[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 243

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Babérlevél kiutazott Angliába.


Erzsinek a beceneve Babi, abból lett a Babérlevél, és most ő elutazott Angliába. Sára már harmadikos, és nagyszerűen tud vásárolni is. Hazacipelt három üveg két literes kólát.

Babi a keresztlányom, a rendes neve egyébként Erzsi, és ezen kívül van egy saját lányom, aki pont az ellentéte annak, ami én vagyok, tehát ő nagyon fiatal, és szép is, és Sára a neve.
Babit Sára nevezt el Babérlevélnek, és ez a név mindannyiunkank nagyon tetszett. Most is tetszik.
Babérlevél most harmadikos egyetemista lenne, ha nem gondolta volna úgy, hogy megtanul angolul azon a helyen, ahol ezt anyanyelvi szinten beszélik.
Egyébként Babérlevél tudott már angolul, hiszen tanulta és jól, de jött ez a kalandvágy, és az Unió, és úgy döntött, egy kalandokkal teli évet Angliában tölt, mint baby sitter, vagyis egy családnál vigyáz a gyermekre, fizetést kap, és tanul is egy ottani iskolában.
Először meghökkentem, aztán beláttam, a bátorság elengedhetetlen feltétele a bátorságnak, hát én is csak örültem az ötletnek.
Beszélgettünk a szülőkkel a Night Club szindrómáról, és elmesélték, hogy itt minden rendben van, ez egy leinformált család, és az óceán partján laknak, van egy kis éttermük, és minden úgy van, ahogy az évfolyamtársnő elmesélte.
Mrs. Kingdomnak tényleg volt egy étterme, azon kívül gyönyörű szép háza, és még egy sírós gyermeke, aki most kezdi az első évet. Mrs. Kingdomnak azon kívül volt egy férje is.
Ezek után Babérlevélnek sok szerencsét kívántunk, és még irigyeltük is egy picit, az út előtt még meg is szorongattuk, különösen Sára.
Én megbeszéltem vele az internet rejtelmeit, felírtuk a mail címemet, és megegyeztünk előre a rengeteg levélben, és fényképben, amit egymással cserélni fogunk.
Minden úgy történt, ahogy elterveztük, vagyis ahogy Babérlevél, és a szülei eltervezték, én nem sokat tudtam beleszólni, meg hát nem is akartam.
Milyen a mai világ, sms hegyekkel tele volt az utazás, és minden jól sikerült.
Ma már azonban nem olyan rózsás a helyzet, és nem vagyunk annyira boldogok. Mrs. Kingdom reggel korán kel, a férjével együtt, és elmennek az étterembe dolgozni. Azt mondták, szeptemberben bezár az étterem, aztán azt, hogy októberben, most azt, hogy novemberben. Babérlevél elviszi iskolába Jhonnyt, aztán hazamegy, mindent kimos, kivasal, és kitakarít. Szeretett ez a lány mindig dolgozni. Aztán Babérlevél megéhezik, de a hűtő az üres, az étterembe nem szabad neki menni, az emeletre szintén nem, mert ott a hűtő azért van, hogy Mrs. Kingdom úgy találja, ahogy reggel hagyta.

Babérlevél nem mehet iskolába, hiszen az étterem még nem zárt be, és azt csak majd akkor lehet.
A lenti hűtőben csak ásványvíz van, az is a legolcsóbb fajtából, amit egy áruházlánc árusít. Az emeleti hűtőben viszont igazi kóla van, amit Babérlevél itthon nagyon szeretett, de ezt egy hónapja csak mint emlék, és honvágy jelzőkkel illetheti.
Nem baj, első a munka, és a kitartás, számítógép az nincs, mail az nincs, de ez sem baj, mert erős fajta vagyunk mi Magyarok.

Babérlevél azért megkérdezi Mrs. Kingdomot kóla ügyben, de azt a választ kapja, hogy az túl drága ilyen fiatal gyermekeknek, és akkor ők tönkremennének.
Dolgoznak is sokat, este tíz óra előtt nem igazán érnek haza. A városka gyönyörű, halászok is vannak, kikötő is, és Babérlevél nagyon jól érzi magát, pláne akkor, ha Jhonnytól megkapja a fél nápolyit, amit az iskolából hazahoz.
Babérlevél nagyon dolgos, és ezért marad pici ideje, amikor Jhonny az iskolában van, meg is találja Mr. Kingdom leveleit, amit az anyukájával váltott évtizedek alatt.

-Kedves Mama! Nagyon jól érzem magam az iskolában, sok jó jegyet kapok, de nagyon magányosnak érzem magam, szeretnék hazamenni.
-Nem lehet kisfiam, légy türelmes!
Mama.

-Kedves fiam! Nagyon jól érzem magam az otthonban, de egy kicsit magányos vagyok, szeretnék hazamenni!
-Nem lehet kedves Mama, légy türelmes!
Jhonny.


-Kérdeztem, mire ez a sok kóla.

-Apa úgy érzem, Babérlevél haza fog jönni, tudod hogy mennyire szereti.
Ideje: Szeptember 11, szombat, 12:18:42 - csizi

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Régi próza beküldések (leállítva)
Szint: Régi próza beküldések (leállítva)

"Babérlevél kiutazott Angliába." | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds