[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 71
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 71


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Szinek vitája (mese)


egy szép  nyári napon a színek összeültek megtanácskozni, ki a legszebb, ki a fontos, kire van szükség a leggyakrabban.


Sárga állitotta, a nyertes csak ő lehet. A napfény, sok virág és gyümölcs az ő szinét hordja. Az irigységről persze mélyen hallgatott, de sárgadinnyét büszkén emlegete.

- Na! Mindenki jegyezze meg, hogy én, a Kék vagyok a legfontosabb mert én a tenger szine vagyok, és a szem színe is lehetek. Nekem is vannak hiveim a gyümölcsök és virágok között.

- Na persze! -replikázott Piros. Mindenki maradjon csendben, most rólam beszéljünk. Én jelzem a szeretetet, és szerelmet. A tüzet én festem meg. Követőim nekem is vannak a gyümölcsök és virágok között.

- Most aztán elég legyen! Miért nem rólam a Fehérrről beszélünk? Hisz én vagyok a szűzies ártatlanság, a tiszta lélek jelképe.

- Ha egy kisgyerek orvost lát, sírva is fakad félelmében! az is miattad, a Fehér miatt van!  dörmögte Fekete.

- Hallom mit morogsz! Te ... te... aki maga a sötétség, a gyász, a félelemmel teli éjszaka. Tőled is sokan félnek! Közölte mérgesen Zöld. Feketét majd megütötte a guta.

- Ne gondold, hogy nyerhetsz! Tudod minek a színe vagy te? Az érettlen gyümölcsnek, vagy esetleg a keritésnek.

- Nana és a remény? Annak is én adom a színét!

Sárga és Kék csitítani kezdte őket.

- Fogjunk inkább össze. Mi ketten például helyettesithetjük a Zöldet, mikor nem ér rá.

- Tééényleg! A Kék és A Sárga összekeverve Zöld- ismerték el a többiek. Most kezdődött az igazi hangzavar. Mind azt találgatta, kivel kellene párt alkotni ahhoz, hogy legyen barna,  ...lila... rózsaszin.. és igy tovább.

De ekkor kitört a zivatar, elmosta aszineket, és egy nagy zavaros pocsolya lett belőlük.

Tudjátok mi mentette meg őket? A zivatar  után az égbolton megjelent egy hétszínü hid.

Azóta minden nyárizápor után láthatjátok. Ő örzi a szineket, hogy soha ne tünhessenek el.

Ezt a gyönyörű hidat úgy nevezik  SZIVÁRVÁNY !

Ideje: Július 12, hétfő, 17:06:00 - agnes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Szinek vitája (mese)" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds