Anthony Burgess-t, szerkesztette Edmund Wilson és Vlagyimir Nabokov levelezését, ismerte az Ideiglenes Kormány Lenin előtti miniszterelnökét, aki nemrég halt meg New York-ban, tudta, az írók a legjobban John Brain-től félnek./Magyarul olvasható muinkái:Hely a tetőn, Hogyan írjunk regényt?/.A mi Szamuly Tiborunk unokaöccse nála lakott Londonban.Tudta, hogy a haldokló Trockíjt meglátogatta Saul Bellow amerikai író.
2000 szilveszterét együtt tölti Tony Blair angol kormányfővel és az angol királynővel, de megjegyzi, hogy az ezredváltás iránti felfokozott várakozás csak a nulláknak szól.
Sztálin életrajzát azzal kezdi, hogy megmutatja, az ördöngős grúz papnövendék, későbbi postarabló, tehát Sztálin, csak átvette a lenini rendszer terrorját.Igaz Leninnél az éhség csak eszköz volt, Sztálinnál cél.
Cél, hogy megtörje a grúzokat, a papokat, a parasztokat,az ukránokat/ Ukrajnában ötmillió ember halt éhen/, a népszámlálási bizottságot.Ha nem volt elégedett az eredménnyel, akkor kivonta az öszegből a Népszámlálási Bizottság tagjait.
Az értelmiséget, tudósokat,. orvosokat, tisztikart,írókat.
Babel,Mandelstam,Szolzsenyicin,Gorkíj, Majakovszkíj.Uralma alatt a feljelentés alá se kellett írni.
Családját.
Fiát, amikor az elfogott Paulus tábornokra ki akarták cserélni a németek, azt válaszolta:"Nincs Jakov nevű fiam".
A Gulagon egy húszdekás fejadag úgy nézett ki, mint egy doboz gyufa.Egy tábornokát 21 napig verték, azt mondja:"Még harminc év után is fáj."A rabok kártyajátékában egymás szeme volt a tét.
Felbosszantotta Izrael állam létrejötte, a követekező terrorhullám a zsidókat érintette volna a Szovjetúnióban.Ám akkor nemcsak hatmillióan haltak volna meg a zsidók közül, mint a második világháborúban.
Uralma alatt megették az emberek a lószart, mert gabonamagvak voltak benne.
Hatalma alatt tiltották be-a szovjet alkotmány cikkelye-1936-ban a kannibalizmust.
A Martin Amis által írt, Koba c. könyv/Magvető Kiadó, 2004, Budapest/ 198. oldalán felejthetetlen kép van.
1920-ban készült egy ukrajnai piacon.
Egy pravoszláv kinézetú, fejkendős halinacsizmás asszony és egy férfi áll az elárusító pult felett.Várnak.
A pulton egy levágott férfifej.Furcsa, hogy nyaktól lefele nincs.Szeme nyitva.Mellette tízéves kölyök, karja sovány.Az egyik.A pulton további belsőségek.
De mit ettek, ha ezt is eladták?

Öt napig haldoklott, akkorra már minden kremli orvos börtönben ült.
halála napján óriási tömeg hömpölygött Moszkva utcáin és többszázan megfulladtak az utcán a zsúfoltságtól.
Csak azt tette halálában, amit máskor.

Ideje: November 08, hétfő, 13:30:14 - thkerekes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Könyvismertetők

"A koprsóban is gyilkolt" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A koprsóban is gyilkolt (Pontok: 1)
- egryartur Ideje: November 18, csütörtök, 04:09:20
(Adatok | Üzenet küldése)
És ami a legszebb, hogy Magyaroszágon még napjainkban is van néhány település, ahol a helyi önkormányzat vezetői nem látták szükségesnek a Sztálinról elnevezett utcanevek megváltoztatásást.

Sőt Budapest Főváros Önkormányzata csak az utóbbi években törölte diszpolgárai sorából Joszif Viszarionovicsot. Ennyit a "baloldali" sandaságról.

Olyan ez mintha még Hitler vagy Szálasi nevével jelzett utcák lennének az országban. Undorító.



Re: A koporsóban is gyilkolt (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: November 18, csütörtök, 06:29:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úgy tudom, azért (is) halt meg Sztálin, mert nem mertek bemenni a szobájába, nem merték zavarni, amikor rosszul volt.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds