[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 228
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 228


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Heti ajánló
Captnemo

A Főporta, ahogyan a vakáció előtt Netelka célzott is rá, új köntösbe öltözött. Megváltozott egy kicsit.
Többen, sokat gondolkoztunk, hogy mi is lenne a legjobb név, ami kifejezné mindazt, amit tartalmaz ez a hely az oldalon. Ahol is csokorba szedve megtalálja bárki azon írásokat, amelyek a Fullextra nívóját hivatottak bemutatni, és becsalni az éppen arra járót, akár egy kirakat.
Így adódott a név: KIRAKAT. Legyen ez a hely a Fullextra.hu irodalmi portál kirakata, ahová csak a legjobb, legszebb dolgok kerülnek.

Akinek a műve oda kerül, igenis legyen rá büszke, mert rajta keresztül és általa mutatkozik be az a sok alkotó ember, aki a Full egészét adja. És mert többek is így gondolják, nyilván azért került oda.
Mert érték, és mérték az, amit valamelyik alkotótársunk létrehozott, alkotott, megálmodott, megírt. A szerkesztőknek nem az a célja, hogy zsúfolásig megtömjék a kirakatot, hanem hogy ÉRTÉK legyen mindaz, ami oda kerül. A kirakat Nektek van, értetek, és Tőletek. Reméljük, sokak örömére. Hisszük, mindenki megtalálja benne azt, amit szeretne. Akár kedvencét, akár barátját, akár önmagát. A segítségeteket is kérjük egyúttal. Segítsetek abban, hogy sose legyen üres a KIRAKAT, hozzatok sok-sok értéket, hogy egy-egy kirakatrendezéskor legyen mindig mivel feltölteni. A kirakat "üvegének" csillogása legyen a legkevesebb, ragyogja azt túl a mögötte rejlő szépség.
Fogadjátok hát szeretettel - Tőletek.
Jó olvasást, és alkotást kívánok Mindenkinek!

Captnemo

Prayer Zoli pedig eképpen ajánlja figyelmetekbe a most beszerkesztett műveket.

Si: A költő és múzsája (vers)
Si szonettje, poétalángolás! Mert minden elrongyolt papír, mi kezünk között puhul, rólunk vall. Pontosan tudja a költő, hogy verse lehet birodalmak bibliája, vagy csak pár összesöpört betű a lapáton.
Míg Ő múzsaszárnyakkal viaskodik, addig verse szívünk polcán lüktet.
------------------------------------------------------------------------------

KaraffaGy: Jussom (vers)
Karaffagy is hasonlóról ír, mint Si, de Ő már hirdetni meri makacsul, és konokul bízik benne, hogy az alkotó maga a legnagyobb babér!
------------------------------------------------------------------------------

Emeraude: Végül (vers)
Emeraude, a kezdet, és a vég.
Metaforái, ikonokat fest a falakra, hogy aztán egyetlen óriás képpé csöppentse szemünkbe a fájdalom elixirjét.
------------------------------------------------------------------------------

didora: Színes kavicsokban hiszek (vers)
Didora kavicsai olyan bársony a kézben, amit csak lassú víz ereje képes dallammá csobbantani az alámerülő iszapban, hogy aztán felszínre lötykölve arannyá rögösödjön a versben.
------------------------------------------------------------------------------

nagyadam : Szerelmes rapszódia (vers)
E vers, csak sóhaj, egy önmagának kiejtett vallomás álomfázisa REM szakaszában. De valósággá ébreszti a gyorsan mozgó szemet, ha íriszében fókuszálva domborodik az arc.
------------------------------------------------------------------------------

piroman: 40 km (vers)
Barangolásában csodálhatjuk a költő szemét. Mennyi szépséget nyit reánk! Erdős tavaszt, gyenge hajtást. Ebéddel kínálja asztalunk. S ha megrázza fényterítőjét, madarak csapnak a légbe szabad füttyöket. Mert tudja, lábunknak nem távolság így egyetlen kilométer sem.
------------------------------------------------------------------------------

Kiss Péter: Aggodalmaim (próza)
Kiss Péter öniróniája sokunk helyett íródott. Mert bizony, nem csak a nők követik nyomon testük változásait, hanem mi, férfiak is aggodalommal vesszük tudomásul alakulásunkat. Igen, tudomásul, mert valljuk be, mi hamarabb elfogadjuk azt, amit humorba ágyazva átnyújt nekünk a szerző.
------------------------------------------------------------------------------

emericus: Fecskemese (próza)
A tanmesékben mindig van töltet arra, hogy ne csak a pozitív dolgokra világítson rá, hanem baljós igazságokat is fogalmazzon. Amilyen maga az élet.
S bizony, emericus álom-valósága átültethető az emberekre is.
------------------------------------------------------------------------------

MZ_per_X: Audiencia (próza)
Na, igen. Nem vagyunk egyforma tanárok, sem szülők. Hát még a gyerekek, kik a maguk lázadásait, sokszor világégéssel felérő csapással magyarázzák. Na, ehhez kell lokális szemléletű író, hogy mindezekre rávilágítsa pókerarcát..
MZ_per_X azon írók közé tartozik, kik a kézzelfogható hétköznapokat tűzik tolluk hegyére.
------------------------------------------------------------------------------

stevew: A látogató (próza)
Stevew látogatója a csorba valóság. Mert hiába véssük kőbe nevét a holtnak, a mindennapok hősei köztünk élnek. Azok, kik minden helyzetben jól tudják kezelni annak a kulcsát, ami leválasztja az embert a cellák rúdjairól, s így mindegy, melyik oldalon állnak.
Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:55:52 - webmester

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

20. szám

"Heti ajánló" | Belépés/Regisztráció | 23 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- hori Ideje: Augusztus 06, hétfő, 22:16:01
(Adatok | Üzenet küldése)
A "KIRAKAT" találó elnevezés. Zoli ajánlója meg remek.



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- szkallas Ideje: Augusztus 07, kedd, 04:39:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
a sin-vonal, "oh Egek..' a szinvonal - ha igy halad a full - lassan eleri a magas eget!.../ jo ertelmben vett ez a 'KIRAKATPOLITIKA' ebben tudom summazni szereny velemenyemet. nem is gondolkodom sokat... talan en is ideirok, valami vicceset s be-teszem a ki-rakatba!
De kerem turelmeteket.. mert meg kell keresnem elobb "A'' szemuvegemet!



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Augusztus 07, kedd, 05:56:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csak gratulálni tudok: a logó fantasztikus lett, tényleg vonzza a szemet, akár egy csillogó kirakat. És persze, az sem mindegy, mi van az üveg mögött: egyelőre csak benéztem, de tetszik, amit látok. Később belépek az ajtón, és le is veszem a polcról egyenként a kínálatot :) Gratulálok mindenkinek - a Kirkakat és a művek alkotóinak is :)



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Augusztus 07, kedd, 09:48:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nézem, s azt gondoltam: sokkal jobb design, mint a Főporta volt. (Az sem volt csúnya, csak olyan "hivatalos", amihez biztosan tartozik egy főportás is, szigorú, szúrós szemekkel... :) Ez meg olyan szabadság izű és a nyillal vezeti a szemet. Lefelé... Anyám! :) A mai napra lőttek a szerénységemnek! Köszönöm, kicsit most kimegyek sétálni, hogy más is lássa: lehet a föld felett egy méterrel... :)



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Augusztus 07, kedd, 10:11:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
tényleg rendben ez a név, a válogatás meg szokás szerint remek. persze jó alapanyagból, ugyebár... :) mindenesetre: köszönet Nektek az újabb rengeteg munk(aór)áért! B.



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Augusztus 07, kedd, 12:54:54
(Adatok | Üzenet küldése)
Szép. Gratulálok.



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Augusztus 07, kedd, 16:35:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon találó és frappáns cím...gratula minden kirakatban levőnek és azoknak is akik alkották.



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Augusztus 07, kedd, 20:13:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszik a Kirakat. Találó, frappáns! valóban a kirakatba illő műveket olvashatjuk benne, Minden "portéka" eladható, könnyen vevőre talál. Gratulálok Nektek, "kirakatosok"!



Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Augusztus 09, csütörtök, 12:46:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszik a Kirakat. Én a Főportát is rendszeresen olvastam. Nagyon jó a válogatás, a szellemisége szintén, amit a bevezetőben hirdetett. Különösen tetszik a művekhez fűzött ajánlás, amely igazán az ismertetőt író egyéniségét, meglátását, szubjektivitását tolmácsolja. Ezzel színessé, emberivé teszi, közelebb hozza a műveket hozzánk.
Nagyon nagy megtiszteltetés számomra a prózám megjelentetése.
Sok sikert kívánok az oldalhoz, amely sikerben én egyáltalán nem kételkedem.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds